Hotel Vespera

7,5

22 reviews over Hotel Vespera in het Nederlands

Zeeman
8-8-2016

Het hotel is erg geschikt voor kinderen, er is grote groep met animatie voor deze kinderen aanwezig en ze kunnen bij de club van 10-19.00 uur worden vermaakt. 's avonds is er nog kinderdisco gevolgd door verschillende optreden voor ouderen. De receptie en het hotel personeel helpt je snel en professioneel bij problemen. De ligging is perfect ligt direct aan zee, welke via trappen en rotsen kan worden betreden en op redelijke afstand ook een strand. Meerdere zwembaden (zoutwater) beschikbaar. Grote keuze bij diner en ontbijt aan verschillende gerechten en alles van goede kwaliteit. Hotelkamers dagelijks opgeruimd en schoon gemaakt. de kamers zijn moderne en goed onderhouden. Enige minpuntje het parkeren van de auto was bij de nogal grote drukte in het hotel soms erg moeilijk (later bleek er ook mensen uit de omgeving te parkeren voor het baden in de zee).

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Goed hotel wij waren hier in 2005

keizerh
11-6-2013

Hotel Vespera is een goed hotel het licht op het eiland Mali Losing wij zijn hier in 2005 geweest en hebben het erg naar ons zin gehad.Gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Met partner in Fri Jul 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi, schoon en zeer (kind) vriendelijk hotel

Marjan
28-12-2010

Het hotel is pas gerenoveerd en alles is nu erg luxe en schoon. Er wordt heel veel rekening gehouden met kinderen. Zo is er bijvoorbeeld na 23.00 uur, qua entertainment, rust in het hotel. (Helaas gaat dan ook de bar dicht wat wij persoonlijk wel wat vroeg vonden.) Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het eten is ons ZEER goed bevallen. We waren niet van plan om in het hotel te eten maar het aanbod was zo groot en goed dat we toch daar zijn gaan eten. Het wordt voor je neus klaar gemaakt, is erg gevarieerd (wij hadden moeite met kiezen) en ligt niet uren onder een warmhoud-lamp. De ligging van het hotel is direct aan zee. De kust bij het hotel is best wel ruig met rotsen en de zee is daar vrij wild maar iets verderop heb je een kiezelstrandje. Er is een leuk zwembad, zout water, maar erg schoon!
Dit hotel is echt aan te raden. Zeker voor families met kinderen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2010

2008

Wij zijn net terug van een fantastisch mooi wandeleiland

h vd vorstenbosch
17-6-2008

Wij zijn net terug van een fantastisch mooi wandeleiland.Het hotel wordt gerenoveert einde seizoen maar het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.buffetten niet zo uitgebreid maar wel smakelijk.Je moet wel fit zijn en goed ter been veel heuvels,trapjes,rotsen en stenen.Prijzen normaal,relaxte sfeer,zeker aanrader voor rustzoekers.Animatie was er om de dag savonds.Wij vonden het een perfect hotel.

Gereisd Met partner in Tue Jun 17 2008 08:30:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer mooie omgeving

mevr.lemmens gerd
25-5-2008

Zeer mooie omgeving.Hotel sluit op 1/11/2008voor renovatie is echt wel nodig.Eris geen zwembad en het beloofde in aurora was niet af dus een groote desulutie.Weer was niet goed zelfs zo dat zehet ginder nog nooit zo hebben geweten.s'avonds in de omgeving niets te beleven.En de kroaten kennen hun prijzen,en vriendelijkheid is toch geen stroef.Wij waren daar15/05/2008Is een pract.land, maar heb het gezien een tweede maal hoeft niet.Je kan er wel mooie wandelingen maken naast de zee. groetjes Gerd

Gereisd Met vrienden in mei 2008
2007

Een heerlijk vakantie rust oord

paienne
26-11-2007

Een heerlijk vakantie rust oord. Niet geschikt voor een spannende avontuurlijke vakantie. Veel watersport gezellige terrasjes en mooi weer! in tegenstelling tot wat iemand hier schrijft is er absoluut geen criminaliteit op het eiland. (sommige toeristen zijn niet te vertrouwen) De kroaten zelf zijn zeer vriendelijk behulpzaam en willen je zeker niet afzetten. We hebben spotgoedkope (boot)excursies geboekt met eten en alles erop en eraan, in een woord fantastisch!

Gereisd Met partner in november 2007

prima hotel voor die prijsklasse

liesbeth
17-9-2007

prima hotel voor die prijsklasse. personeel was vriendelijk hostes geeft veel en leuke informatie over de omgeving heb genoten van alles dus niet zeuren als je je van tevoren goed informeerd waar je naar toe gaat dan weet je ook wat je tewachten staat. ad en liesbeth.

Gereisd Met partner in Mon Sep 17 2007 13:56:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De Kroaten zijn zeer onvriendelijk en proberen je af te is

v.d.horrel
30-8-2007

De Kroaten zijn zeer onvriendelijk en proberen je af te zetten. Het strand is vreselijk en het hotel is doodsaai! Eens maar nooit weer!

Gereisd Met partner in augustus 2007

Hotel Vespera is prima gelegen in het bos dichtbij de zee

Meta Beets
27-8-2007

Hotel Vespera is prima gelegen in het bos dichtbij de zee.Het water was kristalhelder en het wandelpad langs de kust laat je de mooiste baaien en plekjes zien waar je opslag verliefd op wordt. Het eten was lekker, bijna alles was herkenbaar en goed eetbaar. Overigens kan je in de plaatsen Mali Losinj en Veli Losinj heerlijke ijsjes bij de vele ijssalons en verukkelijke pizza's en broodjes bij de verschillende bakkerijtjes halen. En het was echt goedkoop, een ijsje had je al voor 4 kuna en een pizza bij de bakker voor 7 kuna, 1 euro is 7 kuna. Er zijn 2 grote supermarkten op het eiland en er rijdt een bus.Het personeel in het hotel is vriendelijk. De liften zijn wel krap en oud, en de hotelkamer en badkamer zijn aan een opknapbeurt toe. Maar alles was wel keurig schoon. Het eiland Losinj zal je hart veroveren als je van de natuur, lekker weer, zonnen en zwemmen/snorkelen houdt.

Gereisd Familie in augustus 2007

Een prima vakantieoord

Fam van der Heiden
7-8-2007

Een prima vakantieoord. Belangrijkste in onze vakantie is het bed, eten, de ligging aan (schone)zee en het schaduwrijke bos en het klimaat. Al deze punten zijn we zeer tevreden over. Het havenplaatsje Mali Losinj is lopend in 25 min te bereiken dankzij een mooi wandelpad. In Mali Losinj is het altijd feest, druk en gezellig met veel terrasjes, winkeltjes, restaurants en prachtige haven. Een groot minpunt van het hotel is dat de kamers geen airco hebben. In de zomervakantie is dit onmisbaar. De kamers worden Voor een excursie moet je altijd op een boot. Veel exurcies die je boekt via de hostess in het hotel worden afgelast wegens te weinig animo. Je kunt beter zelf in Mali Losinj rechtstreeks bij de boten in de haven de verschillende exursies boeken Dit is vaak veel goedkoper en ook nog beter georganiseerd.

Gereisd Met partner in Tue Aug 07 2007 12:21:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand250 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegetarisch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Tours, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• FitnessAerobics, Fitness
  • TennisbaanAanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelBowling, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vespera in Mali Losinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vespera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.