Camping Poljana (Glamping)

Kroatië, Kvarner, Mali Losinj

7.6Goed

• 6.5Eetgelegenheden
  • 7.6Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Poljana (Glamping) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Meer camping info

Op Camping Poljana in Kroatië ben je omringd door zee. Snorkelen in de baai op de camping of een verkoelende duik nemen. Heb je een eigen boot? Dan kun je deze kwijt in de haven. Minder geschikt wanneer je meer houdt van een zwembad dan van de zee. Elke avond is er minidisco, daarna is het hier rustig. Mali Losinj ligt 5 kilometer verderop.

69 reviews over Camping Poljana (Glamping)

• 9Janssens02-07-2017

Mooi camping en goed gelegen!

Wij verbleven hier van 13 tem 20 juni en hadden genoeg keuze om een mooie plaats uit te zoeken met onze gehuurde mobilhome. De camping ligt aan zee en is feitelijk een terresecamping maar dat valt wel mee, het sanitair is heel proper maar het water om af te wassen is niet al te warm en de winkel slaat tegen omdat er in de boek van Acsi staat groot assortiment. Met de fiets naar Mali en Veli- Losinj is zeker te doen en een aanrader En als je graag op restaurant gaat hebben wij hier ook op gevonden restaurant Bocadora in Mali-Losinj als je binnenkomt ligt het aan de overkant een echte aanrader als van de fijnere keuken houd

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Maureen14-09-2016

Fantastische camping

De ligging van de camping is prachtig. Aan beiden kanten van de camping zee. Heerlijk gezwommen en gesnorkeld. Op de camping verbleven ook groepen Duitse jongeren. Zij veroorzaakten niet direct overlast, maar ons toiletgebouw bleef er ook niet bepaald schoon bij. De schoonmaaksters maakten schoon met schoonmaakazijn. Dat rook niet lekker en ik had eigenlijk gewild dat ze de hele dag in ons toiletgebouw aanwezig waren. Ook had ik het wel fijn gevonden als ze de boel zo nu en dan eens schoonmaakten met een tuinslang oid. Aan het einde van de week kwamen we er ook achter dat we echt op een megadure camping zaten. Alles in Kroatie is redelijk goedkoop, maar deze camping was echt duur (van vrijdag tot vrijdag 465 euro). Desondanks wel heel erg genoten van de camping en de plek!

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Susanne28-08-2016

prachtige camping

fijne sfeer, mooie baai, vriendelijk personeel, mooie uitzichten, het eiland is een paradijs. Wandeling van mali losinj naar veli losinj is een aanrader. Verschillende grote supermarkten op 3 kilometer in mali losinj

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Jan en Greet25-06-2016

Prima camping met goed sanitair

Mooie ruime staanplaatsen. Sanitairgebouwen nieuw en oud, de nieuwe zijn mooi ruim, de oude zijn vrij krap en lijken ook eerder vies te worden. In mei mochten we met acsi korting overal staan behalve de eerste rij. Wij stonden tweede rij, wel hoger dan eerste rij en daarom mooi uitzicht op zee. Op loopafstand van het dorpje, waar een kleine boulevard is. Op de camping zelf was geen eetgelegenheid, dat was wel jammer. In mei een rustige camping, heel goed bevallen.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2016

• 10Janneke11-01-2016

Mooiste camping van het eiland!

Samen met met mijn partner(21 & 23 jaar) naar deze camping geweest. Geweldig mooie en schone camping. Heel mooie baai met zowel een zandstrandje en mooie plekken om te zonnen op de rotsen waar je met een trappetje het water in kan.Helemaal niks op aan te merken, echt een aanrader. Omgeving is ook heel leuk, mali-losinj en veli-losinj zijn leuke dorpjes voor overdag en in de avond.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8royjanssen309-12-2015

Prachtige plekken

Zeer ruime plekken met prachtig uitzicht, mooie baai met rustig water, voor mensen met een boot: deze ligt aan de andere kant van de weg. Verder erg weinig animatie. Mali Losinj is erg mooi om naartoe te gaan.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 9fam. Koskamp26-08-2015

Geweldige canping met een enorme gastvrijheid

Vamping poljana heeft prachtige kampeerplaatsen, groot voldoende schaduw en zelf te kiezen. Mooi, netjes onderhouden strand met voldoende ligplek. Vriendelijk personeel bij receptie en restaurant. Alleen bij het winkeltje hadden de dames wat meer moeite met duits of engels waardoor ze wat onvriendelijk konden reageren. Sanitair zeer ruim, en goed schoon

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10fam. de Meijer17-08-2015

mooie camping

Mooie, schone stacaravan, met airco. De hele dag animatie, 6 zeer enthousiaste mannen en vrouwen! Veel dans en toneelstukjes oefenen. De hele dag kan gesport worden met het animatieteam. Klein maar mooi strandje en allerlei mogelijkheden voor vermaak.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9michelle10-08-2015

Schitterende camping!

Twee weken eind juli 2015 geweest. Heerlijke rustige camping. 's Avonds na 23.00 uur is het helemaal stil. Je hoort af en toe een auto over de weg rijden (de enige geasfalteerde weg op het eiland) maar daar heb je nagenoeg geen last van. Voor kinderen is er wat animatie, maar niet veel. Voor de jongeren rond de 16 is er eigenlijk niets te doen. Het sanitair is in nieuwstaat, echter mag er wel iets beter gepoetst worden door de dames. Ze zitten meer met hun telefoon te spelen. De camping is verder wel heel netjes, geen zwerfvuil en de tuinmannen vegen en harken iedere dag de dennennaalden op. De mensen bij de receptie zijn zeer vriendelijk en gastvrij. We weten nog steeds niet waarom deze camping als enige op Losinj niet is volgeboekt. En snappen het ook niet want het is een schitterende camping. Verder is er een klein kiezelstrandje, en tussen de rotsen hebben ze plateaus gemaakt waar je kunt liggen.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Bart09-08-2015

Prima camping

Wij verbleven tijdens het hoogseizoen op deze camping. Onderweg er naar toe neem je best de route over Krk. Het onthaal is professioneel. Er zijn grote plaatsen en kleine, en zonnige of schaduwplaatsen. Eigenlijk hoef je niet te reserveren. Er is plaats genoeg, Wij hebben enkele keren in het restaurant gegeten. Het is goed, niet te duur, maar ook niet wauw en de bediening kan beter. Van de animatie hebben wij geen gebruik gemaakt. Stelde ook niet veel voor. Het winkeltje is klein maar wat je nodig hebt is er. We hadden een prima plaats voor onze boot en het is leuk varen in de buurt. Let wel, vanop de camping mag je maximum 5 km per uur varen tot je 300 m uit de kust op volle zee bent. Het dorp Mali Losinj stelt niet veel voor. Geen gezellige straatjes, Enkel een promenade langs het water. Lekker gegeten in Baracuda en Artatore. Wat je zeker moet doen is restaurant Borik. Prachtig loungy restaurant met een zalige kaart en op een prachtige locatie.

• 6Eetgelegenheden

• Soort strandRotsen
  • Afstand tot strand100 m
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Catering aanwezig, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald