Camping Bor

62 reviews over Camping Bor in het Nederlands

Geweldig!!

Hans & Linda
19-9-2017

Persoonlijke benadering, ligging, Campingrestaurant, caravan plaatsen

Helemaal top

Arjan
8-9-2017

Ontvangst was top, zoals eerder vermeld wordt je begeleid naar je plaats. Je krijgt meteen het gevoel dat je welkom bent. wij hadden een plek vlakbij de stalling met uitzicht over het achterste gedeelte van KRK. Er zijn ook plaatsen die over de baai uitkijken, maar dan moet je geluk hebben of reserveren denk ik. Stadje en zee op loopafstand. Camping is wel bovenop de heuvel.

Klein supermarktje met de basisbenodigdheden, brood en natuurlijk de huisgemaakte wijn en sterkere drankjes op de camping.

Sanitair ok, waar wij zaten hadden wel wat meer voorzieningen kunnen zijn, maar het was wel netjes.

de kinderen 8 en 11 hebben het geweldig gehad, dus pa en ma ook.

Heerlijke plek!

Sandra
10-8-2017

Na een hartelijke ontvangst, hebben we onze eigen plek uitgezocht. We stonden op het onderste gedeelte van de camping (zon en schaduw) met uitzicht over de stad Krk en de zee.

In de eerste week was het aanmerkelijk rustiger dan in de twee weken daarna, maar dat bracht juist gezelligheid met zich mee. Veel mensen staan hier voor een paar dagen, dus de contacten waren steeds van korte duur, maar dat vonden wij niet erg.

Heuvel af om bij de stad of het strand te komen was goed te doen. Wil je niet lopen, rijdt er een pendeldienst naar diverse locaties beneden. Halte is voor de camping. 's Avonds hoorden we geluiden/muziek uit de stad. Meestal niet hinderlijk, af en toe tot erg laat in de nacht.

Wil je naar een verlaten strandje? Loop dan langs de baai bij grillrestaurant Karaka verder tussen de naaldbomen door. Hier is, tot hilariteit van onze kinderen, ook een naaktstrandje te vinden.

In het hoogseizoen is op zondagavond live muziek op het terras van het restaurant. Heel gezellig. Het eten in het restaurant is goed en de service prima!

Er waren voldoende douches en wc's. Over het algemeen hebben we niet (lang) hoeven wachten. Het sanitair was erg schoon, helaas waren er een paar douches/wc's die niet op slot konden. Het personeel was hiervan op de hoogte; de sloten waren in bestelling, maar nog niet geleverd. De dames van de schoonmaak en de jongens van het onderhoud van het terrein doen elke dag erg hun best. Het personeel in de winkel, bij de receptie en in het restaurant is erg vriendelijk.

Het zwembad was goed voor een frisse duik, helaas is daar gedurende de dag geen schaduw. De baden worden elke namiddag schoongemaakt, maar toch was het water aan het eind van onze vakantie niet zo schoon meer als aan het begin. Er waren toen ook wel heel veel mensen die gebruik maakten van het bad.

De camping scheidt het afval en dat wordt elke dag keurig opgehaald. Soms is dat vroeg op de morgen.

Tips voor het verkennen van de omgeving: bezoek het eilandje Cres met de veerboot, het plaatsje Baska en een wandeling achter de camping is erg mooi.

We hebben een aantal aanbieders voor Bor voor je op een rij gezet:

We hebben hier een geweldige tijd gehad.

Dhr van den Nieuwenhuijzen
5-8-2017

De sfeer is hier geweldig. De eigenaar en al het personeel was altijd vriendelijk, als je iets vroeg was men altijd bereid om je te helpen. Men verkoopt er tevens geweldig lekkere wijn (eigen) zowel rood wit als rose, maar ook likeur en schnaps. Tevens maakt men ook eigen olijf olie. Vanuit de camping mooie wandelingen gemaakt. Een nadeel als men naar het dorp of het strand wil moet je eerst bergaf ongeveer 0,8 km maar ook weer omhoog.

Fijne camping

Erik
29-7-2017

BOR is een hele fijne camping. We kregen bij aankomst een plattegrond waarmee wel zelf een plek konden uitkiezen voor de tent. De camping ligt op loopafstand van Krk-stad waar het met name 's avonds gezellig toeven is. De terugtocht naar de camping is dan wel een stukje klimmen, maar zeker niet extreem. 's avonds hoorden we wel steeds luid en duidelijk de muziek vanuit de kroegen en discotheken, maar hebben dat niet als heel hinderlijk ervaren. Wat we wel hinderlijk vonden waren de extreme hoeveelheden mieren overal. Gelukkig bood een spuitbus Pitroid (te koop bij elke supermarkt daar) uitkomst. Personeel van de camping heel vriendelijk en behulpzaam en het sanitair is buitengewoon netjes en schoon. Een aanrader, Camping BOR!!

Waarschuwing

Irene
21-7-2017

Dit jaar, zoals vele jaren, o.a. op camping Bor gestaan. Alle lovende reacties hiervoor kloppen precies.

Maar op 14 juni, na een kort regenbuitje, gleed ik uit op de spiegelgladde natte trappen naar het sanitairgebouw en liep een gecompliceerde polsbreuk op. Tegelijk met mij gleed een man uit op de gladde hellingbaan en werd met hevige pijn per ambulance afgevoerd. Maar helaas geen enkel meeleven van de eigenaren. Een paar dagen later werden er op de trappen en hellingbaan anti-slip strippen aangebracht. Maar die hadden er ooit eerder al opgezeten en zijn er later weer afgehaald.

Mooie en gezellig

Janssens
1-7-2017

Wij waren hier van 24 juni tem 29 juni en waren een beetje bang omdat ze in de hoogte lag maar dat viel allemaal best mee, op de receptie kreeg je een plan waar je met de fiets of te voet naar de zee kon. Het restaurant is gezellig en lekker!

En wat heel belangrijk is het sanitair je kan er van de grond eten zo proper!!!

Er zijn ook 2 kleine zwembadjes waar je je in kan afkoelen

Deze camping is een aanrader

Paar dagen Krk

Bruno en Sonja
20-6-2017

Welkom in Nederland , heeel veel gele platen hier . Leuke camping via acsi maar

Iedereen schrijft rustig ... de vuilkar voor 8 uur vinden wij niet rustig!!

Acsi in Juni 22€ alles inbegrepen ... heeft u airco op de camper .. Ja oh dan is de stroom niet inbegren .. dan komt er 6€ per dag bij ... staat wel niet in het acsi boekje !!! 28€ per dag omdat we airco hebben in de camper?? Nee dan voor ons volgende jaren geen Bor meer sorry.

Gemoedelijk

Oerlemans
7-1-2017

Goed: Alles was compleet en netjes voor een prettig verblijf.

Iets minder: Gelegen op een heuvel.

Oude reviews (archief)

Camping locatie ligt 650m van zee. Kleine afkoel zwembadjes op de camping, goed restaurant, wijn, rosé en olijfolie worden door de familie (eigenaar) zelf gemaakt. Veel schaduw plekken. Kleine campingwinkel met eerste levensbehoeften.

We hebben een aantal aanbieders voor Bor voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bor in Krk (op Krk), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bor scoort een 8.08 uit 10 op basis van 65 reviews.