Camping Jezevacsterstersterster

7.6Goed

Kroatië, Kvarner, Krk (op Krk)

7.6Goed

• 6.7Eetgelegenheden
  • 7.8Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Camping Jezevac ligt in Kroatië in het plaatsje Kvarner. Een mooie camping met veel schaduwplaatsen. Het sanitair is ruim met veel douches en wc’s. Jezevac heeft een speeltuintje maar geen zwembad. Vanuit de camping loop je zo naar het strand. Daar is een restaurant waar je goed kunt eten. De camping ligt op 10 minuten loopafstand van het dorp Krk.

98 reviews over Camping Jezevac

• 2019
    9Fred17-08-2019

Volgend jaar weer

Hele mooie camping met een fantastische locatie, je loopt binnen 5 minuten naar de haven en centrum van KRK. Mooie plaatsen vlak bij de zee met heel mooi zeezicht. Met boottocht naar Rab en Pag geweest en heel wat dolfijnen gezien. We hadden ook een eigen bootje mee, die lag aan een boei voor de camping. De camping heeft een boothelling. Alles is netjes en schoon, alleen bij de douches heel erg druk op populaire tijden, er zouden meer douches bijgebouwd kunnen worden.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Suzanne15-08-2019

Prachtig, relaxed en gezellig

Wij hebben hier begin augustus 9 dagen gestaan met eigen tent. Top verblijf gehad, mooie camping direct aan het strand en zwembad met 2 leuke glijbanen direct achter het strand met prachtig uitzicht. Het zwembad is nog vrij nieuw. Het is niet heel groot, maar veel mensen liggen op t strand of gaan erop uit (bijv. met boot) daardoor genoeg plek bij het zwembad. Wij hadden altijd voldoende bedjes om uit te kiezen. Het restaurant (ook vrij nieuw) ligt naast het zwembad, dus vanuit het zwembad kan je ook drankjes bestellen of even wat eten op het terras. Sanitair keurig, was altijd een schoonmaakster bezig. Verder een leuke pleintje "piazza" (ook nieuw) op de camping met winkeltje (ijssalon, bakker, fruit, wijnbar, streetfood, beautysalon en kan je excursies boeken) daar werd s avonds vaak minidisco gehouden en daarachter sportvelden, leuk voor de avond. Boottocht eilanden heel mooi, zelfs dolfijnen gezien! Reis naar krk duurde wel lang.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2018
    8Bas04-10-2018

Mooi, netjes, hondvriendelijk.Wel boeking probleem

Camping is schoon en netjes. Toilet gebouw was niet bijzonder maar wel schoon. Personeel in de barretjes / restaurant waren erg vriendelijk. Wij hadden onze hond mee, het honden strandje was fijn. Je kon hier prima liggen , en de hond kon over de kiezeltjes het water in.

Grootste nadeel is hun boeking systeem. In februari heb ik de front row plaatsen aan zee geboekt. Wij waren bij aankomt"overboekt" vanwege een overgang naar een nieuw systeem. Helaas hebben wij hierdoor 2,5 dag op een andere plek op de camping moeten staan. Echter hoorde wij later van vaste gasten dat ze dit probleem al jaren horen van andere gasten. Blijkbaar verdienen ze het hier te makkelijk gezien het ram vol zat en nemen ze een overboeking op de koop toe. Een compensatie zat er helaas ook niet in.

Verder een erg fijn verblijf gehad!

Gereisd met partner in september 2018

• 8Yvonne Koolen14-08-2018

Geweldige camping! We hebben genoten van ons verblijf. Wat kleine plekken voor caravan met voortent. Verder mooi gelegen en dichtbij het dorp. Vriendelijk personeel

Gereisd met partner in juli 2018

• 7Erik30-07-2018

Camping top maar zonder vaste Sloveense plaatsen

Camping super en personeel In de schoonmaak en winkel niks dan lof,wat een lieve mensen toch. Maar de vaste plekken met Sloveense gasten gelijk verwijderen van deze mooie camping,dit verdiend deze camping niet. Ze denken dat de camping van hun is harde muziek en samenscholing tot in de nacht, wat een nare mensen met hun alcohol gebruik.

• 4Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Thyra17-07-2018

Oké, jammer van het restaurant

Het is een mooie camping met een perfecte locatie. Wij stonden op een trekkersveld met de tent wat prima was. Alleen jammer dat een 4sterren camping zo’n bizar slecht restaurant heeft! Je word niet geholpen, en wij moesten een uur wachten op een pizza en hamburger. De dag erna precies hetzelfde, echt zonde. Je kan ook alleen in het restaurant pinnen. Voor de bar, supermarkt etc. moet je cash betalen. Sanitair gebouw is prima en schoon.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2018

• 5Hans Roordink08-07-2018

Nooit weer

Bij aankomst zijn de medewerkers vriendelijk zo als het hoort. De plekken zijn akelig klein en niet geschikt voor caravans van 4m95 opbouw je hebt dan bijna geen plek meer om buiten te zitten alleen onder je eigen tent of luifel. De auto kun je amper kwijt strak langs de caravan zo dat je er zelf amper langs kunt. Dan stonden wij redelijk dicht bij de plek waar de campers hun chemisch toilet konden legen dit gebeurde al vanaf s'morgens half 6 (omdat men s'morgens om 6 uur van de camping af mag) dan lieten zij de motor van een koude diesel lopen en dan niet 1 camper maar meerdere malen 3 stuks veel herrie. Dan als je net weer in slaap was om 6 uur kwam de vuilnis wagen heel fijn in je vakantie. Wat wij ook zeer vervelend vonden de vele scooters die er maar op los scheurden. Dan maken zij reclame met het nieuwe zwembad (ik weet nu ook waarom er geen foto's van zijn op de site) een notedop zo klein. Geen succes na 4 dagen weggegaan.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• 8Roy21-06-2018

Mooie camping, maar wat kleine plekjes.

Mooie verzorgde compacte camping, kiezelstrand, helder water. Plekjes zijn aan de krappe kant, straatjes er naartoe idem. Toiletgebouwen worden iedere dag zuiver gemaakt en zijn goed onderhouden, douches en toiletten prima. Camping glooit tegen een bergwand, waardoor je hellingen hebt, bergaf naar t strand, maar aan het einde van de dag weer naar boven. Gedeelte voor caravans, maar ook behoorlijk wat huuraccomodaties. Aan uiteinde camping kun je te voet naar het pittoreske dorpje Krk, met veel terassen en bezienswaardigheden. Uitstapjes kunnen vanaf de camping geregeld worden maar ook van buiten. Boot/-snorkeltochten zijn in Kroatië zeer aan te bevelen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

8RvdM04-09-2017

Mooie Camping, perfecte ligging

Jezevac is een mooie camping die perfect ligt aan zee en op loopafstand van het stadje krk. De toiletten worden de gehele dag door schoongemaakt en het personeel is erg vriendelijk!

Voordelen: -) Perfecte ligging -) relatief veel plaats aan de zee (diverse kiezelstranden/rotsplateaus -) Je loopt zo het stadje KrK in met zijn haven en boulevard

Nadelen: -) Receptie is nog wat traag, alles moet geregistreerd worden, van wasmunt voor de auto tot munten voor de wasmachine. -) Je kan een sectie reserveren, maar niet een plaats. Dus je weet van te voren niet precies waar je komt te staan en er zit her en der nogal wat verschil in de plaatsen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 8Corine selders23-08-2017

Mooie camping aan het strand

We zijn een week geweest op camping jezevak. In eerste instantie kregen we een kleine plaats in de volle zon. De volgende dag hebben we om een andere plaats gevraagd en dat was mogelijk. We verhuisden naar een prachtige ruime plaats met veel schaduw en uitzicht op de baai. De camping is rustig en er wordt ook vrijwel niets georganiseerd voor de gasten. Onze tienerdochters vonden dat jammer. De camping ligt naast het gezellige en mooie stadje Krk. WiFi was extreem goed.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

10 tips over Camping Jezevac

• rmlevens, 22-09-2013

Ga het eiland verkennen, prachtige stranden.

• bartelink Bert, 07-08-2013

het restaurant op de camping is wat duurder dan in KRk, echter goede kwaliteit/prijsverhouding.

• Eric Oudeboon, 15-07-2013

Restaurant Nono is een aanrader, wel klein dus soms wachten tot er een plekje vrij komt. Voor een uitstekende pizza moet je zeker naar Galija gaan, ligt boven in het dorp. Restaurant Jezevac net buiten de camping met goed eten voor een goede prijs, gezellige en vrolijke bediening

14 vragen over Camping Jezevac

• Fam. Martens, 16-11-2017

Reserveren campingplekken

Hallo, Wij zouden graag in de zomer van 2018 met 2 toercaravan naar de camping gaan. Klopt het dat je geen kampeerplekken kunt reserveren? Wij willen naast, achter of tegenover elkaar staan met de caravans. Heeft iemand hier ervaring mee? Hoor je ter plaatse waar je komt te staan?

• Linda, 10-04-2017

Strandstoelen

Weet iemand misschien hoeveel de strandstoelen (aan het strand) per dag kosten, gewoon uit nieuwsgierigheid 😊

• Diana, 19-01-2017

Hond op strand

Zijn honden toegestaan op het strand?

Camping Jezevac info

• Aantal sterrensterstersterster