Hotel Valamar Koralj Romantic

Hotel Valamar Koralj Romantic

8.5Fantastisch

Kroatië, Kvarner, Krk (op Krk)

8.5Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Valamar Koralj Romantic voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

35 reviews over Hotel Valamar Koralj Romantic

• 2018
    8Cocky van splunter13-07-2018

Fantastische plek. Lief personeel!!

Zalig hotel met prima eten. Ook de taverne waar je kunt eten is geweldig. De douche kabine is heel klein met douche gordijn, maar dat is echt t enige minpuntje. Top!!

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Anna18-06-2016

Mooi en sfeervol hotel!

Locatie: De locatie is mooi en netjes aangelegd. Vlak bij het hotel heb je een bewaakt zwembad, maar daar moet je wel betalen voor ligstoelen. Vonden wij wel jammer, gezien wat je voor een verblijf betaald. Een eindje verder heb je een prima kiezelstrand. Het hotel ligt een paar km van het stadje Krk en is goed te voet te doen. Wij vonden het een erg leuk, knus stadje. Bij het hotel heb je veel trappen.

Parkeren: Je hebt de mogelijkheid om overdekt te parkeren bij het hotel. Niet doen! Kost erg duur en een paar meter verder heb je een parking waar je gratis op mag staan.

Service: De medewerkers van het hotel zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Zelfs als je iets laat vallen, komt er gelijk iemand naar je toegerend om het voor je op te rapen (stonden wij wel even van te kijken). Ze spreken goed Engels. Je krijgt ook een kaart voor badhanddoeken

Kamer: Wij hadden een kamer zonder balkon. Het is een vrij kleine, nette maar basic kamer. De bedden liggen comfortabel en zijn eigenlijk twee 1persoonsbedden. De badkamer is klein. De douche is erg klein met een douchegordijn.

Eten: Het eten wordt geserveerd in buffetvorm. Wij vonden het heerlijk. Ook het ontbijt was zeer uitgebreid. De drankjes die wij hebben gedronken vonden bij vrij duur

Gereisd met partner in juni 2016

• 9ingrid17-09-2015

zeer geslaagd

het ligt prachtig op een heuvel wat wel wat trappen oplevert. Kamer was compleet, iets aan de kleine kant. Het is een groot hotel, het diner is in 2 groepen. Eten is zeer uitgebreid en erg lekker, evenals het ontbijt. De plaatsen aan het zwembad zijn krap, zeker als je in het hoogseizoen zou gaan. Wij hadden er nu geen last van. Je kunt op meerdere plaatsen aan de zee een plekje zoeken, wel niet altijd met ligstoel. Bij het hotel wel, aan de zee moet je er wel voor betalen, rondom het zwembad niet. Langs de zee is er een wandelpaadje naar het centrum, Dit viel ons erg tegen. het is klein en er is niet veel te beleven.

Gereisd met partner in september 2015

• 8De Beck Gerda19-05-2014

Prima hotel, dicht tegen het stadje aan

Kamers zijn bijzonder klein !

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 8Henri Visser25-06-2012

Prima hotel

Heel leuk hotel met een geweldig uitzicht over zee. Heerlijk om te wandelen, met name de olijfroute (info bij de receptie). We hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt en gingen s'avonds in het stadje eten. We zijn hier 4 nachten geweest en hebben genoten. Hotel is niet geschikt voor mensen die slecht te been zijn.

Gereisd met partner in mei 2012

• 7Wim Kars06-11-2011

Pittoresk, rustig en niet massaal

Makkelijk bereikbaar hotel. Goed uitzicht op de zee vanuit het hotel. De zee en de omgeving is schoon. Ligt in bosrijk deel. Dicht bij het centrum van Krk met middeleuwse straatjes. Fietspaden zijn aangelegd, maar sommige delen zijn vrij steil. Koffie kan het beste in een bar in het cenrtrum worden besteld. Gewone koffie als Cafe American bestellen.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers en docuhe/WC te klein en niet meer vn deze tijd Opknapbeurt is noodzakelijk, echter de ruimte kan helaas niet worden vergroot. Elke dag worden de kamers verschoond en gereinigd. Niet geschikt voor gaten welke minder valide zijn in verband met de trappen. Wel lift aanwezig maar daarna met koffers de trap af of op. ontbijt en diner was goed verorgd, voldoende beschibaar. Zwembad is niet groot maar wel voldoende ligruimte en ligstoelen. Baddoeken zervice werkt prima. Kan niet beoordelen hoe de situatie is gedurende het oogseizoen.

Gereisd met partner in juni 2011

• 8Henny08-09-2011

Fijn hotel

Het hotel ligt aan een kleine baai en bij binnenkomst merk je direct dat het personeel service gericht en zeer vriendelijk is. De kamer was netjes en schoon alhoewel de badkamer klein en aan een renovatie toe is. Het eten zowel s'morgen als s'avonds was prima en gevarieerd. Koralj heeft 3 maar was veel beter dan hotel Punta in Vodice met 4* dat we daarna bezocht hebben.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 6DCR07-08-2011

Mooi hotel, zeer slechte kamers.

De ligging van het hotel is goed, dicht bij het centrum van Krk en goed te bereiken met de auto. Het personeel is vriendelijk maar spreekt beter Duits dan Engels, het gehele hotel is ingericht op onze Ooster-buren. Het eten van het hotel is goed, zowel in de ochtend en avond.

De kamers van het hotel zijn slecht. Vies douchegordijn, schimmel in de kamer, vlekken op het tapijt en de muur. De badkamer is zo klein dat je schuin op de wc moet zitten om je benen kwijt te kunnen. De bedden zijn kapot (lampje is er maar los boven gehangen) en de kamer is niet compleet. De receptie kon echter niets regelen omdat het hotel geheel volgeboekt was, en dit nou eenmaal de kamers waren.

In de brochure staat een romantisch hotel voor stelletjes. In dit geval stelletjes met vier kinderen, het hotel is druk met veel kinderen. Het zwembad heeft erg weining ligstoelen welke s'morgens voor zeven uur worden gereserveerd door middel van het 'hamddoekensysteeem'.

Geen tophotel, te duur voor de kwaliteit.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 8nicole24-06-2011

een heel mooi hotel op een prachtige locatie

We hebben hier een paar leuke dagen gehad, rustig en een hele mooie omgeving. Het eten is van een voortreffelijke kwaliteit en gevarieerd. Het dorp krk ligt op 15 min lopen vanaf het hotel, waar het ook heerlijk vertoeven is.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8l.happe23-09-2010

fijn hotel

we zijn 6 dagen in dit hotel geweest en het was prima goede kamer en uitgebreid en lekker eten zowel het ontbijt als het diner de ligging van het hotel is ok ongeveer een half uurtje lopen naar het plaatsje krk zeker een bestemming om nog eens terugtekomen

Gereisd met partner in september 2010

Hotel Valamar Koralj Romantic info