Vakantiehuis Villa Nada

Kleine hotelsWeer vandaag14°8°
Vakantiehuis Villa Nada
8,7

7 reviews over Vakantiehuis Villa Nada in het Nederlands

Villa Nada, is een kleinschalig appartementen complex, met gratis internet een (klein) zwembad. de villa ligt aan een rustige straat, en o loopafstand van het centrum van Lovran. de eigenaresse is heel behulpzaam, je kunt er zelfs gebruik maken van ontbijtbuffet (tgen betaling), wij hebben hier geen gebruik van gemaakt. appartement is schoon en groot genoeg voor 4 personen.

Zeker een aanrader

Tom Debbie en de kids
27-8-2011

Villa Nada is zeker een zeer goede keuze als je op zoek bent naar prijs/kwaliteits verhouding.

Het ligt wat achterin op een heuvel en de eerste keer was het een beetje zoeken voor ons. Beschikken over een eigen wagen vonden wij toch echt een must.

Het appartement was voor ons 2 volw. en 3 kinderen groot genoeg en volledig uitgerust.

1 minpuntje aan de slaapkamers was dat er zeer veel lichtinval was s'morgens.

Voor de rest een zeer aangename gastvrouw die je graag helpt en advies geeft.

Wij hadden gekozen voor een appartement met ontbijt ( 5€ pp ). hiervan konden we elke morgen genieten vanop het terras met een zeer mooi uitzicht.

Het ontbijt is goed en degelijk maar eerder beperkt. na 8 dagen snack je toch wel naar iets meer variatie.

Kort samengevat zeker een aanrader de kans is groot dat we er nog eens terug naartoe gaan

Prachtige ligging met schitterend uitzicht !!

Fam. Driessen
27-7-2011

Villa Nada is een prachtig gelegen villa met appartementen en kamers.

Wij hadden een zeer ruim appartement op de benedenverdieping met ruim terras. Airco, vaatwasser, badkamer met wasmachine en fohn.

Bij het zwembad heeft men een prachtig uitzicht over de Kvarner baai en Reijka.

Zeer vriendelijke ontvangst door Helena, de eigenaresse, die zelf met haar man en 2 kinderen ook in het gebouw woont. Tegen gereduceerd tarief kan men als gast van Villa Nada eten in het restaurant Ruzmarin dat ze runnen in Opatija.

Villa Nada ligt ca. 500 meter boven Lovran, per auto te bereiken via een steeds smaller wordende weg. Het voetpad naar Lovran loopt via een vrij steil, deels onverhard paadje.

In Lovran kun je lekker en goedkoop eten in een van de vele restaurantjes, lekkere pizza bij Delfino.

Verder heerlijk zwemmen in de zee op het strandje vlak buiten Lovran richting Moscenica Draga. Tip: bezoek Pula (romeinse arena), Plitvice Meren, grotten van Skocjan (Slovenie) of het eiland Cres en Losinj.

Patrick, Gust en Mia - 12 tot 17 juli 2009

Patrick Molemans
20-7-2009

Villa Nada biedt ruimte aan enkele appartementen en verschillende kamers. Helaas waren de appartementen bezet, dus verbleven we in 2 kamers.

Het zijn mooie kamers, de meesten voorzien van airco, minibar en satteliet-tv.

's Morgens werd er ontbeten op het terras : verschillende soorten brood, kaas, vlees, smeerkaas, chocopasta, confituur, cornflakes, muesli, youghurt, fruit, gekookt ei ... en dit met een kopje koffie, thee of fruitsap.

Villa Nada is hoog gelegen en biedt een mooi uitzicht op de Adriatische zee. Nadeel is wel dat de tocht naar de stad te voet bijna niet te doen is. De weg naar Villa Nada is op het laatste wel zeer smal wat de eerste dag wel wat eng is, maar na een paar dagen went het wel. Na een warme dag, kan je afkoelen in het zwembad.

Een aanrader

sabrine
7-1-2009

We zijn hier in juni 2007 geweest en we hadden geen appartement maar twee kamers met balkon. Deze waren super. Het zag allemaal nieuw uit, leuk ingericht, genoeg ruimte en erg schoon. 's ochtends hadden we ontbijt in een gezellige ontbijtruimte met terras zodat je ook lekker buiten kon ontbijten. Het ontbijt was goed verzorgd en erg lekker. Villa nada ligt hoog waardoor je een mooi uitzicht hebt, maar het nadeel van de ligging is dat het een stukje lopen is omlaag naar lovran, via een weg die ik niet graag in het donker zou willen lopen. wij zijn dan ook iedere keer als we 's avonds weggingen met de auto naar onder gegaan. Voor de rest helemaal niets op villa nada aan te merken, dit is echt een aanrader!

2006

Prachtig roze appartement/hotelcomplex

Fam. Kalshoven
20-8-2006

Prachtig roze appartement/hotelcomplex. Lieve eigenares, Helena. Fijn zwembad met prachtig uitzicht op zee. Het is wel een hele afdaling naar zee, maar de moeite waard, ongeveer 10 min.lopen. Wij hadden een grondappartement met balkon en een terras. Het parkeerterrein is wat aan de kleine kant. Tip: haal verse vis in Ika in een viswinkeltje anex visrestaurantje voor de bbq, die je mag gebruiken wanneer je maar wilt. Daal voor vers brood (heel goedkoop en lekker) zo'n 500 m af en doe als de Kroaten: neem een lekker bakje koffie op het terras om daarna weer omhoog te wandelen en lekker te gaan ontbijten. Vergeet niet de prachtige wandeling te maken naar Opatije; bij nacht echt sprookjesachtig. Kroatie heeft ons hart gestolen.

Villa Nada bestaat uit een aantal appartementen

fam. A. van der Vlies
    17-6-2006

Villa Nada bestaat uit een aantal appartementen. In juli 2005 zijn wij hier geweest. Bereikbaar via een steil en smal weggetje. Doordat het echter vrij hoog gelegen is, kan je genieten van een prachtig uitzicht. Vriendelijke ontvangst door een jong echtpaar. Alles ziet er keurig verzorgd uit.

Verwacht niet te veel van het zwembad (wel erg klein) en bij volledige bezetting van alle appartementen is het parkeerterreintje wat krap bemeten. Maar dit zijn dan ook de enige, wat mindere punten. Voor het overige genoten van een heerlijke vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Nada in Lovran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Nada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.