Reviews over Licko Lešce

Leuk hotel bij Otocac

Benny,
    17-11-2014

Hotel Gacka ligt aan de rivier de Gacka kort bij de stad Otocac. De tuin is erg mooi (zie de foto´s) We kregen een kamer op de eerste verdieping. We hadden uitzicht over de rivier, de tuin en de bergen. We hadden twee bedden op de kamer. Helaas met lattenbodem De eerste dag was het erg rustig in het hotel.de tweede en derde dag waren er groepen chinezen. Daardoor was er smorgens koud water en soms was er geen elektriciteit. Het ontbijt was erg lekker en de ober kwam vragen hoe je je ei wou. Savonds kun je er ook lekker eten. Erg goed en erg lekker vooral de Lika kaas uit de streek. De medewerkers werkte erg hard voor hun centen. De eigenaar kon me mij naam en vroeg op een morgen of ik mee wou gaan met de boot de rivier op. Helaas hadden we al iets anders gepland. Vanuit het hotel is het een half uur rijden naar nationaal park Plitvice Meren.