Appartement Samanic

1 review over Appartement Samanic

Mehrmals schon da gewesen

Wilhelm Krpalek
12-2-2010

Ein Apartmen mit Familienanschluss und zum Wohlfühlen. Beste Aussicht über die Bucht von KRK im obersten Geschoss (Terasse). Sehr freundlich!!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Samanic in Krk (op Krk), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Samanic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Samanic scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.