Camping Jezevac

Camping Jezevac
7,7

77 reviews over Camping Jezevac in het Nederlands

Camping is schoon en netjes. Toilet gebouw was niet bijzonder maar wel schoon.

Personeel in de barretjes / restaurant waren erg vriendelijk.

Wij hadden onze hond mee, het honden strandje was fijn. Je kon hier prima liggen , en de hond kon over de kiezeltjes het water in.

Grootste nadeel is hun boeking systeem.

In februari heb ik de front row plaatsen aan zee geboekt.

Wij waren bij aankomt"overboekt" vanwege een overgang naar een nieuw systeem. Helaas hebben wij hierdoor 2,5 dag op een andere plek op de camping moeten staan.

Echter hoorde wij later van vaste gasten dat ze dit probleem al jaren horen van andere gasten.

Blijkbaar verdienen ze het hier te makkelijk gezien het ram vol zat en nemen ze een overboeking op de koop toe.

Een compensatie zat er helaas ook niet in.

Verder een erg fijn verblijf gehad!

Yvonne Koolen
14-8-2018

Geweldige camping! We hebben genoten van ons verblijf. Wat kleine plekken voor caravan met voortent. Verder mooi gelegen en dichtbij het dorp. Vriendelijk personeel

Camping super en personeel In de schoonmaak en winkel niks dan lof,wat een lieve mensen toch.

Maar de vaste plekken met Sloveense gasten gelijk verwijderen van deze mooie camping,dit verdiend deze camping niet.

Ze denken dat de camping van hun is harde muziek en samenscholing tot in de nacht, wat een nare mensen met hun alcohol gebruik.

We hebben een aantal aanbieders voor Jezevac voor je op een rij gezet:

Oké, jammer van het restaurant

Thyra
17-7-2018

Het is een mooie camping met een perfecte locatie. Wij stonden op een trekkersveld met de tent wat prima was. Alleen jammer dat een 4sterren camping zo’n bizar slecht restaurant heeft! Je word niet geholpen, en wij moesten een uur wachten op een pizza en hamburger. De dag erna precies hetzelfde, echt zonde. Je kan ook alleen in het restaurant pinnen. Voor de bar, supermarkt etc. moet je cash betalen. Sanitair gebouw is prima en schoon.

Nooit weer

Hans Roordink
8-7-2018

Bij aankomst zijn de medewerkers vriendelijk zo als het hoort.

De plekken zijn akelig klein en niet geschikt voor caravans van 4m95 opbouw je hebt dan bijna geen plek meer om buiten te zitten alleen onder je eigen tent of luifel. De auto kun je amper kwijt strak langs de caravan zo dat je er zelf amper langs kunt. Dan stonden wij redelijk dicht bij de plek waar de campers hun chemisch toilet konden legen dit gebeurde al vanaf s'morgens half 6 (omdat men s'morgens om 6 uur van de camping af mag) dan lieten zij de motor van een koude diesel lopen en dan niet 1 camper maar meerdere malen 3 stuks veel herrie. Dan als je net weer in slaap was om 6 uur kwam de vuilnis wagen heel fijn in je vakantie. Wat wij ook zeer vervelend vonden de vele scooters die er maar op los scheurden. Dan maken zij reclame met het nieuwe zwembad (ik weet nu ook waarom er geen foto's van zijn op de site) een notedop zo klein. Geen succes na 4 dagen weggegaan.

Mooie camping, maar wat kleine plekjes.

Roy
21-6-2018

Mooie verzorgde compacte camping, kiezelstrand, helder water.

Plekjes zijn aan de krappe kant, straatjes er naartoe idem. Toiletgebouwen worden iedere dag zuiver gemaakt en zijn goed onderhouden, douches en toiletten prima.

Camping glooit tegen een bergwand, waardoor je hellingen hebt, bergaf naar t strand, maar aan het einde van de dag weer naar boven.

Gedeelte voor caravans, maar ook behoorlijk wat huuraccomodaties. Aan uiteinde camping kun je te voet naar het pittoreske dorpje Krk, met veel terassen en bezienswaardigheden. Uitstapjes kunnen vanaf de camping geregeld worden maar ook van buiten.

Boot/-snorkeltochten zijn in Kroatië zeer aan te bevelen.

Mooie Camping, perfecte ligging

RvdM
4-9-2017

Jezevac is een mooie camping die perfect ligt aan zee en op loopafstand van het stadje krk. De toiletten worden de gehele dag door schoongemaakt en het personeel is erg vriendelijk!

Voordelen:

-) Perfecte ligging

-) relatief veel plaats aan de zee (diverse kiezelstranden/rotsplateaus

-) Je loopt zo het stadje KrK in met zijn haven en boulevard

Nadelen:

-) Receptie is nog wat traag, alles moet geregistreerd worden, van wasmunt voor de auto tot munten voor de wasmachine.

-) Je kan een sectie reserveren, maar niet een plaats. Dus je weet van te voren niet precies waar je komt te staan en er zit her en der nogal wat verschil in de plaatsen.

Mooie camping aan het strand

Corine selders
23-8-2017

We zijn een week geweest op camping jezevak. In eerste instantie kregen we een kleine plaats in de volle zon. De volgende dag hebben we om een andere plaats gevraagd en dat was mogelijk. We verhuisden naar een prachtige ruime plaats met veel schaduw en uitzicht op de baai. De camping is rustig en er wordt ook vrijwel niets georganiseerd voor de gasten. Onze tienerdochters vonden dat jammer. De camping ligt naast het gezellige en mooie stadje Krk. WiFi was extreem goed.

Dit is een hele mooie camping met veel schaduwplaatsen. De plaatsen zijn niet allemaal even groot maar bij aankomst houden ze rekening met de grote van je tent/caravan/camper. Sanitair is prima, er zijn veel douches en wc's waardoor je nooit hoeft te wachten. Ze kunnen echter nog wel wat winst behalen met het schoonmaken, dit is prima maar kan beter. Het restaurant op de camping heet uitstekent eten, dit restaurant zit aan het strand wat erg leuk is. Krk is op 5 minuten lopen vanaf de camping en dit is een groot pluspunt. De stranden zijn prima, je kunt bedjes en een parasol huren voor 1, 3 of 7 dagen. Voor 3 dagen betaal je 140 kuna voor 2 bedjes (met kussens) en een parasol wat neer komt op zo'n 19 euro. Je kunt er ook voor kiezen om op de kiezels te gaan liggen maar neem dan wel een matje mee. Het water is erg helder en er kan goed gesnorkeld worden. Er liggen echter geen kiezels in het water maar keien waardoor het moeilijk lopen is in het water, waterschoentjes is een pré!

Prachtige schone camping!

Fam. Dijkstra-Janssens
19-11-2016

We hebben dit jaar 3 weken op camping Jezevac gestaan. Een camping met weinig Nederlanders en waar de Slovenen "regeren". Dat mocht de pret niet drukken. Jezevac heeft mooie schone voorzieningen en is prachtig aangelegd. We hadden een hele mooie grote plaats dicht bij het water en de plaatselijke bakker.

Omdat er weinig Nederlanders op de camping aanwezig waren heeft mijn dochter van 14 jaar zich daar echt Niet vermaakt, helaas.

Het water is fantatisch met boot en KRK is een mooie stad om 's avonds naar toe te lopen.

Camping Jezevac ligt aan het plaatsje KRK en dat is prachtig.

Al met al hebben de ouders genoten, maar voor de kinderen, die willen niet meer terug en dat heeft puur te maken met het feit dat er weinig Nederlanders op de camping aanwezig zijn.

We hebben een aantal aanbieders voor Jezevac voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jezevac in Krk (op Krk), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jezevac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.