Camping Bor

8Fantastisch

Kroatië, Kvarner, Krk (op Krk)

8Fantastisch

• 8.8Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

Meer camping info

Op het Kroatische eiland Krk ligt de kleinschalige Camping Bor. Houd er rekening mee dat de camping op een heuvel ligt. Er zijn drie zwembaden, een restaurant en in het weekend is er vaak een live optreden. Het strand ligt op 10 minuten lopen en ook het centrum van Krk kun je lopend bereiken of bezoek eens het eiland Cres.

77 reviews over Camping Bor

• 8rzaagman31-10-2013

Ligging is prachtig.

Krk stad is een mooie bruisende stad, prachtig gelegen. Het eiland zelf is ook heel mooi. Prachtige stranden, mooie uitzichten. De infrastructuur in Kroatië is ook perfect. Krk zelf is via een brug bereikbaar. Eigenlijk is het een perfect vakantieparadijs.

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Cassandra14-09-2013

Rustig gelegen

Leuke knusse camping, rustig gelegen. Gelukkig geen animatieteam. Schoon sanitair.Klein winkeltje met 's-morgens vers brood. Vriendelijke familie die deze camping runt. Prachtig uitzicht op Krk. Wel een steile weg naar de camping toe. Stadje Krk heeft een gezellige boulevard en het is leuk om er rond te wandelen.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Fam. van Schaijk10-09-2013

Helemaal goed

In juli twee weken op de camping gestaan! Het weer was schitterend, het zwembad heerlijk! De douches perfect, het restaurant gastvrij met heerlijke kersen als toetje! De mensen vriendelijk, het centrum op loopafstand! De rose ijskoud en lekker, de hond was welkom! Lekker rustig...kortom, wat wil je nog meer om vakantie te vieren? Wij hebben genoten!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2013

• 6A&J04-08-2013

Jammer

Wij verbleven enkele dagen op camping Bor midden Juli met onze tent. We werden heel welkom geheten door de eigenaar van de camping. Ook de dame van het campingwinkeltje verdient een pluim voor haar vriendelijke bediening en geweldig lekkere en ijskoude Rosé.

Toch vielen ons ook minpunten op. Eerst en vooral vonden we het jammer, maar niet onoverkomelijk, dat de auto niet bij de tent kon geparkeerd worden. Ergerlijker was dat er zelden warm water was in de douches, zeker gezien het prijzige verblijf. We hadden eveneens last van nachtlawaai (een openlucht discotheek wat verder?) en werden grofweg (tot 2 maal toe!) uitgescholden door een wantrouwig ouder koppel aan de receptie die geen Engels konden/wilden praten, weigerden onze identiteitskaarten terug te geven, absoluut niet klantvriendelijk waren bij het afrekenen en weigerden gehoor te geven aan de vastgelegde prijs die wij hen toonden op een afgedrukte mail van de eigenaar (op dat moment niet aanwezig). Zonde, hier zat meer in!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2013

• 9peterchristine16-07-2013

Gastvrije camping

Bor is een gezellige camping, mooi van indeling, schaduwrijk, die door een enthousiaste familie wordt gerund. De plaatsen geven een geweldig uitzicht over het stadje Krk, op loopafstand, en de zee. Sanitair is ruim voor handen en wordt super bijgehouden. ‘s Morgens verse broodjes verkrijgbaar. Het restaurant is een aanrader. Eigen wijn, met name de Rose, is erg lekker. Een camping waar je te gast bent.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Verkruyf13-07-2013

Heerlijk camperen

Wij hebben begin juli een aantal dagen op camping Bor gestaan. Wij hebben 't ervaren als een heerlijke, rustige camping (met veel Nederlanders). Het sanitair is nieuw en wordt dagelijks schoongemaakt. Op de camping vind je een winkeltje (met o.a. heerlijke huisgemaakt olijfolies en wijnen). Wil je wat meer keuze dan loop je in tien minuten de berg af naar de gezellige boulevard. Kortom, een fijne camping voor een prima prijs (met auto, tent en 2 pers. nog geen 20 euro per nacht)

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 8Vigo21-12-2012

Fijne en rustige camping

Camping Bor is een camping die minder geschikt is voor gezinnen met kinderen vanweg het ontbreken van speelvoorzieningen. Bij uitstek geschikt voor de wat oudere kampeerder omdat het zeer rustig is gelegen. Samitair is in 2012 fors uitgebreid. Wordt keurig onderhouden. De familie die de camping beheert is uitermate vriendelijk. Er is een goed restaurant waar je vanaf 7 Euro lekker kunt eten. Het dorp met de boulevard is maar 10 minuten lopen. Keuze uit vele restaurants. Krk is maar een klein eiland en in goed een week heb je alles wel gezien. Het is uitermate geschikt om te combineren met Istrië.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9cpeelen220-09-2012

super leuke vriendelijke camping

Wij hebben het heel leuk gehad op deze camping, heel vriendelijk ontvangen, mooie grote plekken, netjes en schoon aanzicht, prachtig uitzicht over de zee en KRK, dichtbij KRK een heel leuk plaatsje, busje rijdt ook naar beneden en omhoog voor 70 cent, leuk en lekker restaurant van de camping zelf, zwembadje. Een aantal minpunten waren dat er geen schaduw was op de plek van de camper ( voor tentplekken schaduw genoeg) wel heel erg klein zwembad, erg stijle helling om naar boven naar de camping te lopen, internet alleen bij het restaurant. Maar deze minpunten wegen echt niet op tegen de pluspunten. Gewoon een gezellig, niet al te grote camping die we maar weinig hebben gezien in Kroatie!!!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 7KeesK31-08-2012

Goede camping, met wat minpuntjes...

Camping is ruim opgezet, en recentelijk behoorlijk uitgebreid. Helaas zijn de sanitaire voorzieningen daar nog niet op aangepast. Gevolg: lange rijen voor douches en afwassen. Slechts een deel van de camping heeft voldoende schaduw. Andere velden hebben geen enkel boompje. Beheerder en familie zijn aardig, maar zouden af en toe wat strenger kunnen zijn tegen bv. geluidsoverlast... Wifi is aanwezig (20 kuna, onbeperkt), maar alleen met één accesspoint in de receptie. Kan dus druk zijn 's avonds. Je kan lopend naar het stadje Krk, en ook naar het strand (naast camping Jezevac): ca. 10 minuten naar beneden en 15 naar boven naar de camping :-(

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2012

• 9Mia van Gestel - Feijen23-08-2012

Geweldige plek

Camping Bor KRK (KRK) Is netjes !! Is vrij dicht bij het centrum . Vriendelijk personeel , Wat er ook leuk uit ziet zijn planten en druiven op de camping .

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2012