Camping I

1 review over Camping I in het Nederlands

2005

Een leuke camping met goed sanitair

Piet
19-9-2005

Een leuke camping met goed sanitair. Ligt op 300 meter van het kiezelstrand waar iedereen naar toe gaat met een karretje achter zich aan. Moscenika Draga is een leuk toeristisch dorpje.

Gereisd Anders in Mon Sep 19 2005 10:46:08 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• AdresA. Slatina bb 51417
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer+385 051737523

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping I in Moscenicka, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping I zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.