Géén boekingskosten

KroatiëKvarnerMalinska (op Krk)

7.2GoedScore uit 21 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

21 Reviews over Blue Waves

• 8Natalija07-05-2016

Fantastics place!

Very good food, stuff. Everything is very clean. I hope that one day I will come back.

• 7dirk_gaublomme122-08-2013

Degelijk familiehotel maar kleine kamers

Hotel gelegen buiten het drukke centrum van Malinska. Vrij kleine maar nette familiekamers (het bed van de kinderen moest ingeklapt blijven om te kunnen passeren). Het eten was zeer lekker en gevarieerd maar het restaurant is te klein in verhouding tot het aantal gasten die er verblijven. Je moet soms echt staan wachten tot er een tafel vrij komt. Het hotel beschikt over 2 zwembaden en is aan de zee gelegen (strand is ook toegankelijk voor locals waardoor het soms druk kan zijn).

• 8gerald hoste21-07-2012

goede prijs kwaliteit verhouding

Door de beoordelingen vooraf te lezen waren we niet echt gerust in de accomodatie maar eens ter plaatse konden we vaststellen dat een aantal opmerkingen niet naar waarheid waren. De ligging is mooi. Je kan prima wandelen naar Malinska langs de zee. De kamer is ruim maar kan iets hygiënischer naar ons gevoel. Het eten is wel gevarieerd zowel wat de voorspijsen als de hoofdschotels als de desserten betreffen. De zwembaden zijn groot genoeg. Heel wat mensen opteren om ook een dagje aan zee door te brengen waardoor er voldoende ligstoelen waren zonder dat men aan het vervelend reserveren van stoelen doet door een handdoek te gaan leggen. Ok, het hotel is iets wat raar inzake architectuur maar dat maakt ook dat de meeste kamers ofwel zeezicht hebben ofwel zwembadzicht. Laat u dus niet misleiden door de beoordelingen en vorm zelf je idee. Niet te vergeten dat het personeel heel vriendelijk is net zoals quasi alle Kroaten!!!!!

• 8De Cuyper Anja14-08-2011

hotel met prachtige ligging

zeer mooie, ruime kamers. Goed eten, alleen mag er meer afwisseling in dessertbuffet (alle dagen hetzelfde). Zeer vriendelijk personeel. Misschien wat meer ligstoelen aan het zwembad. Een hotel om volledig tot rust te komen! Alle dagen vers fruit voor handen.

• 8Willi Knaup13-10-2010

schönes Hotel auf Krk

Das Hotel ist prima, der Service wirkt eher lustlos, draußen an den pools findet gar kein Service statt. Tagelang steht steht altes Geschirr herum. Nachmittags ist es nicht möglich, einen Kaffe zu bekommen. Rezeption und Hotelleitung sind aber grundsätzlich super freundlich. Knappes Fazit: die jüngeren Leute arbeiten super engagiert, die älteren im Service haben schlicht keine Lust, sind in ihrer Unfreundlichkeit sehr abschreckend. Das Hotel ist darum leider ein 50 - 50 Hotel. Gruß Willi

• 6Els en Klaas16-07-2010

Geen RIU waardig hotel.

Het hotel is mooi gelegen aan het kiezelstrand. Niet dicht bij het centrum van Maliska. Het eten is absuluut niet vergelijkbaar met de RIU standaard in Spanje/Portugal, maar wel goed eetbaar met een beperkte keuze. De 3-persoonskamer was klein, gehorig en erg gedateerd. Het hotel vormt geen eenheid door de verdeling van de faciliteiten over de verschillende bijgebouwen. Hierdoor ontbreekt het aan gezelligheid.

• 6E.F.Stuij09-05-2010

We hadden er meer van verwacht!

Wij zijn hierheen gegaan met het idee dat we in een echt Rui hotel zouden verblijven. Wat een tegenvaller voor ons. Het hotel kan nog niet in de schaduw staan. Het eten zeer matig. Iedere dag dezelfde drie vla soorten en wat gebakjes. als dessert. Keuze bij buffet uit droog rollade vlees, kip, stukje vis. Salade voldoende aanwezig. Ontbijt iedere ochtend hetzelfde. Geen variatie. Lopen naar Malinska is verder dan 1 km. Tenminste als je naar het haventje wilt. Wij liepen er langs de kust 40 minuten over in normaal tempo. Hotel ligt zeer afgelegen. KRK stad is leuk maar toen wij er waren was er nauwelijks nog iets open. Bovendien hadden we de pech dat het veel regende.

Kamers goed verzorgd en schoon en vriendelijk personeel.

Ons volgende Rui hotel wordt toch weer Spanje.

• 8khaled kamal21-11-2009

great place

nice hotel,frindly,elegant resort,i like the beach bar,very close to beach

• 8Sara Rosseels06-10-2009

Mooi hotel mindere keuken.

Wij zijn net terug van een weekje Kroatië met ons dochter van 4. Een land dat ik iedereen kan aanraden zeker buiten het hoogseizoen (heel rustig perfecte relax vakantie). Eerste keer dat we een Riu hotel boekten. Was heel tevreden over de kamers en de vriendelijkheid van het personeel. Enkel heel kleine zwembaden (kinderzwembad was zelfs leeg na 2e dag en werd niet meer opgevuld) en een heel kleine speeltuin. De keuken viel tegen. Wij hadden meer van een RIU verwacht. Kan echt beter voor een 4* hotel. Zelfs niet alle dagen vers fruit ter beschikking, heb moeten vragen achter een appel voor de dochter. Misschien omdat het einde seizoen was?

• 9Mario Egger07-09-2009

Supertolles und schöne Anlagel!

Als wir im Hotel "Riu Blue Waves ankamen, waren wir sehr positiv von den Zimmern überrascht. Die Zimmer waren Luxus! (sehr groß, LCD-TV, sauber, ...)! Dann haben wir uns ein wenig im Hotel umgeschaut! Zuerst wirkt das Hotel ein wenig verwirrend, aber mit einem guten Orientierungssinn findet man sich gleich einmal zurecht. Das Meer war auch sehr sauber und klar. Beim Abendessen mussten wir feststellen dass das Angebot nicht alt so groß ist, aber es ist für jedem was dabei. Aber das Essen war nicht sehr abwechslungsreich. Das Hotel hat eine schöne Lage, aber wie fast überall in Kroatien ist es eher für Leute die die Ruhe suchen! Preislich auch ganz OK! Mit dem Eröffnungspreis zahlten 2EW und 1K "nur" 799€ für ein Doppelzimmer mit Zusatzbett! Familienzimmer sind um die 1900 - 2000€ die aber viel mehr Komfort bieten! Nach Malinska geht man ca. 20-30min und die Wegstrecke ist ca. 2km und nicht wie angegeben 1km (1km ist die Luftlinie)! Im großen und ganzem ist da Hotel aber empfelenswert

Hotel Blue Waves info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (2)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • FietsenkelderBeschikbaar

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • BinnenzwembadBeschikbaar (1)
  • ZwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)