Hotel Apoksiomen

Hotel Apoksiomen
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Apoksiomen voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Apoksiomen in het Nederlands

Goed, maar voor ver

Hanscouvreur
7-10-2017

Goed: Algemene uitstraling en ontvangst.

Niet goed: geen separated beds en douche in bad.

Oude reviews (archief)

Regelrecht flophotel

M. Colson
      16-9-2016

Geen bed voor ons kind op de kamer (wel geboekt en betaald uiteraard), geen werkende airco bij 32°C, geen stromend water id douche?!, geen druk op het water, geen elektriciteit id badkamer, soms geen koffie bij 't ontbijt, soms geen fruit of groenten bij de juicer, zeer incompetente en onbeschofte zelfverklaarde 'manager. Samengevat was dit hotel een regelrechte ramp en heeft het onze vakantie gekost! Te mijden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Apoksiomen in Mali Losinj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Apoksiomen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Apoksiomen scoort een 8.47 uit 10 op basis van 80 reviews.