Camping Jezevac

7,7

76 reviews over Camping Jezevac in het Nederlands

Yvonne Koolen
14-8-2018

Geweldige camping! We hebben genoten van ons verblijf. Wat kleine plekken voor caravan met voortent. Verder mooi gelegen en dichtbij het dorp. Vriendelijk personeel

Camping super en personeel In de schoonmaak en winkel niks dan lof,wat een lieve mensen toch.

Maar de vaste plekken met Sloveense gasten gelijk verwijderen van deze mooie camping,dit verdiend deze camping niet.

Ze denken dat de camping van hun is harde muziek en samenscholing tot in de nacht, wat een nare mensen met hun alcohol gebruik.

Oké, jammer van het restaurant

Thyra
17-7-2018

Het is een mooie camping met een perfecte locatie. Wij stonden op een trekkersveld met de tent wat prima was. Alleen jammer dat een 4sterren camping zo’n bizar slecht restaurant heeft! Je word niet geholpen, en wij moesten een uur wachten op een pizza en hamburger. De dag erna precies hetzelfde, echt zonde. Je kan ook alleen in het restaurant pinnen. Voor de bar, supermarkt etc. moet je cash betalen. Sanitair gebouw is prima en schoon.

Nooit weer

Hans Roordink
8-7-2018

Bij aankomst zijn de medewerkers vriendelijk zo als het hoort.

De plekken zijn akelig klein en niet geschikt voor caravans van 4m95 opbouw je hebt dan bijna geen plek meer om buiten te zitten alleen onder je eigen tent of luifel. De auto kun je amper kwijt strak langs de caravan zo dat je er zelf amper langs kunt. Dan stonden wij redelijk dicht bij de plek waar de campers hun chemisch toilet konden legen dit gebeurde al vanaf s'morgens half 6 (omdat men s'morgens om 6 uur van de camping af mag) dan lieten zij de motor van een koude diesel lopen en dan niet 1 camper maar meerdere malen 3 stuks veel herrie. Dan als je net weer in slaap was om 6 uur kwam de vuilnis wagen heel fijn in je vakantie. Wat wij ook zeer vervelend vonden de vele scooters die er maar op los scheurden. Dan maken zij reclame met het nieuwe zwembad (ik weet nu ook waarom er geen foto's van zijn op de site) een notedop zo klein. Geen succes na 4 dagen weggegaan.

Mooie camping, maar wat kleine plekjes.

Roy
21-6-2018

Mooie verzorgde compacte camping, kiezelstrand, helder water.

Plekjes zijn aan de krappe kant, straatjes er naartoe idem. Toiletgebouwen worden iedere dag zuiver gemaakt en zijn goed onderhouden, douches en toiletten prima.

Camping glooit tegen een bergwand, waardoor je hellingen hebt, bergaf naar t strand, maar aan het einde van de dag weer naar boven.

Gedeelte voor caravans, maar ook behoorlijk wat huuraccomodaties. Aan uiteinde camping kun je te voet naar het pittoreske dorpje Krk, met veel terassen en bezienswaardigheden. Uitstapjes kunnen vanaf de camping geregeld worden maar ook van buiten.

Boot/-snorkeltochten zijn in Kroatië zeer aan te bevelen.

Mooie Camping, perfecte ligging

RvdM
4-9-2017

Jezevac is een mooie camping die perfect ligt aan zee en op loopafstand van het stadje krk. De toiletten worden de gehele dag door schoongemaakt en het personeel is erg vriendelijk!

Voordelen:

-) Perfecte ligging

-) relatief veel plaats aan de zee (diverse kiezelstranden/rotsplateaus

-) Je loopt zo het stadje KrK in met zijn haven en boulevard

Nadelen:

-) Receptie is nog wat traag, alles moet geregistreerd worden, van wasmunt voor de auto tot munten voor de wasmachine.

-) Je kan een sectie reserveren, maar niet een plaats. Dus je weet van te voren niet precies waar je komt te staan en er zit her en der nogal wat verschil in de plaatsen.

Mooie camping aan het strand

Corine selders
23-8-2017

We zijn een week geweest op camping jezevak. In eerste instantie kregen we een kleine plaats in de volle zon. De volgende dag hebben we om een andere plaats gevraagd en dat was mogelijk. We verhuisden naar een prachtige ruime plaats met veel schaduw en uitzicht op de baai. De camping is rustig en er wordt ook vrijwel niets georganiseerd voor de gasten. Onze tienerdochters vonden dat jammer. De camping ligt naast het gezellige en mooie stadje Krk. WiFi was extreem goed.

Dit is een hele mooie camping met veel schaduwplaatsen. De plaatsen zijn niet allemaal even groot maar bij aankomst houden ze rekening met de grote van je tent/caravan/camper. Sanitair is prima, er zijn veel douches en wc's waardoor je nooit hoeft te wachten. Ze kunnen echter nog wel wat winst behalen met het schoonmaken, dit is prima maar kan beter. Het restaurant op de camping heet uitstekent eten, dit restaurant zit aan het strand wat erg leuk is. Krk is op 5 minuten lopen vanaf de camping en dit is een groot pluspunt. De stranden zijn prima, je kunt bedjes en een parasol huren voor 1, 3 of 7 dagen. Voor 3 dagen betaal je 140 kuna voor 2 bedjes (met kussens) en een parasol wat neer komt op zo'n 19 euro. Je kunt er ook voor kiezen om op de kiezels te gaan liggen maar neem dan wel een matje mee. Het water is erg helder en er kan goed gesnorkeld worden. Er liggen echter geen kiezels in het water maar keien waardoor het moeilijk lopen is in het water, waterschoentjes is een pré!

Prachtige schone camping!

Fam. Dijkstra-Janssens
19-11-2016

We hebben dit jaar 3 weken op camping Jezevac gestaan. Een camping met weinig Nederlanders en waar de Slovenen "regeren". Dat mocht de pret niet drukken. Jezevac heeft mooie schone voorzieningen en is prachtig aangelegd. We hadden een hele mooie grote plaats dicht bij het water en de plaatselijke bakker.

Omdat er weinig Nederlanders op de camping aanwezig waren heeft mijn dochter van 14 jaar zich daar echt Niet vermaakt, helaas.

Het water is fantatisch met boot en KRK is een mooie stad om 's avonds naar toe te lopen.

Camping Jezevac ligt aan het plaatsje KRK en dat is prachtig.

Al met al hebben de ouders genoten, maar voor de kinderen, die willen niet meer terug en dat heeft puur te maken met het feit dat er weinig Nederlanders op de camping aanwezig zijn.

allereerst persoonlijke voorkeur; wij stonden aan de rand bij het strand en dat is wel zo prettig, een groot verschil met de plekken " boven" .

van te voren plek gereserveerd (dec het jaar daarvóór).

veel hoogteverschil, middelgrote camping.

sanitair schoon, keurig, en goed onder- en bijgehouden.

redelijke plekken, eigen stroom/water. veel half-schaduw.

niet overspoeld met Nederlanders, met name Slovenen en Oostenrijkers. Keurige mensen en geen gekke dingen meegemaakt.

Veel vaste Sloveense seizoenplekken maar die worden naar ik begreep langzaam aan gesaneerd.

reis; je moet wel over de brug van Reijka naar Krk en je moet niet de pech hebben dat hij vanwege de Bora wind gesloten is voor caravans (2 x meegemaakt!). check je weer app dus even als je in Slovenië of zo rijdt; dan kun je evt een alternatief bedenken.

stadje Krk is 10 min. lopen; erg leuk en goed voor shoppen/eten. Nog redelijk authentiek.

verder leuk op Krk als het minder weer is: Malinska, Baska. Ook een dagje shoppen in Reijka is aan te raden 9ongeveer 3 kwartier rijden, grote parkeerplaatsen aan de rand centrum)

Prima stranden maar wel rotsen en plateau. let op voor zee-egels!

En je hoeft niet eens vroeg handoekje-leggen te doen :-).

Aan de rand van de camping kan het met de Bora behoorlijk spoken dus let op hoe je je tent/caravan neerzet.

in het algemeen voor Kroatie; als je geld pint krijg je 2 keuzes ivm koers. mijn advies; kiest nooit voor de vaste koers in euro maar gewoon in Kuna; scheelt 5-10% (gecheckt met afschrijving).

Ook handig; een mifi router kopen; kun je tot 10 telefoons-ipads middels bluetooth op aansluiten. wij kochten in Krk bij de VIP telefoonwinkel een 10 dgn data-simkaart en betaalden euro 1,25 per dag (geloof 2 Gb per dag of meer). daarna gewoon per dag te verlengen. Wel in de winkel laten installeren want mijn Kroatisch is niet best.

prima camping, geschikt voor kinderen, voor herhaling vatbaar.

Lekker toeristisch maar niet té, rustiger dan op Istrië en wat minder hectisch/druk.

We hebben een aantal aanbieders voor Jezevac voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jezevac in Krk (op Krk), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jezevac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Jezevac scoort een 7.65 uit 10 op basis van 94 reviews.