Hotel Malin

• Onvoldoende: 1 - 5

Geweldig

Jolanda
24-6-2016

Prachtig hotel, met grote kamers en badkamer, balkon. Badkamer voorzien van stoomcabine.

Gratis Wifi. Overdekt parkeren tegen betaling.

Ontbijt en diner in buffetvorm. Alle drank inclusief.

Gezellig hotel

heer Vermeulen
8-3-2013

Zeker zijn drie sterren waart. Vriendelijk personeel en heel mooie omgeving!

Dit nooit meer!

Debby
28-7-2012

Wij hadden hotel Malin geboekt en dan een mooie kamer met zeezicht en een ruim balkon maar bij aankomst werden we in een soort kelder gedumpt met uitzicht op de parkeerplaats. Van onze kamer tot naar buiten moesten we een wandeling van 2,5 minuten maken!!! Met iedere x trapjes op en dan weer af! Na dit gemeld te hebben bij de receptie deden ze er eigenlijk niks aan om ons de goede kamer te geven waar wij voor betaalt hadden. Hele slechte service dus!!! We zijn na 2 dagen vertrokken naar een ander hotel!

Nooit meer.

Sandra
22-9-2010

Onvriendelijk personeel, niet afgewerkte kamers, kapotte douche, het buffet bestond uit Duitse vettige kost. De fitnessruimte was praktisch onbestaande. Er stonden 3 toestellen waarvan er slechts 1 naar behoren functioneerde.

In het dorpje Malinska was er ook niet echt veel te beleven.

2008

zeer goed

L.Hess
30-12-2008

Fijne ccomodatie, goede service en moiie ligging om te wandelen.

goed en net hotel voor goede prijs

albert van der heijden
25-7-2008

we zijn van 5 tot 19 juli geweest, eten is goed kamers netjes en het personeel vriendelijk. genoeg te doen in de omgeving: vissen, wandelen, fietsen.

2007

Half september, het eiland Krk, stadje Malinska. Nog precieser, hotel Malin.

Een prima hotel, al was het eten erg eentonig. Wij hadden een prima kamer met een ruim balkon. Het dorpje is in die periode overdag gezellig, maar 's avonds weinig te doen.

Malinska heeft prima verbindinden met zowel het vasteland, als de andere dorpjes. Hebben diverse tochten gemaakt. Zeer goed berijkbaar nationaalpark Plitvicka als steden zoals Opatja, Pula en Rovinj met een rijke geschiedenis. Zeer zeker de moeite waard om naar terug te keren. Maar dan Porec. Het prachtige Istrie.

Het is een goed hotel, gunstig gelegen en in onze vacantie periode 1 t/m 15 september nog entertenement 's avonds aan het strand en op donderdag in het hotel. Ook de uitstapjes naar andere plaatsen zijn de moeite waard, want het werkelijk een schitterend eiland. Ook zijn mooie rustige wandelingen mogelijk.

mooi hotel, mooie omgeving vlakbij centrum we waren er 10 dgn 15 t/m 22 september toen was er geen entertainment meer in het hotel, in het dorpje liep ook het seizoen op het einde. weinig te doen s,avonds.

overdag is er genoeg terasjes enzo. ik denk dat je als je niet voor je rust komt je niet in het naseizoen moet gaan.want in krk stad en baska de grootste toeristen plaatsen van het eiland was s,avonds ook niet veel meer te doen overdag was t goed toeven op heel het eiland .super mooi

je kan er veel excursies doen

We verbleven een 10-tal dagen in dit hotel, begin juli. De kamers werden goed verzorgd, eten was ok, maar de bediening was allesbehalve ...

Vanaf de 15e werd het ineens heel druk in het hotel, toen kon je amper bewegen in het restaurant ...

We hebben een aantal aanbieders voor Malin voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Malin in Malinska (op Krk), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Malin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Malin scoort een 7.05 uit 10 op basis van 17 reviews.