15 vragen over Camping Poljana (Glamping)

• Ruud de lange, 20-08-2017 Rapporteren

Losinj

hallo

Zijn er al gezinnen die met de rubberboot ook deze kant op gaan in 2018.wij zoeken gezinnen die net als ons regelmatig leuke tochten ondernemen 2018 willen wij de eilanden Silba en omringen bv doen. Wij staan in 2018 weer voor 3 weken op cikat. [email protected]

• caroline, 24-05-2016 Rapporteren

boothelling

is er ook een boothelling zodat wij onze rubberboot in en uit het water kunnen halen

Bert, 15-01-2017

Wij komen intussen al 5 jaar op Poljana en gaan er deze zomer weer naartoe. Wij vinden Poljana wat mooier, maar Cikat heeft waarschijnlijk meer te bieden voor kinderen. De boot ligt bij Poljana stukken beter dan op Cikat. Op Poljana kun je de caravan stallen, maar dan staat hij volgens mij wel buiten. Of je dan ook gast van Poljana moet zijn, weet ik niet. Wij nemen elk jaar de caravan weer mee naar huis. De omgeving is perfect om te varen.

ruud, 14-01-2017

zijn jullie nog op deze camping geweest bevallen?? Wij gaan dit jaar naar cikat omdat daar misschien wat meer tieners zijn voor onze kids maar wij gaan dit jaar zeker even op poljana kijken. kan ik mijn caravan daar toevallig ook stallen??

Bert, 18-11-2016

Misschien een wat late reactie omdat jullie er van de zomer al zijn geweest. Er is een haventje (aantal steigers en een aantal boeien) waar je de boot kunt laten liggen. Dat heb ik ook gedaan met mijn rubberboot. Hij ligt daar beschut voor de Bora en veilig omdat er toezicht is). Er is een helling waar je de boot in het water kunt laten. Daarvoor moet je wel per keer betalen, tenzij je een boei of ligplaats aan een steiger huurt. Dan is het gratis. Het varen is daar echt prachtig.

• sil, 04-05-2016 Rapporteren

uitzicht

Vanuit welke stacaravan heb je uitzicht op de baai? Is dat alleen de baia superior?

• kale, 06-10-2013 Rapporteren

varen

goede middag wie weet of er hogen golven zijn inverband varen met de boot

Bert, 21-10-2013

Hoe vroeger in het seizoen, hoe groter de kans op minder mooi weer en dus ook golven. In het hoogseizoen, juli en augustus is het weer er doorgaans erg oed en zijn er veel dagen dat er goed gevaren kan worden. Wel is de kans aanwezig dat de Bora waait. Dan waait het hard vanaf het vaste land en zijn er hoge golven. Soms een paar uurtjes, maar soms ook meerdere dagen. Wil je bij de kust blijven, dan is er ook als het iets waait, altijd wel een kant van het eiland waar je uit de wind vaart. Tenslotte is en blijft het de zee, waar het weer kan omslaan. Met een klein bootrje dus niet te ver van de kant gaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Poljana (Glamping) voor je op een rij gezet:

ANWB camping
    ANWB camping

• petra, 02-12-2012 Rapporteren

wie weet

Is deze camping ook leuk voor de tieners

mverhoeven75, 10-06-2015

Nee

wij staan met 3 tieners op camping cikat dat is een paar km verder

• Leon, 02-02-2012 Rapporteren

Route naar Poljana

Wie kan mij adviseren over de beste route naar de camping Poljana. Ik kom van de richting München. Ik rij met auto met trailer en boot.

Alle info is welkom.

Bert, 21-10-2013

Dag Leon. Waarschijnlijk is de reactie te laat en ben je al deze zomer naar Poljana geweest. Ik kom er al een paar jaar en ben zowel via KRK als via Istrie gereden, met een caravan. Daarbij is mij gebleken dat de route via KRK het beste is. Vooral nu de weg op Cres voor een groot gedeelte is vernieuwd. Het stukje van de plaats Cres naar Porozina (waar de boot naar Istrie vertrekt) is op sommige plaatsen smal (vervelend met een brede caravan) en slecht van kwaliteit. Ik ga volgend jaar dus weer via KRK. Ook om zo niet de kustweg in Istrie naar Rijeka te hoeven rijden.

• Linda, 24-01-2012 Rapporteren

Hond en camping

Kan iemand campings aanbevelen waar je met een grote (brave) hond mag komen? Wij zouden deze zomer naar Kroatië willen gaan met de mobilhome. Merciekes!

NICOLE, 25-04-2012

Wij zijn met hond op camping bijela uvala ( Porec/ Istrie) geweest.Heel goed met hond,zelfs poepzakjes op verschillende plaatsen gratis te nemen.Alles is ook heel proper .

• lisette, 13-01-2012 Rapporteren

rubberen boot huren met bb motor?

Wie kan mij vertellen of je daar ook rubberen bootjes kan huren waar je geen vaarbewijs voor nodig hebt? Wij twijfelen nl. tussen boot nu kopen of gewoon daar huren. Tevens zouden wij graag aan het strand willen staan met onze caravan. Wie weet wat een mooie plek is. Alvast bedankt.

michelle, 10-08-2015

Boten onder de 3,5 meter zijn bijna niet te vinden in de verhuur. Ze zijn er wel, maar bijna alles is 5 meter of meer. En dan heb je een vaarbewijs nodig.

ruud, 14-01-2017

een boot huren is geen probleem hebben wij ook jaren gedaan,dit jaar nemen wij een rubberboot mee en hebben geboekt op camping cikat dat is daar paar km vandaan. wij zijn met jongen van 16 en 13 en een meid van 16

• Bert van der Veer, 08-01-2012 Rapporteren

reserveren of niet

Na 25 jaar Istrie, wil ik nu naar camping Poljana op Losinj. Ik ga de maand juli. Moet ik reserveren, of is er altijd wel een redelijke plaats als ik 1 of 2 juli aankom? Het nadeel aan reserveren vind ik dat je dan aan een plaats vastzit, ook als de plaats misschien niet zo goed is. Het nadeel aan niet reserveren is natuurlijk dat er weinig plaatsen zijn die lang genoeg beschikbaar zijn. Het voordeel kan zijn dat je dan een plaats kunt uitzoeken die je helemaal bevalt. Ik ga met een caravan met voortent. Geen losse tentjes erbij. Wie kan mij adviseren?

• vdberg, 16-08-2011 Rapporteren

ligstoel

moet je de strandstoelen huren of zijn ze gratis