Géén boekingskosten

• 7.5Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

Op het Kroatische eiland Krk ligt de kleinschalige Camping Bor. Houd er rekening mee dat de camping op een heuvel ligt. Er zijn drie zwembaden, een restaurant en in het weekend is er vaak een live optreden. Het strand ligt op 10 minuten lopen en ook het centrum van Krk kun je lopend bereiken of bezoek eens het eiland Cres.

78 Reviews over Bor

• 7René07-08-2022

Een onverwacht pareltje in de olijfboomgaard.

Verwacht hier geen geen drukke "Torremolinos-camping", maar een rustige mooi op een heuvel gesitueerde camping. Midden tussen de olijfboomgaarden. Ideaal gelegen op 10 minuten wandelen van de oude stad Krk. En op 15 minuten wandelen van een vlakbij gelegen rustig strandje met eettentjes/barretjes. Erg vriendelijk personeel en een prima restaurant. Sanitair is prima. De 3 zwembaden zijn vrij klein, maar voldoende voor een lekkere duik en afkoeling. Prachtig uitzicht over de zee bij Krk. Een aanrader als je niet van een drukke en volgepakte animatie-camping houdt. Enige conditie of een elektrische fiets/step is handig om de glooiende heuvel richting Krk op en af te komen. Maar daar ben je dan ook zo.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 6Annemiek02-08-2022

Was voldoende; een 3 sterrencamping

Plus: verse broodjes in winkeltje, restaurant, (klein) zwembad, water en stroom bij kampeerplek Min: te weinig toiletten en douches, restaurant vanaf 5 uur open, half uur lopen van stadje (dus niet vlakbij en terugweg alleen steil omhoog), veel plekken hebben geen schaduw

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 4Heidi24-08-2021

Matig

De camping ligt dicht bij het Centrum van KRK. De prijs-kwaliteit is niet in verhouding. Het sanitair blok waar wij gebruik van konden maken was verouderd en daardoor moeilijk schoon te houden. Veel te klein ook voor het aantal mensen dat het moest gebruiken. Afwas plek met alleen koud water. Wij hadden een plek op het nieuwe stuk camping.Geen schaduw maar wel dezelfde prijs als schaduwplekken. De zwembaden zijn een lachertje. 3x formaat badkuip XL. Moest alle paspoorten achterlaten en na wat gediscussieer mijn rijbewijs, zelfs nadat ik had aangeboden dat ik alles vooraf wilde betalen. De medewerkers zijn aardig en de schoonmaak doet vreselijk hun best maar het resultaat is matig. Zeker voor de prijs die je betaald.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Miriam19-07-2019

Prima camping!

Net terug van een weekje camping Bor. Schone ruime plaatsen. Warme douches en een prima, maar wel klein zwembad. Bij aankomst even wat onvrede want wij wilden de paspoorten niet afgeven, maar daar gingen ze dan later toch mee akkoord. De rest van de week super vriendelijk. Omdat we de formule 1 wilde kijken deden ze zelfs op zondag het restaurant een uurtje vroeger open  De weg naar het strand en dorp is oké maar terug met al je zwemspullen, boot en natte troep is de terugreis te voet wel een dingetje  Het internet is matig en we hadden een paar dagen een buurman met wifi versterker en zo gauw hij uit bed kwam was ons internet ontvangst weg, jammer. Al met al, gezien prijs en locatie een fijne camping.

• 8Geert02-07-2019

Gemoedelijke camping.

Camping voelt familiair aan. Personeel is erg vriendelijk. Lekker zwembad, helaas pas in de middag in de schaduw. Wel wat verder lopen naar Krk en strand, maar dat was voor ons geen probleem. Plaatsen in de zon en schaduw. Wij zaten bovenin op de camping met mooi uitzicht en een lekker windje.

• 7Eetgelegenheden
  • 8Hans31-10-2018

Zeker volgend jaar opnieuw, de 5e keer.

Geweldige camping, op 600m van zee. Hartelijke ontvangst en plaatsen met en zonder schaduw. Goed restaurant op de camping en mini camping winkel met broodjes en de eerste levensbehoeften. Aanrader. Ook mini zwembaden om even af te koelen. Toppertje.

• 7Yvonne07-09-2018

Voor herhaling vatbaar!

Rustige camping, veel campers komen er ter overnachting. Wij stonden met caravan op een veld tussen de bomen. Afstand naar Krk centrum is goed te doen te voet, wel met afdalen op de heenweg en klimmen op de terugweg!

• 8Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair
  • 9Carla05-09-2018

Leuke charme camping in olijfboomgaard. Vriendelijke ontvangst en mooie plekken. Goed restaurant op de camping. Zee op loopafstand (10 minuten lopen) met keurig aangelegde plateaus, kiezelstranden en voldoende schaduwrijke plekken. Prachtige zee.

• 9Piet Baudoin02-09-2018

Het was zo goed dat we volgend jaar trrug gaan.

Geweldige vakantieplek, kleinschalige familiecamping. Fijne contacten met eigenaar/beheerder. Sanitair erg schoon. Loopafstand naar historische dorp Krk met haven en gezellige terrasjes, boulevard met goede en betaalbare restaurantjes. We hebben veel gefietst, gewandeld en ons geweldig geamuseerd. We gaan volgend jaar terug.

• 3Dora08-08-2018

Nooit meer

Camping op de berg met verouderd sanitair (kokend water en daarna koud niet mogelijk om af te stellen) wasmachine achter slot en grendel, ik mocht eentje gebruiken in de garage daarnaast stond nog een voor vieze vloer dweilen nie geschikt voor gewone was volgens eigenaresse, ik mijn was achtergelaten en na paar uur opgehaald en waar hadden ze mijn was gestopt ? In wasmachine voor dweilen. Prijs kwaliteit was niet in verhouding met wat je kreeg. In volle seizoen enigste camping met viel vrije plekken. Ontvangst was ook ver van hartelijk. Na een nacht zijn wij snel verhuist naar jezenova camping

• 1Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar