Camping Hoteli Njivice

Camping Hoteli Njivice
7,6

29 reviews over Camping Hoteli Njivice in het Nederlands

Gaan hier niet weer heen.

Siska
3-8-2018

Plus punt van de camping de zee vlakbij maar kent ook een min punt, heel druk. Douche en toiletgebouwen niet schoon. Medewerkers doen hun best, maar zolang de kinderen elkaar s'middags al met de douchesproeiers en de deuren tegen elkaar opem nat sproeien is het letterlijk dweilen met de kraan open en daar helpt geen schoonmaak tegen. Na 19.00.uur koud water om te douchen. Mensen zijn nog niet van hun plek of de volgende staat alweer klaar om op die plek te gaan staan. Je kunt zo vam de camping af het dorpje inlopen, waar restaurantjes zitten om te eten. Winkels supermarkten zitten toch 5 km verderop, de lidl 17 km verder.

grote camping direct aan zee

Familie Rombouts
26-9-2017

Op zich een mooie, grote camping. In het nieuwe gedeelte zijn allemaal standaard plaatsen zonder enige schaduw dat is jammer. Wij stonden op plaats 373 en keken recht uit op de bouwafval van het renoveren van de camping. Op dit moment zijn er 3 sanitair gebouwen waarvan 1 gelegen dicht bij de receptie met Franse wc's en douches met douchegordijnen, sanitairgebouw 2 en 3 waren wel netjes en vrij nieuw. Wel heel vaak koud water om te douchen maar in augustus als het zo warm is vond ik dat niet zo heel erg. Op het nieuwe gedeelte stonden noodgebouwen met douches en wc's waarvan de douches ook met douche gordijnen waren. Wat wij tegen vonden vallen was de onvriendelijkheid van het personeel bij de beach bar, alleen bij de receptie en brood-groentewinkeltje waren ze wel heel vriendelijk. De camping is wel heel mooi gelegen aan zee en 10 minuten lopen van het plaatsje zelf. Als volgend jaar de camping vernieuwd is zal het zeker een hele mooie camping zijn, met hopelijk beter sanitair. De prijzen vind ik aan de hoge kant, ook al omdat je extra moet betalen per nacht voor een bijzet tentje.

C.C. van der Kooij
27-8-2017

Goede camping vooral de plaatsen aan zee 🍸met een gezellig bar fijn grindstrand .

Sanitair schoon alleen jammer dat de invalide douch geen beugels geeft om je aan vast te houden .

Een super vakantie gehad.

Vrij Uit

Mooi gelegen, nette camping.

Ruud
8-8-2017

Wat vond ik ervan? Vanwege een grootschallige uitbreiding van de standaard kampeerplaatsen was het afwachten hoe het er uit zou zien. Uiteindelijk waren de kampeerplaatsen gereed, maar het nieuwe sanitairgebouw en centrale horecaplein met waterpartijen helaas niet. Hierdoor was er een behoorlijke ondercapaciteit van de sanitaire ruimten, met vooral in de namiddag/avond lange wachtrijen. Bovendien was sanitair gebouw 1 ouderwets (frans ingericht), lag sanitair gebouw 3 niet centraal waardoor sanitair gebouw 2 overbelast werd. Op de nieuwe plekken was een tijdelijke sanitair unit geplaatst, maar werd weinig gebruikt. Ik geef het voor nu het voordeel van de twijfel, als alle nieuwbouw plannen gereed zijn in 2018 zal bovenstaand niet echt een probleem zijn.

Verder mooi gelegen aan zee, met heel veel (kiezel)strand. Voor de naturisten is er ook wel een afgelegen stukje strand. Weinig tot geen geluidsoverlast, zeker niet na 23.00h

Via een wandelpad langs het strand is Njivice te voet bereikbaar, ± 10 minuten. gezellige restaurants, shops en een mooie haven.

Minpunten vond ik zelf het ontbreken van een zwembad, maar dat ontbreekt in deze regio bijna overal. Het meeste brood/broodjs op de camping waren rond 08.30 al grotendeels uitverkocht.

Wel mooie grote parcelen met waterpunt en afvoer, 16A stroom. Alleen het extra betalen voor een bijzet tentje is mijns inzien geldklopperij. Je betaald al voor het perceel en per persoon, dat vind ik dit niet van deze tijd.

Met 2 volwassen en 2 kinderen (16, 12) was de totaalprijs per dag € 70,00. Voor deze camping te veel voor hetgeen ze kunnen bieden.

Grote camping

Corrien
29-7-2017

Wij hadden niet zo'n mooie plek met te weinig schaduw. Naar 3 dagen zijn wij dan ook weer vertrokken omdat het "echt" te warm was. Wat erg leuk was is dat je vanaf de camping langs de boulevard naar het stadje kan lopen.

Grote supermarkt op 6 kilometer. Op de camping leuke kleine winkels waar je brood en groente kan kopen. De zee is prachtig.

prachtige vernieuwde camping

Frans
30-6-2017

Prachtige vernieuwde camping op loop afstand van een klein voormalig vissersdorpje met voldoende eet en drinkgelegenheden.

Hier krijg je ''waar'' voor je geld!

Wim Hermans
23-6-2017

Deze camping doet er alles aan om de bezoekers aan hun te binden. In juni 2016 voor het eerst de camping bezocht, en op het achterste gedeelte van deze camping was een groot bos gelegen waarin bouwvallige onderkomens van seizoenplaatsen stonden. Nu bij terugkomst heeft men in een tijdsbestek van 8 maanden het bos gerooid, en ruime terrasplaatsen gecreëerd met een eigen watervoorziening. Zijn nu volop bezig om de camping van alle gemakken te voorzien, zoals een zwembad,supermarket en nieuwe toiletgebouwen, En ik ben er van 100% van overtuigd dat deze in 2018 gerealiseerd zijn. Continu worden de toiletgebouwen door medewerkers van de camping schoongemaakt, dus hygiëne staat hoog in hun vaandel geschreven. Alleen denken sommige bezoekers er anders over en maken er een zwijnenstal van. Kortom, mijn 2e bezoek aan deze camping was zeker de moeite waard, en hopelijk kom ik in de toekomst nog een keer terug.

Hierbij wil ik de medewerkers van de camping bedanken voor hun gastvrijheid, het was mij in ieder geval een waar genoegen!.

Niks voor ons

Emmy Uittien
21-6-2017

De camping is voor veel mensen vast leuk, maar wij vinden het te massaal en te onpersoonlijk. Op een grindbak staan vinden wij niet superfijn. Er zijn geen verse broodjes trouwens....wij vinden ze taai! Verder niks op aan te merken.

schone camping met grote afgebakende plaatsen

Henry Dukel
26-9-2016

Vanwege afgebakende plaatsen (terrassencamping) is privacy geborgd. het nieuwe toiletgebouw wordt goed schoongemaakt; Het toiletgebouw bij de entrée is gedateerd en bestaat nog uit Franse hurktoiletten. Dank zijn het paadje naar het dorpje toe , kun je snel en eenvoudig lopend naar het gezellige dorpje toe; Hier kun je heerlijk aan het water eten. Voldoende beschutte plekken beschikbaar.

Een grote tegenvaller wat het gebruik van de speeltoestellen in het water. Hier moest je voor betalen. gevolg was dat deze weinig warden gebruikt. bedter was het om 1 extra per dag te betalen en speeltoestellen gratis voor de campinggasten. Er was ook geen pingpongtafel op de camping; Dezer kon je huren bij een uitspanning direct naast de camping.

Je kunt in het dorpje voor acceptabele prijzen boten huren, parasailen en dergelijke. let er op dat je in Kroatie een vaarbewijs nodig hebt voor motoren >5 pk.

Prachtige camping!

Willy
11-9-2016

Bijzonder grote plaatsen met schaduw en mooi grint. In kader van milieu zou de verlichting op de camping wat minder kunnen. De lampen gaan al vroeg allemaal aan, zonde! Het sanitair erg schoon, het rook er altijd fris en heerlijke stortdouches. Ook op de plek zelf water aanwezig. En overal hotspots voor Wifi. Zelfs op het strand had je wifi. Mooi strandje en gezellige bar. Als het druk is pak je de fiets en vind je de heerlijkste plekjes langs de rotsen aan de prachtige heldere zee!

Wat ons betreft: Top camping.we zijn hier ruim een week geweest.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Hoteli Njivice in Njivice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Hoteli Njivice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Hoteli Njivice scoort een 7.55 uit 10 op basis van 29 reviews.