Hotel Remisens Hotel Excelsior

Hotel Remisens Hotel Excelsior
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Remisens Hotel Excelsior voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Remisens Hotel Excelsior in het Nederlands

In één woord; Fantastisch.

Ton Dokter
28-2-2018

In één woord geweldig hotel. Goed ontbijt en een geweldig avondeten. Fijne bediening. Zelfs de directeur van het Hotel in gewoon voor een gesprek te vinden. Dit hotel is een echte aanrader.

Netjes, schoon en heerlijk eten!

Wietske
25-10-2017

Mooie ruime kamer met balkon, waar we na het zeebezoek nog heerlijk in de zon konden zitten. Alles was goed schoon en netjes.

Het zwembad vonden we wat simpel en als je op het strand (lees: betonnen vlonder) wilt liggen moet je er wel vroeg bij zijn, er zijn niet veel bedden beschikbaar. De vlonder en de trappetjes waren wel glad vanwege het opspattende zeewater, maar dit werd schoongemaakt tijdens ons verblijf.

Het eten was echt super, veel keuze en elke dag wat anders. Wel vreemd hoe het systeem met het drinken werkt (dit moet je nl. wel betalen), ook niet alle bediening was even enthousiast en vlot.

Al met al een heerlijke relaxvakantie gehad in Lovran! Zeker een aanrader!

Oude reviews (archief)

Zijn prijs waard!

servaes
23-7-2015

leuk hotel, mooi gerenoveerd, enkel nog buitenkant aanpakken (tuin, zwembad en plek aan de zee met te veel trappen). Toeristische informatie niet te verkrijgen aan receptie! Wisten niets of deden niet echt de moeite. Ontspanningsprogramma ok. Shows leuk. Vriendelijk personeel, doen hun best!

Goed hotel

christianne de hullu
19-8-2014

Ligging vlak bij Lovran wat je via het pad langs de zee kan bereiken.

Goede service,eten perfect.Ontbijt ook uit gebreid

Wij hadden kamer 302 met zeezicht,groote kamer en werd goed schoon gemaakt.en elke dag schone handdoeken.

Jammer dat je bij het strand om 7 uur je handdoek moet. gaan leggen.

Houd er rekening me de 60 trappen naar het strand.

Op de kamers op de achtste verdieping is het lawaaig van ,denk ik een afzuiger van de keuken.

Verder. een prima hotel waar wij een goede vakantie hebben gehad.

En het dorp Lovran is een gezellig dorpje

Groot hotel dat aan opsmuk toe is.

carl_braekevelt
8-8-2014

Wat vergane glorie ... de kamers en het hotel in het algemeen mogen wat opgefrist worden ; wij hadden twee kamers met verbindingsdeur aan achterzijde. Er was in de ene kamer een vochtprobleem ; dat zag en rook je. Maar alles was voor de rest netjes. Het eten is prima, goede keuken, alhoewel duurdere vleeswaren achterwege bleven (geen lam ofzo). De mini- & kinderclub waren een droom voor onze kids. Betonstrand & hotelzwembad bieden slechts zon tot 15h. Daarna is deze verdwenen achter het immens gebouw en de hoge bomen. Aan achterzijde wat meer lawaai, door benzinestation & bushalte aan overkant. Vriendelijk personeel. Ruimte genoeg. Goede uitvalsbasis voor wandelingen en excursies in de buurt.

rustig en mooi hotel ( voor herhaling vatbaar )

stefan ercken
8-1-2014

+ punten :

* eten is meer dan behoorlijk, veel variatie, verse producten

* uitstekende ligging, bushalte voor het hotel ( goede busverbindingen )

* ruime kamers ( we hadden weinig zeezicht )

* prijs / kwaliteit is zeer goed

* service is goed

- punten

* klein zwembad ( zeewater, schimmel, latere namiddag geen zon, weinig ligstoelen )

Mooi en gezellig hotel vlak aan de zee

Durlet
30-9-2013

Hotel Excelsior is een groot hotel met een gezellige bar. Het ontbijt en avondmaal zijn in buffetvorm met extra aandacht voor mensen met allerlei allergieën.(glutenvrij en lactose intolerantie, ...) Het buffet is enorm gevarieerd en uitgebreid. In de periode dat wij aanwezig waren, was er geen extra animatie meer maar er lagen veel folders met tips e.d.. Het personeel aan de receptie en al het andere is enorm behulpzaam en vriendelijk. Als single heb ik een tweepersoonskamer gehad. Het enige nadeel was het zicht op het dorp, maar dit heeft niet voor extra lawaai gezorgd. Vanuit het hotel kan je via een rechtstreeks pad aan de strandweg (lungomare) komen. Die geeft prachtige vergezichten op de zee en op de naburige dorpen. Het hotel ligt op enkele minuten wandelen van de stad Lovran. Er is een bushalte voor de deur voor als je een trip verder weg plant. De dienstregeling voor de bussen is er uitgebreid. We hebben eind september prachtig weer gehad.

Ontspanning, verkenning

REWEGHS
10-9-2013

Vanuit het hotel zijn mooie wandelingen te maken naar naburige dorpen langs de zee ( Lungomare). Bij het nemen openbaar vervoer halte aan het hotel. Toeristische dienst naast het hotel. Ruime parking aan overzijde van het hotel.Voorzien van 2 zwembaden,ligweide en strand. Koele nette kamers. Mogelijkheid tot geld wisselen in het hotel en terug omwisselen zonder bijkomende kosten.Vriendelijk personeel. Restaurant : ontbijt uitgebreide keuze ,op aanvraag wordt U een spiegelei gebakken in het resto terwijl U wacht. Een gedeelte van de gerechten wordt in het restaurant bereidt (showcooking?). De menu's worden in 3 talen weergegeven.Elke dag kun je bij het buffet je verwachten aan nieuwigheden. Lekker

toe aan opknapbeurt

Heidi
8-8-2013

+ eten lekker en keuze uitgebreid

+ kamer 2 volw en 2 kinderen: ruim

+ Lovran mooi en vlakbij

+ prachtig in belle epoque stijl wandelen langs de zee

? vreemde opstelling bedden, kinderbed bij ouders terwijl in kamer ruimte is voor 2 bedden zodat kinderen apart liggen

- tegels, douche ed zwembad binnen en buiten versleten en vies

- kleine buitenzwembaden

- 'strand' is betonnen pier met ligzetels, kan veel mooier, zeewater was vuil, lijkt rioolbuis van hotel in uit te komen

- personeel niet vriendelijk

- terplekke weinig keuze voor middagmaal, tenzij pizza, geen broodjes, slaatjes, je gaat beter buiten of in de supermarkt iets halen

- liften werken volgens vreemd systeem: niet alle verdieping zijn te bereiken met de ene en bij de andere sta je te wachten terwijl je dezelfde mensen ziet op en neer gaan en hun bestemming maar niet lijken te bereiken...

- wifi is niet geschikt voor skype

Ooit was het een prachtig hotel, nu vergane glorie. De glimlach moeten ze nog oefenen ;-)

Lekker gegeten

vweyens
15-7-2013

Het eten is er lekker en mooi gepresenteerd. Het hotel op zich heeft een opfrisbeurt nodig. De kamers zijn ruim genoeg (2 volw. en 1 kind). Als je aan de straatkant zit heb je last van het straatverkeer. Wij zaten op de hoogste verdieping (hadden er iets minder last van). Maar als je aan de zeekant ligt moet je rekening houden met het lawaai van de avondanimatie. Veel stelt dit niet voor. De kamers worden elke dag goed gepoetst. Je kan aan het zwembad liggen of aan de zee (aparte plek speciaal voor het hotel met ligzetels). Het zwembad is gevuld met zeewater en was koud. Lovran is op wandelafstand en is een piepklein dorpje. Je kan te voet langs een aangelegd pad langs het water lopen naar Opatija (5 km), mooie wandeling. Opatija op zich stelt ook niet zoveel voor. Weinig parkeerplaatsen voor het hotel (in Lovran moet je niet betalen om te parkeren). Er is wel een ondergrondse parking bij het hotel (maar is niet goedkoop) en je moet een helling van 20 procent passeren !!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Remisens Hotel Excelsior in Lovran, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Remisens Hotel Excelsior zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Remisens Hotel Excelsior scoort een 8.3 uit 10 op basis van 12 reviews.