Camping Bor

8Fantastisch

Kroatië, Kvarner, Krk (op Krk)

8Fantastisch

• 8.9Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

Meer camping info

Op het Kroatische eiland Krk ligt de kleinschalige Camping Bor. Houd er rekening mee dat de camping op een heuvel ligt. Er zijn drie zwembaden, een restaurant en in het weekend is er vaak een live optreden. Het strand ligt op 10 minuten lopen en ook het centrum van Krk kun je lopend bereiken of bezoek eens het eiland Cres.

Contact

77 reviews over Camping Bor

• 6JeroenManon21-08-2015

Dubbel gevoel...

Wij staan nu een week op camping Bor en dat geeft een dubbel gevoel. Onze 1e twee opties (campings Krk en Jezevac) waren vol waarmee we op Bor 'hier is altijd plek' terecht kwamen. De ontvangst op deze familie camping is heel hartelijk en je mag staan waar je wil. De 35 euro voor 2 personen + tent + auto (auto = 6 euro per dag) is gezien de voorzieningen (of gebrek daar aan..) vrij fors. Camping ligt niet direct aan strand (600m), sanitair houdt niet over (vaak wel schoon, maar verouderd of zelfs kapot. Geen warm maar lauw water) en is bij drukte niet genoeg voor het aantal mensen. Restaurant is oké maar niet top. Zwembad (lees: 2 grote badkuipen) mag de naam eigenlijk niet dragen. Is overigens wel schoon. Al met al is het allemaal 'net niet' en dat is jammer, want met beter sanitair / zwembad zou het meer mensen trekken. Los van de camping, maar voor doeners die elke dag graag iets ondernemen is het eiland Krk simpelweg te klein en biedt het te weinig activiteiten/bezienswaardigheden.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

• 7Rick & Karen09-08-2015

Mooie stadscamping, wel druk!

Mooie camping met mooi uitzicht over de stad Krk en de zee. Bijkomend nadeel hiervan is wel dat je 's avonds/'s nachts vaak lawaai hebt. Camping heeft mooie plekken onder olijfbomen, maar deze zijn niet afgebakend. Iedereen gooit de tent maar ergens neer zonder daarbij rekening te houden met andere kampeerders. Een soort 'landje inpikken' van elkaar. Zo kwamen er twee gezinnen die met hun tenten ons insloten. Wij zijn dezelfde dag nog met onze tent ergens anders gaan staan. Dat is jammer. Restaurant op de camping is erg goed, vriendelijke bediening, goed eten, niet duur. Zwembaden zijn prima, maar wel klein voor de capaciteit van de camping. Sanitair is vrijwel altijd schoon en wordt gemoderniseerd.

• 8Staat v/h sanitair

• 10Gitta07-08-2015

Geweldige camping!

Wat een heerlijke camping is dit! Rustig, mooi, schoon en schaduwrijk. Met onze tent stonden we op een prachtig rustig plaatsje onder een olijvenboom en dat midden in het hoogseizoen. De plaats mochten we zelf uitzoeken. Geweldig personeel, erg oprecht aardig, zowel bij de receptie als in het restaurant. Sanitair werd goed schoongemaakt. Zwembaden zijn wat klein, maar op 600 meter ligt een heerlijk strand waar je lekker kunt zwemmen en snorkelen. Neem wel waterschoentjes en een matje mee, want het zijn stranden met keien en rotsen. Veel nationaliteiten, dus niet alleen Nederlanders. Kortom, we hebben hier echt genoten, we komen zeker nog terug!

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 8Marjan05-08-2015

Super!

Een mooie camping. Je mag je eigen plek uitkiezen . Wij hadden een schaduwboekhouding onder de olijfbomen . Sanitair is altijd schoon en fijne douches. Een rustige camping . De zwembaden zijn wel erg klein. Het personeel op de camping is super vriendelijk en het restaurant is erg goed. Probeer vooral ook de olijfolie en wijn die Door de camping is geproduceerd .

• 9Verduijn J.P.13-07-2015

Volgend jaar weer Bor

Vriendelijke familie camping, veel schaduw plaatsen, goed restaurant. Veel Nederlanders aanwezig, camping market beperkt assortiment, lokale supermarkt in Krk op 600m. Sanitair geweldig schoon even als de 3 zwembaden met een maximale diepte van 1,40m. Flinke korting in voor-en na seizoen met Keycard. Enige nadeel, zwemmen in zee op 600m. Honden zijn zeer welkom, gemis is een hondendouche. Volgend jaar weer camping Bor enne weer was fantastisch.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2015

• 6Meent28-08-2014

Niet nog een keer!

Door de goede kritieken op Zoover zijn wij richting Camping Bor op Krk vertrokken. Alleen herkennen wij absoluut niet wat men over het algemeen schrijft. De ontvangst door waarschijnlijk de eigenaar, een wat oudere heer, was niet heel vriendelijk. Alle Nederlanders spreken Duits, dus waarom ik in het Engels begon? Uiteindelijk een plaats gevonden bij de olijfbomen in de palle zon, maar wel uit te houden. Sanitair gebouw waar wij vlak bij stonden had koude douches en wc's die niet doortrokken, met als gevolg dat je oog in oog komt te staan met de grote boodschap van je voorganger. Sanitair gebouw vlak bij restaurant is schoner. Camping winkel, als de verse broodjes op zijn worden de broodjes van de vorige dag verkocht, uitgedroogd dus. Bij een enorme onweersbui veranderde de de trap in een waterval. Hebben zelf een dijk gegraven om water tegen te houden, vanuit camping geen medewerking of waarschuwing gekregen. Camping wordt echt volgepropt.

• 7Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Fam.Geurts14-07-2014

Prachtige camping

Deze vakantie twee weken op camping Bor gestaan, alle lof voor deze camping evenals voor de beheerders , super vriendelijke en behulpzame mensen, een prima restaurant waar je heerlijk kunt eten ,alles ziet er hier zeer netjes uit. Wij komen hier met plezier nog eens terug.

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 9Linda05-07-2014

Zeer gastvrij en lieve mensen.

Mooie schone camping, maar niet voor honden. Het is warm, stoffig en allemaal steentjes. Dus voor ons voorlopig geen kroatie meer.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juni 2014

• 10harmabraam03-07-2014

Prachtige ligging

We zijn net terug van ruim 2 weken op camping "Bor". Het ligt er schitterend met uitzicht op zee.In 10 minuten lopen ben je in het stadje. Hier zijn voldoende barretjes en eetgelegenheden. Ook gezellige winkelstraatjes. Terug doe je er iets langer over, omdat de camping nogal hoger ligt.Het sanitair is super schoon en ruim.De eigenaars bijzonder vriendelijk.Vooral het personeel in het restaurant en in het winkeltje erg klantvriendelijk. Het zwembad gedeelte is leuk om even af te koelen, niet om baantjes te trekken. De plekken zelf zijn erg fijn. Je mag zelf een plek kiezen. Veel olijfbomen waar je heerlijke schaduw van hebt. Op de camping hebben ze een wijnkelder waar ze je graag rondleiden en waar je de wijnen mag proeven! Al met al een heerlijke vakantie gehad op deze voor Kroatische begrippen kleine familie camping.

Gereisd met partner in juni 2014

• 8Gerda29-06-2014

Super plek

We hebben hier 9 dagen gestaan, We hadden met onze tent een prachtige plek onder de olijfbomen Het sanitair is keurig,
    We hebben een aantal keren in het restaurant gegeten en dat was heerlijk, Vriendelijk personeel. Elke morgen heerlijke verse broodjes, ook een erg vriendelijk meisje. Wij hadden de fietsen mee, maar die hebben we niet heel veel gebruikt, de weg naar de camping is behoorlijk stijl, dus dat was al een hele klim. Lopend voor ons wel goed te doen. Je zit 600 meter van het gezellige plaatsje Krk. Een heerlijke week gehad. Met dank ook aan onze mede campinggasten!!

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair