Vakantiepark

Wendy,
27-8-2018
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Wij hebben genoten op Camping Njivice. De ruime plaatsen hadden elk een waterkraantje, echt fijn. Het toiletgebouw was dichtbij en schoon, en je kunt er binnen en buiten douchen. De zee was prachtig helder en erg leuk om te snorkelen. Het dorp Njivece lag op loopafstand en je kan er heerlijk eten en ijsjes eten. De pizza van het restaurant op de camping was erg lekker evenals de coctails in de loungebar. Het eiland Krk was prachtig. Erg groen met prachtige baaitjes zoals Stara Baska en mooie dorpjes zoals Vrbnik, Krk . We hadden een boottocht geboekt naar Rab en Pag, ook al zo'n prachtige eilanden alleen jammer dat de boot propvol zat. Vergeet niet de witte wijn Zlahtina van het eiland Krk te proeven, heerlijk! Vanuit het eiland kun je ook naar het mooie Opatija en natuurlijk de Pltvice meren (zo'n 2 uur rijden). De camping heeft wel een kans gemist om het nieuwe zwembad alleen voor de allerkleinste te maken, jammer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima vakantie gehad!

A.,
17-8-2018
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7
  • Activiteiten7

Afgelopen weken op deze camping gestaan. Is prima bevallen. Hadden mooie ruime plek met wat schaduw wat geen overbodige luxe was. Sanitair was netjes, wel wat weinig douches en koud water als je na 18 uur ging douchen. Zee vlakbij, 3 minuutjes lopen, en voor de kinderen is een klein zwembad aanwezig maar is prima. Njivice zelf is op loopafstand, gezellige boulevard met voldoende restaurantjes. Wij vonden Krk zelf een mooi groen eiland met mooie dorpjes. Prima vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Nooit meer

Pierre,
5-8-2018
  • Activiteiten6

Geweest met grote caravan geplekt op een grote plaats. De camping is heel massaal, bestemd voor gezinnen met kleine kinderen en honden en zeer luidruchtig. Zee is op loopafstand. Beloofd nieuw zwembad is een regelrechte afknapper. Toiletten en doucheruimtes zijn een ramp. Blok 1 heeft ouderwetste staantoileten en gordijnen bij de douches. Blok 3 kent douches met kapotte douchekoppen en stangen en wordt heel slecht onderhouden en schoongemaakt. Ook zijn er veel te weinig douches voor zo'n grote camping. Zo slecht heb ik het niet vaak gezien, schandalig gewoon. Neem een voorbeeld aan Slatina op Cres. Deze toiletgebouwen zijn veel en veel beter.

De plekken zijn wel goed met voldoende schaduw.

Gereisd met partner in augustus 2018

Prachtig vakantiepark

Fred en Mieke,
21-6-2018

Schitterend gelegen met diverse strandjes.

Mooi sanitair over meerdere plaatsen verspreid.

Ruime plaatsen.

Leuke strandbar

Gereisd met partner in juni 2018

Hondvriendelijke camping aan de zee

Fam Hoeijmakers,
28-10-2017
  • Onderkomen8

Twee weken in een mobile home verbleven, de Silver Family. Deze waren nieuw en zagen er goed uit. Elke mobile home heeft een overdekte veranda met eettafel en loungeset. Ideale camping als je een hond bij je hebt. Overal prullenbakken met opruimzakjes. De zee was 150m lopen en er is een apart hondenstrand. Leuke cocktailbar aan het strand. Bakkertje, groentenboer en kleine supermarkt op de camping. Njivice met restaurantjes is op loopafstand. Krk kun je makkelijk verkennen met de auto. Veel mooie plaatsjes met jachthaven en strandjes. Je kunt er heerlijk wandelen. Genoeg hondenstranden, deze liggen wat meer afgelegen, maar zo kom je nog eens ergens.

Gereisd met partner in september 2017

prachtige lokatie

Hans van Gool,
1-10-2017

Mooie camping met perfecte ondergrond van kiezels, is zeer prettig als het regent men heeft geen last van rode modder. Goede afgebakende ( verschillende grootte) plaatsen. Goed sanitair. Mooi strand met kiezels en mooi om te zwemmen en snorkelen. Bij de broodjes kan 's morgens wel eens een rij staan maar ben je op tijd dan kun je zo aanschuiven. Op loopafstand van leuke boulevard. Diverse excursies via receptie te boeken maar men kan beter op de boulevard iets boeken is goedkoper. Personeel is vriendelijk, aan de receptie is het wat aan de kleine kant bij wat drukte. Sanitair gebouwen worden redelijk bij gehouden, dit kan beter.

Op eiland KRK is weinig te doen. In de omgeving diverse grootte supermarkten met groot assortiment, in Njivice is ook een kleine supermarkt, er zijn ook 2 bakkers en groentewinkeltjes in het centrum.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldig !

CTN
28-9-2016
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9

Twee weken verbleven in twee verschillende mobile homes op de eerste rij aan zee.

Mobile home 1 vond ik niet op de foto's lijken die ze me voorspiegelden bij het boeken. M.n. de zit mogelijkheden vond ik erg tegenvallen. Twee weken in die stoelen zou me rugklachten opleveren, dat wist ik zeker. De ligging was wel mooi, enigszins beschut en geen buren. Ik heb melding gemaakt bij de receptie van mijn klacht. Ze namen me serieus maar konden niet direct een oplossing leveren.

We kregen na een week een aanbod om te verhuizen. Dit hebben we gedaan. Deze mobile homes leken ook niet op de folder, maar dat kwam omdat ze splinternieuw waren. Zoiets hadden we nog nooit gezien.

Een mobile home, op de eerste rij aan zee, met een tuinset, een lounchset, twee ligstoelen en twee lederen zitzakken. Op vijf meter afstand van zee en op het terras ook nog eens een privé zwembad. Wat een luxe!

Op loopafstand van de camping leuke watersportmogelijkheden tegen redelijke tarieven en straten met tal van restaurantjes en winkeltjes. (Goede maar ook mindere) Restaurant Rivica was heerlijk!

De camping heeft een mooi terras aan zee waar 's avonds livemuziek wordt gebracht. Over het algemeen erg goede muzikanten. Hier zijn we regelmatig geweest. Je kunt er heerlijk zitten.

De winkel op de camping is erg rommelig maar heeft een redelijk assortiment en levert dagelijks verse broodjes.

Het personeel op de camping vonden we vriendelijk.

Naar het omruilen van de handdoeken moet je vragen, dat vind ik vreemd en slecht.

Verder ook wat weinig handdoeken.

Het eiland zelf en de plaats Reijka vonden we tegenvallen.

Kortom; het eiland viel tegen maar de accommodatie was zo bijzonder dat we ook niet echt de behoefte hadden om er op uit te gaan. Hier gaan we zeker nog een keer naar terug.

Plaatsen op de eerste rij moet je al erg vroeg boeken, die zitten snel vol.

Wij hebben in september al geboekt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016
  • Activiteiten4
  • Activiteiten4

Het personeel was vriendelijk. We hadden echter een mobilhome met een defect geiser. Deze zou de volgende dag gerepareerd worden echter na veel onderdelen te hebben uitgewisseld eind van de avond nog geen heet water. Gelijk weer gemeld bij de receptie de medewerker van de receptie kwam het controleren en constateerde ook dat het lauw water was. Toen gevraagd om een ander mobilhome deze zouden we de volgende dag kunnen krijgen. Daar hadden we dus inderdaad wel heet water. Tevens was deze ook beter uitgerust met meubels op het terras.

Gereisd met partner in mei 2016

Heerlijk

Linda
13-9-2015
  • Activiteiten6

Wij verbleven 1 week in een stacaravan. Werden vriendelijk ontvangen door de receptie en hebben erg genoten. Het centrum van is vlakbij en er was daar regelmatig 's avonds live muziek.

Enige minpuntje dat we 2 keer moesten vragen om het verwisselen van de handdoeken voordat dit gedaan werd.

Gereisd met partner in september 2015

fantastisch

Familie Vergote-Neyrinck
4-9-2015
  • Activiteiten10
  • Activiteiten10

Begin augustus 2015 op deze camping verbleven voor 8 dagen. Het is een geweldig propere camping, direct aan zee gelegen. De sanitaire blokken liggen mooi verspreid op de camping waardoor je nooit ver hoeft te gaan. Deze blokken worden meerdere malen per dag schoongemaakt. Aan de ingang van de camping ligt de supperette met voldoende groot assortiment.

Mogelijks nadeel is dat de ondergrond van de plaatsen uit keien bestaat. De afgeboorde plaatsen zijn voldoende groot, maar voor onze familietent maar net gepast van grootte.

Best ook tijdig reserveren (wij hebben de reservatie reeds in januari bevestigd), om zeker te zijn van een schaduwrijk plekje om te verblijven.

Wij hebben er een geweldige vakantie beleefd.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Kamp Njivice in Njivice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Kamp Njivice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.