Camping Jezevac

Camping Jezevac
7,7

10 tips over Camping Jezevac

bert, 4-8-2014
Maak de plekken dan ook zoals aangegeven,of wijzig de site.
paul, 9-10-2013
ik zou wel een parasol meenemen (de plekken aan zee hebben geen schaduw) en maken dat je wegbent voor 1 augustus dan komen de Italianen en die doen alsof de hele camping er alleen voor hen is.
rmlevens, 22-9-2013
Ga het eiland verkennen, prachtige stranden.

We hebben een aantal aanbieders voor Jezevac voor je op een rij gezet:

bartelink Bert, 18-8-2013
restaurant op de camping wat duurder dan buiten de camping. Echter wel een goede prijs/kwaliteit verhouding.
bartelink Bert, 7-8-2013
het restaurant op de camping is wat duurder dan in KRk, echter goede kwaliteit/prijsverhouding.
Eric Oudeboon, 15-7-2013

Restaurant Nono is een aanrader, wel klein dus soms wachten tot er een plekje vrij komt.

Voor een uitstekende pizza moet je zeker naar Galija gaan, ligt boven in het dorp.

Restaurant Jezevac net buiten de camping met goed eten voor een goede prijs, gezellige en vrolijke bediening

kuno27, 5-7-2013
Tent? Laat je niet naar sectie G sturen!
Skip, 26-9-2012
Neem een bootje mee, indien mogelijk. je geniet en ziet zoveel meer.
Wim van Leeuwen, 3-9-2012
Reisgezelschap met vrienden en kinderen in de leeftijd van 8 tot en met 16. Voor de pubers is het ideaal dat Krk op loopafstand is. Konden zelf heen. Wij hadden rubberboten plus buitenboordmotoren mee hetgeen een geweldige ervaring was. Eiland Cres angedaan, eiland Plavnic aangedaan en verder de vele mooie baaitjes langs de kust. Betoverend gewoon.
dehaanwielinga, 25-8-2012
Als je in de vrije zone komt te staan zet dan je tent zo op dat je ook ruimte hebt om te zitten anders zet een ander zo zijn tent voor je ingang als je niet aanwezig bent.

We hebben een aantal aanbieders voor Jezevac voor je op een rij gezet: