Camping Bor

8Fantastisch

Kroatië, Kvarner, Krk (op Krk)

8Fantastisch

• 8.9Staat v/h sanitair
  • 7.2Eetgelegenheden

Meer camping info

Op het Kroatische eiland Krk ligt de kleinschalige Camping Bor. Houd er rekening mee dat de camping op een heuvel ligt. Er zijn drie zwembaden, een restaurant en in het weekend is er vaak een live optreden. Het strand ligt op 10 minuten lopen en ook het centrum van Krk kun je lopend bereiken of bezoek eens het eiland Cres.

Contact

77 reviews over Camping Bor

• 8Oerlemans07-01-2017

Gemoedelijk

Goed: Alles was compleet en netjes voor een prettig verblijf. Iets minder: Gelegen op een heuvel.

• 8hans30-09-2016

Voor de 2e keer en zeker niet de laatste keer!!

Camping locatie ligt 650m van zee. Kleine afkoel zwembadjes op de camping, goed restaurant, wijn, rosé en olijfolie worden door de familie (eigenaar) zelf gemaakt. Veel schaduw plekken. Kleine campingwinkel met eerste levensbehoeften.

• 8v Loon09-09-2016

Erg fijn!

Campingeigenaren zijn erg aardig, je kunt er altijd terecht voor vragen. Ze spreken vele talen (Engels,Duits,Italiaans, Kroatisch).

De plekken zijn zelf uit te zoeken, wij waren er in het einde van het seizoen dus er was plek genoeg! Heerlijk een plek met schaduw kunnen uitzoeken met uitzicht over het stadje.

Sanitair vooraan de camping is werkelijk fantastisch, super mooi en schoon. Sanitair wat achterin ook schoon en netjes, iets ouder maar verder prima in orde. Bij het nieuwe sanitair wel maar 3 douches en 2 wc's maar wij hoefden nooit lang te wachten.

Camping wordt er goed schoongehouden, wij zagen vaak wel 3 keer per dag dat er werd schoongemaakt!

Zwembaden zijn klein maar prima om in af te koelen. Weer was het hier nooit druk maar misschien lag dat aan het einde seizoen.

Wifi is aanwezig maar moet je voor betalen (20 kuna = €2,60) maar werkten niet fantastisch.

Eten bij het restaurant op de camping was erg lekker. Ook leuk om te weten dat ze zelf wijnen maken en deze zijn niet eens duur! (30 kuna per fles ongeveer)

Strand en stadje Krk beiden op loopafstand, Strand is een kiezelstrand maar dat vonden wij persoonlijk wel prettig. Erg leuk om te snorkelen!

Krk zelf is wel toeristisch maar leuk om door de oude straatjes te lopen. Verder vonden wij er op het eiland niet heel veel te doen. Een dag Zagreb (als je het geen probleem vind wat verder te rijden) vonden wij zeker aan te raden. Een walking tour daar gedaan (Free spirit Walking tours) die heel erg leuk was.

Een fijne camping als je op zoek bent naar rust en een zon,zee vakantie!:)

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8rick22-08-2016

Heerlijk

Wij zijn hier naar toe gegaan omdat er elders geen plaats meer was. Had slechte reviews gelezen maar kan me hierin niet vinden. Het is een familiecamping en zijn allen zeer vriendelijk. Eigenaar rijd met je een rondje om de vrije plaatsen aan te wijzen en uit te kiezen. Na dat je alles hebt staan komen ze de stroom aansluiten en vragen of alles naar wens is. Schoon sanitair en goed restaurant. 10 minuten lopen naar Krk en het strand. Het leuke wat wij vonden is dat je de vijgen zo van de bomen kan plukken en opeten.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9Marius25-07-2016

Prima camping, rust en ruimte

Prima camping met veel ruimte en schoon sanitair. Aardige mensen en goed restaurant. Een aanrader voor wie bereid is een stukje te lopen naar het strand en stad Krk. Daar krijg je rustige avonden en nachten voor terug. Camping wordt jaarlijks verbeterd. Nu genoeg waterpunten en zeer modern sanitair. Wij komen hier volgend jaar weer terug!

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 7Chris en Tineke20-07-2016

super plek

Zeer vriendelijk en dienstbaar personeel. Schone camping, heerlijke douche's, zeer goed restaurant, plek zelf kiezen, prachtig uitzicht (op bepaalde plekken) over Krk en de baai. zwembad klein maar voldoende om even af te koelen, strandje op 600 m. In het voorseizoen veel Nederlanders.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Els17-07-2016

Fantastische leuke camping.

Camping met niet te veel plaatsen (160) en goed sanitair. Wij stonden onder de olijfbomen op een plek die je zelf uit mag zoeken. Eigenaar rijdt eerst met je rond op de plekken te laten zien. Tja het zwembad is niet erg groot , maar lekker voor even een frisse "duik". 20 minuutjes en je bent bij de zee. De familie is erg vriendelijk en gastvrij. Het restaurant erg goed.

Voor ons 1 minpunt . Je moet cash betalen, maar er zijn banken genoeg in de buurt. En de rekening van het restaurant werd gewoon in ons vakje gelegd voor de volgende dag om te betalen. Komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Miranda-Hans17-02-2016

Mooi uitzicht, fijne camping

Deze camping heeft voor ons alles: mooi uitzicht over Krk en de zee, een lekker restaurantje, goed sanitair en een gebied achter de camping waar je kunt wandelen en de hond kunt uitlaten met uitzicht over zee. Voor ons als enige nadeel dat de weg naar beneden het stadje in heel erg steil is. Met een blessure was dat niet te doen, dus voor dat kleine stukje moesten we toch de auto nemen. In het stadje is een leuke boulevard met veel eetgelegenheid en gezelligheid. Ook zijn er meerdere supermarkten vlakbij. De camping zelf heeft wat basicspullen te koop, brood en water.

Gereisd met partner in augustus 2015

• 8Lanneke03-09-2015

Goede camping

Wij zijn een week op camping bor geweest met onze tent. Het is idd landje pik. Je zoekt een plaatsje en bepaald zelf waar dat is (in de buurt van de toiletten en water voorziening) beetje schaduw is niet zo moeilijk er staan bomen genoeg! Voor een gezin met kinderen is het geen ideale camping denk ik? Klein zwembad weinig te doen , maar voor stellen met 2 of kleine groepen volwassenen is het daarentegen een hele fijne camping. Erg rustig! (de camping an sich tenminste, je hoort in de nacht wel eens wat uit de stad maar echt erg was dat niet) restaurant op de camping is heel goed. De wijnen en schnappsdie ze er ter plaatse brouwen zijn uit de kunst (de witte wijn is koud te koop in de campingshop!) maar ook in de avond naar het dorp wandelen en daar een restaurantje scoren behoort tot de mogelijkheden. WIFI kost bijna niet (ik geloof omgerekend €1,50 voor 2 GB!) maar tergend langzaam en steeds opnieuw inloggen niet echt handig dus. Maar al met al hebben wij er een prima week gehad!!

• 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2015

• 5dezaire23-08-2015

camping niet voor herhaling vatbaar, krk wel!

Omdat we krk stadje al kenden van 10 jaar terug wilden we er weer heen. Nog steeds prachtig. Op sommige plekken ook prachtig uitzicht vanaf camping. Deze camping was de enige met zwembad en nog plek. Zwembaden inderdaad klein. Genoeg stoelen. Speeltuin pal in zon. Kampeerplek vrij te kiezen (dus je moet mazzel hebben) heel verschillend. Grootste min; er zijn nergens waterkranen bij de plaatsen. Sanitair/water is voor veel plaatsen ver en te weinig. Douche en we naast elkaar. Veeeeeel wespen. Personeel redelijk vriendelijk en verschillend per persoon. Van olijfolie of wijn weinig ervaren. In vergelijk met andere campings zeker niet geweldig allemaal en zeker minder waard dan het gemiddelde. Als eigenaar zou ik als eerste wat aan het hele "water" gebeuren doen.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair