Camping Poljana (Glamping)

Kroatië, Kvarner, Mali Losinj

7.6Goed

• 6.5Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Poljana (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

Op Camping Poljana in Kroatië ben je omringd door zee. Snorkelen in de baai op de camping of een verkoelende duik nemen. Heb je een eigen boot? Dan kun je deze kwijt in de haven. Minder geschikt wanneer je meer houdt van een zwembad dan van de zee. Elke avond is er minidisco, daarna is het hier rustig. Mali Losinj ligt 5 kilometer verderop.

69 reviews over Camping Poljana (Glamping)

• 7Familie Valcke24-08-2010

heel nette camping

mooie camping in terassen. Sanitair super proper. Aan de receptie vriendelijk maar weinig bekwaam. Gereserveerde plaats super klein. Er kon amper caravan + voortent op. Geen plaats meer voor wagen. Andere plaatsen reuzegroot met enkel een tentje op. Bij vraag naar andere plaats was alles gereserveerd hoewel camping over de hele periode (3 weken) maar half bezet was. Goede tip : niet op voorhand reserveren maar ter plaatse ondehandelen over staanplaats. Eten in restaurant lekker maar niet zo goedkoop. Heel veel wind van over zee gekregen.

• 10Staat v/h sanitair

• 8anja harkes18-08-2010

prachtig uitzicht

Op deze camping hebben wij het prima naar ons zin gehad. We stonden met caravan op een eindplek ( 196) en hadden daardoor meer ruimte, voortent en 2 bijzettenten en dan nog partytent erbij. Het uitzicht is magnifiek. Bij het restaurant nette bediening. Vaak helemaal vol en dan tafel van binnen naar buiten en tafeltje dekje voor ons. Personeel verder behulpzaam. Af en toe lekkere muziek vanaf de bar, wat over de baai uitwaaierd en dan sterren kijken, duizenden...Uiteraard boottochten gemaakt. Snorkelen, zwemmen. TIP; via Mali Losinj de weg oprijden die naar het zuidelijkste punt van het eiland gaat, auto parkeren, taxibootje pakken naar het eiland aan de overkant. Een prachtig uitzicht over alle eilanden vanaf de berg net buiten Mali. En daar waar de Kroatische auto's staan geparkeerd...de mooiste baaien. Volgend jaar weer Kroatie!!!

• 8Staat v/h sanitair

• 9ron&tanja02-08-2010

mooie rustige camping

mooi eiland camping was perfect alleen jammer dat ze niet meer vertier hadden voor de jeugd er valt weinig te beleven. dorp was mooi veel eet gegelegenheid maar weinig winkels voor deze dingen moet je toch echt het eiland af wat weer in houd +- 1 uur voor de veer pont als je een boot bij je heb (wat wij hadden) is het echt een paradijs verschilende eilandjes waar je heen kunt varen als de kinderen niet meer mee gaan zullen we zeker nog eens terug gaan .

• 4Eetgelegenheden

• 8Vincent van Heck02-08-2010

mooi gelegen, rustige camping

Een week verbleven in een Baja caravan. Mooi gelegen camping met veel voorzieningen, gelegen aan een klein baaitje. Caravan lag hoog, dus veel de heuvel op en af. Receptie vriendelijk en lang open.

Het restaurant vonden we niet zo goed, de patat was klef en koud, de groenten uit de pot. Vlees was wel lekker.. Betaalbaar, maar zeker niet goedkoop.

Supermarkt was goed voorzien met gewone prijzen. Cappuchino en ijs lekker en niet duur in het aparte koffiebar. Live sport op de tv daar!

Voor de kids weinig te doen, animatie is er alleen voor de kleinsten, maar daar waren die van ons (7 en 10) al te groot voor. Voetballen kostte (buiten de animatie om) 190 kuna, bijna 28 euro voor een uurtje....

Strandje was mooi aangelegd, wel klein. Fijne kiezels om het water in te komen, ging prima. Zone van 100 meter die aangaf veilig te kunnen zwemmen. langs de rotsen trapjes om in en uit het water te komen.

Mali Losinj is een leuk plaatsje! aanrader: met de taxiboor voor 7 kuna (€1)!

• 9Rob08-07-2010

Mooie camping

Op 3 km afstand van Mali Losinj ligt deze grote terrassencamping. Redelijk ruime plaatsen en heel mooi, nieuw sanitair. Medio juni was het hier nog behoorlijk rustig, maar in het hoogseizoen zal het wel nokkie vol staan. Je kan prima fietsen en de omgeving en er zijn tal van "strandjes" te vinden.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Joop02-08-2009

Mooie Camping

Net terug van 2 1/2 week op deze camping. Totaal ong. 18 uur reizen. Advies; met caravan via KRK en niet anders. Mooie ligging met schitterdend blauw helder zeewater om in te zwemmen, geen zwembad, redelijk grote plaatsen (ong. 70 m2), schoon sanitair. Animatie tot 12 jr. prima, boven deze leeftijd hoofdzakelijk volleybal en tot 23.30 "chillen" op de rotsen langs het baaitje want dan moet het stil zijn op de camping en komt de bewaking de jeugd wegsturen. Mooi snorkelen (en vissen voeren met brood) in baaitje bij de camping en na enig klauterwerk over de rotsen in verschillende baaitjes vlakbij het plaatsje "Veli Losinj". Geen enkele dolfijn gesignaleerd. Na aantal recenties gelezen te hebben een keer gegeten bij restaurant Eki in Artatore. Wat viel dat tegen zeg !!. Wij hebben meerdere keren vele malen beter gegeten voor een redelijke prijs in het plaatsje OSOR (15 km vanaf camping) bij ; Konoba LIVIO, gelegen in de straatjes achter het jachthaventje !!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 8Marike Meijer21-08-2008

Mooie camping!

Erg mooi gelegen camping,! De zee is helderblauw, maar wel met alleen rotsen dus je kunt er niet echt op liggen. Voor de kinderen tot (ong.) 9 jaar animatie, maar voor oudere kinderen vrijwel niets te doen. Zeer matige supermarkt. Restaurant is ook matig, wel lekker eten maar het personeel komt na 2 keer vragen de rekenening nog niet brengen.

Bedakt Yda & Martin voor de tip van Restaurant Eki in Artatore! Het eten is daar echt heerlijk tegen idd. redelijk lage prijzen!

Wij zoeken voor de volgende keer toch een camping met meer te doen.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8Familie PROVEZ19-08-2008

Superverzorgde camping !

Zeer verzorgde camping met ruime plaatsen en goed onderhouden sanitair. Bereidwillig personeel, perfekte ligging. Rustig, centraal gelegen op het eiland. Wij hebben rechttegenover de camping af en toe een bootje gehuurd voor geen geld. 80euro/dag van 9u tot 19u + 15 euro benzine. Kan je echt geen boot voor meesleuren. Zeker een aanrader. Wat de weg betreft is via KRK zeker het best. Via Porozina teruggekeerd wat met caravan wel wat behendigheid vergt. Weg op zich niet slecht maar in de bergen wel erg smal maar prachtige natuur. Toch zonder problemen gelukt met Tabbertje van 7,5mx2,5.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2008

• 9Familie Claes-Rijmenam06-08-2008

Ligt in een zeer mooi gelegen omgeving.

Receptie en mensen die op de camping rond lopen om alles in goede banen te leiden, zijn zeer viendelijk. Restaurant heeft lekker eten,verzorgd,bediening ok.Douches werden prima gepoetst.Kinderen amuseren hun hier prima!Om te varen een zeer mooie omgeving.Zeer veel bereikbare en mooie eilanden.Let wel op voor de vaardoorgang aan de overzijde van de aanlegsteigers van de camping!Wij hebben er met onze schroef de grond geraakt.Onze boot ligt max. 91 cm diep.Vaar eventjes om en je hebt zeker geen problemen!De campingeigenaar was zeer bereidwillig om ons te helpen de schroef te herstellen.Deed echt alle moeite.Het is een zeer positief man, waar je steeds bij terecht kunt.Iets wat zeker mag gezegd worden! We gaan er zeker nog een keertje terug naartoe. Ben je met een boot, neem dan de overzet in Krk. Deze wegen zijn goed.We wensen jullie ook een prettig verblijf toe! Familie Claes.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2008

• 8smedts31-07-2008

prachtig gelegen

prachtig in een baai gelegen camping, met op alle plaatsen uitzicht op zee. het restaurant serveert niet de meest lekkere maaltijden. wel wat afgelegen op een vrij klein eiland

Gereisd met partner in juni 2008

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald