Hotel Aurora

• Sauna
Meer hotelinfo

18 reviews over Hotel Aurora

• 8Vassallo03-08-2013

Mooie ligging tussen de pijnbomen

• mooie rustige ligging,geen auto.s in de buurt, grote keuze aan verzorgde bufetten, propere kamers, snelle service bij technische problemen,mooie rustige spa, mooi zicht vanop het terras kamer 3001
    • druk in hoogseizoen met veel lawaaierige kinderen die huilen tijdens de nacht, geen rekening gehouden alsook geen commercieel voorstel gedaan bij vraag voor communicerende kamers familie met kinderen kamer ouders op 3 e verdiep en kinderen op eerste verdiep de andere kant van het gebouw, druk bij de bufetten, de lach ontbreekt bij het personeel

Met oudere kinderen

• 8ans + charly13-11-2009

mooi gerenoveerd, prachtige ligging

Zeer schoon hotel met vriendelijk personeel. Alleen drank bij eten veel te duur. Uit protest samen 1/2ltr water gedeeld.Zwembad delen met hotel Vespera. Wij hadden geen strandweer. Heerlijk gewandeld op pad langs het water en naar Mali en Veli.

• 7Cathérine Persoone04-09-2008

goed voor één keer

massa hotel met 400 kamers, te weining plaats aan het zwembad enhet strand. Het eten allemaal overkookt en goedkoop, je kan enkel avond eten van 7 tot 9 en dan is het vechten voor een plaatsje buiten. In verhouding veel te duur (wij betaalden 400 euro per nacht voor onze familie met 3 kids). Wel mooie kamers, en mooi gerenoveerd. Ook het eiland zelf is prachtig, daar wil ik zeker nog terugkomen.

Familie

• 9Anne05-05-2008

We gaan dit jaar er weer naar toe, voor de 5e keer! We zijn al aan het aftellen. Prachtige wandel/fiets omgeving. Heerlijk frisse lucht. Gezellig stadje. Dit jaar wordt het hotel verbouwd. We zijn erg benieuwd. Ontbijt/lunch/diner in buffetvorm. Voldoende en lekker. Voordeel is waarschijnlijk wel dat mijn partner Sloveense is waardoor het communiceren met hotelstaf / locale bevolking eenvoudiger is. Prijs/kwaliteit is (nog) prima!

• 9de visscher johan26-01-2008

voor ons is dat een geslaagde vakantie geweest goed eten en bediening en vriendelijk mensen heb niets om aan te merken

• 7fam. Geerings14-01-2007

Wij hadden een kamer met zeezicht geboekt, maar bij aankomst kregen we die niet. Na gepraat en overleg met formulieren kregen we alsnog de kamer met zeezicht. Op het schoonmaken viel niets op aan te merken. Het bereik naar het strand was voor ons te doen, maar ik kan me sommig kritiek wel begrijpen. Wel is het strand klein en moet je een plaats op de rotsblokken zoeken. Het eten was goed. Het bedienend personeel was erg afwisselend. Sommige deden er moeite voor, maar sommige kregen de lacht nog niet op hun gezicht. Het parkeren was wel een probleem. De omgeving is erg mooi. 's Avonds te voet naar Mali en daarna met de bus terug naar het hotel. Wij hebben er een prima vakantie gehad. Ik kan me voorstellen dat wanneer je geen eigen vervoer bij hebt, je zo uitgekeken raakt en dat één week vakantie voldoende is.

• 6fam .v.Hemert02-10-2006

Dit hotel is voor mensen die slecht ter been zijn of cara patient zijn ,niet aan te bevelen.Wil je naar de hoofdweg dan gaat dit wel erg steil omhoog.Naar het prive strand (welke ook door de bevolking word gebruikt)hebben wij 140 treden geteld.Tevens is het personeel inderdaad niet vriendelijk.

• 6mevr JG Nafzger17-09-2006

nou wij zijn pas terug van 17 sept en het is een mooie omgeving en mooi water maar de rest is waardeloos het zijn 109 treden naar de zee en terug weer 109 het eten is iedere dag het zelfde .niets speciaals,ook smorgens niet mensen zijn niet vriendelijk .en als je zee zicht boek krijg je bos zicht, wij gaan er nooit meer na toe ,,het is alleen maar trappen en bergen lopenm

• 6fam van der Heijden09-08-2006

wij zijn geweest in de periode van 28 juli t/m 5 augustus 2006

pluspunten: -geweldig schitterende natuur. -goed ingerichte kamers. -eten was prima en veelzijdig en voor ieders mondje. minpunten: -entertainment tot max 23.00 uur -personeel afstandelijk cq niet echt vriendelijk -geen airco op kamers -weinig of niets te doen voor jeugd boven de 15 jaar - beperkte excursie mogelijkheden en wat er is is alleen met boottocht

• 9fam. Coervers.01-07-2006

Goed middenklasse hotel, dat nog stamt uit de tijd van het voormalige Joegoslavie. Prijs kwaliteit prima. Mooie omgeving, prachtige natuur. Goed voor vele uren wandelplezier. Ligging is prima, Personeel is tamelijk vriendelijk. Eten is top, iedere dag 5 a 6 warme groenten, gebakken en gekookte aardappelen. Voor elk wat wils. Eten en drank in omgeving is (nog) erg goedkoop. Kortom: een aanrader.

1 tip over Hotel Aurora

• Vassallo, 03-08-2013

Aan te raden buiten de maanden juli/ augustus, veel trappen

0 vragen over Hotel Aurora

• Animatie programmaAanwezig