Camping San Marino

18 reviews over Camping San Marino in het Nederlands

Matig

DB
5-8-2018

We stonden aan het strand. Prachtig uitzicht. Hele Drukke camping. Sanitair was matig. Eiland viel ons behoorlijk tegen.

Volle vrije zone, dit jaar geen plekje meer vrij

A.Engelen
18-7-2018

Camping is altijd goed bevallen, We vonden altijd een mooi plekje op de vrije zone, ideaal voor mensen met een camper. Helaas heeft een Hongaarse organisatie veel caravans op dit terrein gezet waardoor er van de vrije zone weinig meer over is. In het hoogseizoen zou ik het mensen niet meer aanraden om zonder te boeken naar deze camping te gaan.

horror 2.0 na een dag vertrokken

Greet van den Nagel
13-8-2015

Wat een chaos. Camping wordt met name bezet door plaatselijke bevolking en Slovenen. Kleine kampeerplaatsen op woestijngrond. Stoelen zakken dwars door je grondzeil heen. Zee blijft heel erg lang ondiep, waardoor het heel erg warm is, maar wel heel fijn als je kleine kindjes hebt. Sanitair echt vies, maar dat ligt meer aan de gasten die er staan. Vieze luiers in de douches, zelfs maandverband.......... De hele dag duizenden krekels die geluid maken. Onvriendelijk personeel. Gelukkig hadden ze een redelijk goed eettentje. Wij haddenhet na een dag bekeken. Wegwezen!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Nooit meer, horror

Vandommelen
7-9-2013

Zeer drukke rumoerige camping. Aan de poort is het een chaos. Onvriendelijk aan de receptie. Nooit meer

Gereisd Met partner in september 2013

Echt waar, Fantastisch!

Mevr. Everts
4-7-2012

Wij zijn in 2010 voor het laatst naar deze camping geweest. We stonden een beetje achteraan, maar niet ver van het strand vandaan. De zee was echt supermooi, en het eten was er super lekker. Het sanitair was de ene keer schoon en de andere keer heel vies, een beetje afwisselend dus. Ik zou er dit jaar graag nog een keer heen willen, het is ons zó goed bevallen. Dit is echt een aanrader, het is er ook kindvriendelijk en zoals ik bij veel mensen heb gelezen waren de mensen (receptie enz.) heel onvriendelijk, geen last van gehad. Het ging allemaal supergoed en ze waren vriendelijk. Ik kan niks anders erover zeggen dan dat het fantastisch was. In 1 woord: Uitstekend!

Mvg. Mevr. Everts.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig strand

Didier Croes
29-8-2009

Wij (Belgisch gezin met 2 tieners) zijn op deze camping geweest, eind juli begin augustus in een 'mobilehome' van de firma gebetsroiter. Onthaal (receptie) was slap en onvriendelijk. Mobilehome was zeer OK (met airco+sateliet TV) Fijn zandstrand (wat uitzonderlijk is voor Kroatië) Prachtig helder water. Géén animatie. Eten in het restaurant was goed (lekkere pizza's), bakker is open van 7.30 tot 23.00h en is zeer verzorgd, eerder kleine winkel. Weinig Nederlanders en Belgen (vooral veel Duitsers) We willen toch nog terug gaan maar willen dan een bootje meenemen. Vele baaijtjes die te bezoeken zijn.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2009

Prachtig eiland!

Maarten en Jessica
21-8-2009

Bij aankomst schrik je wat van de kleine plekken en het chaotisch door elkaar staan, maar toen de tent eenmaal stond was het goed. Inderdaad veel Oost-Europeanen. Ook veel Duitsers, weinig Nederlanders. Kijk goed waar je gaat staan als je reserveert. Naar ons idee zijn de beste plekken nr. 1 tot 49, 138 tot 150 en 101 t0t 137. Zijn wel zandplekken. Zone II vermijden. Is een hele Tsjechische enclave. Geen last van muggen, wel van veel wespen! Sanitair niet echt veel. Restaurantjes zijn okee, niet bijzonder. Rab is een heel mooi stadje. Excursies zijn niet duur. Veerboot-regeling is prima geregeld. En het is echt een prachtig eiland!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2009

Leuk,mooi en gezellig

johan
11-8-2009

Zeer kindvriendelijk zandstrand, volwassenen zijn al moe voordat je bij het diepe water bent. Wij hebben ons prima vermaakt, kind van 7 kon zelfstandig naar de zee (+/- 50mtr) en het eten op de camping en omgeving was prima. Ik ga geen dag van te voren een kip van de grill bestellen, maar ze waren wel goed hoorde ik. de Kebab tent dient nog wat organisatorische hulp te hebben. soms is het vlees op de dag later de broodjes. Wij kunnen daar de humor wel van inzien. Al met al 2 weken prima vermaakt. Aanrader: als je geen boot hebt huur er dan 1. Echt leuk en je zit binnen no-time op een lief klein strandje (bijna prive) dan wel waterschoenen meenemen want het strand op de camping is uniek.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

"herschrijven"

c.l booij
10-8-2009

In juli 2009 zijn wij weer teruggegaan omdat het ons 2 jaar geleden ondanks het slechte sanitair goed beviel, nu anno 2009 hebben wij een verschuiving opgemerkt. De camping wordt nu heel druk bezocht door roemenen, hongaren, polen en slovenen. Er zijn bijna geen nederlanders meer. Jammer voor de kinderen en ook voor de gezelligheid, toch leuk als je zo ver weg bent dat je is een praatje kunt maken met je buren in je eigen taal. Het eten wat zo goed was op de camping, was nu heel slecht, na gesproken te hebben met mensen die er gewerkt hadden blijkt de caming geleid te worden door een nieuwe eigenaar en dit komt de camping niet ten goede, rab is nog een super mooi plekje om naar toe te gaan, maar voor ons nu niet meer deze camping.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009

prachtig zandstrand!

Tessa en Ferdi
9-8-2009

Wij hebben 6 dagen op camping San Marino gestaan. (we zijn eerst naar het eiland Krk geweest). Het was behoorlijk druk, maar we konden zonder te reserveren uit een aantal plaatsen kiezen of op de vrije zone gaan staan. We hebben voor een plek dichtbij het strand gekozen. Je staat dan wel met je tent in het zand en de meeste paden bestaan uit los zand (oppassen dat je auto niet vast komt te zitten). Maar daar ben je snel aan gewend en het uitzicht is prachtig! Het strand is enorm groot waardoor je niet veel last heb van de drukte. Ook kun je heel ver de zee in lopen. In de sanitairgebouwen zit behoorlijk wat verschil. Gebouw 2 is pas geronoveerd en erg netjes! Maar andere gebouwen zijn behoorlijk verouderd. Het sanitair wordt wel goed schoongehouden. Voor 't douchen moest je soms wachten, maar dat is op veel plaatsen zo in het hoogseizoen. Het plaatjse Lopar is niet groot. Er zijn wel veel mooie strandjes (ook aan de andere kant van Lopar). Restaurant Creshendo is een aanrader.

Gereisd Met partner in juli 2009

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping San Marino in Lopar (Rab), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping San Marino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.