Aparthotel Kredo

Aparthotel
Aparthotel Kredo

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Kredo voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel Kredo in het Nederlands

onbetrouwbare camping beheerder

Jeff, 13-8-2011

Kredo heeft ook een camping 150 plaatsen, zeer mooi gelegen.

De Camping is ingesloten door camping Cikat met 1800 plaatsen.

De campingbeheerder is onbetrouwbaar. Na 2 maal telefonisch contact kregen wij te horen dat er wel ruimte was en gerust konden komen. Bij aankomst bleek de camping vol en mochten gelukkig 1 nacht op een noodplaats staan. De volgende dag kwam er een plek vrij en konden wij verhuizen. Wel heeft de beheerder meerdere malen gevraagd hoe lang we bleven, en dat was 10 dagen. Dat vond hij prima.

Na 7 dagen kwamen wij om 14:00 uur terug bij de tent en stond de beheerder er met inmiddels nieuw gearriveerde gasten. Met de vraag waarom wij nog niet weg waren omdat de plaats waar wij stonden gereserveerd was. Hals overkop alles moeten inpakken en kunnen vertrekken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Kredo in Mali Losinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Kredo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Kredo scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.