Camping Bor

Camping Bor
7,7

Op het Kroatische eiland Krk ligt de kleinschalige Camping Bor. Houd er rekening mee dat de camping op een heuvel ligt. Er zijn drie zwembaden, een restaurant en in het weekend is er vaak een live optreden. Het strand ligt op 10 minuten lopen en ook het centrum van Krk kun je lopend bereiken of bezoek eens het eiland Cres.

Contact

74 reviews over Camping Bor in het Nederlands

Prima camping!

Miriam
19-7-2019

Net terug van een weekje camping Bor. Schone ruime plaatsen. Warme douches en een prima, maar wel klein zwembad. Bij aankomst even wat onvrede want wij wilden de paspoorten niet afgeven, maar daar gingen ze dan later toch mee akkoord. De rest van de week super vriendelijk. Omdat we de formule 1 wilde kijken deden ze zelfs op zondag het restaurant een uurtje vroeger open  De weg naar het strand en dorp is oké maar terug met al je zwemspullen, boot en natte troep is de terugreis te voet wel een dingetje  Het internet is matig en we hadden een paar dagen een buurman met wifi versterker en zo gauw hij uit bed kwam was ons internet ontvangst weg, jammer. Al met al, gezien prijs en locatie een fijne camping.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Gemoedelijke camping.

Geert
2-7-2019

Camping voelt familiair aan. Personeel is erg vriendelijk. Lekker zwembad, helaas pas in de middag in de schaduw. Wel wat verder lopen naar Krk en strand, maar dat was voor ons geen probleem. Plaatsen in de zon en schaduw. Wij zaten bovenin op de camping met mooi uitzicht en een lekker windje.

Zeker volgend jaar opnieuw, de 5e keer.

Hans
31-10-2018

Geweldige camping, op 600m van zee. Hartelijke ontvangst en plaatsen met en zonder schaduw. Goed restaurant op de camping en mini camping winkel met broodjes en de eerste levensbehoeften. Aanrader. Ook mini zwembaden om even af te koelen. Toppertje.

Voor herhaling vatbaar!

Yvonne
7-9-2018

Rustige camping, veel campers komen er ter overnachting. Wij stonden met caravan op een veld tussen de bomen. Afstand naar Krk centrum is goed te doen te voet, wel met afdalen op de heenweg en klimmen op de terugweg!

Gereisd Met partner in september 2018

Carla
5-9-2018

Leuke charme camping in olijfboomgaard. Vriendelijke ontvangst en mooie plekken. Goed restaurant op de camping. Zee op loopafstand (10 minuten lopen) met keurig aangelegde plateaus, kiezelstranden en voldoende schaduwrijke plekken. Prachtige zee.

Het was zo goed dat we volgend jaar trrug gaan.

Piet Baudoin
2-9-2018

Geweldige vakantieplek, kleinschalige familiecamping. Fijne contacten met eigenaar/beheerder. Sanitair erg schoon. Loopafstand naar historische dorp Krk met haven en gezellige terrasjes, boulevard met goede en betaalbare restaurantjes. We hebben veel gefietst, gewandeld en ons geweldig geamuseerd. We gaan volgend jaar terug.

Nooit meer

Dora
8-8-2018

Camping op de berg met verouderd sanitair (kokend water en daarna koud niet mogelijk om af te stellen) wasmachine achter slot en grendel, ik mocht eentje gebruiken in de garage daarnaast stond nog een voor vieze vloer dweilen nie geschikt voor gewone was volgens eigenaresse, ik mijn was achtergelaten en na paar uur opgehaald en waar hadden ze mijn was gestopt ? In wasmachine voor dweilen. Prijs kwaliteit was niet in verhouding met wat je kreeg. In volle seizoen enigste camping met viel vrije plekken. Ontvangst was ook ver van hartelijk. Na een nacht zijn wij snel verhuist naar jezenova camping

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

We gaan volgend jaar weer terug!

Agnieszka
8-8-2018

Klantvriendelijkheid op nummer 1! Bij ontvangst merk je al dat je goed zit. Iedereen is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Plek mag je bij aankomst uitzoeken. Je wordt dan rondgereden in een golfkar. Ruime plaatsen tussen fijgenbomen, mooi uitzicht op zee... op loopafstand van Krk. Alles schoon! 3 zwembadjes en een speeltuintje... geweldig. Mooi restaurant en lekker eten, op zaterdag een life optreden en er mag gedanst worden!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Top camping met zwembad op loopafstand van krk

K. Peeters
18-7-2018

Heerlijk camping met 3 zoetwater zwembaden(badjes) op loopafstand van krk stad. Terug omhoog via hellende weg, maar prima te doen(15-20 min lopen). Ook kun je gebruik maken van Taxi-bus krk, die deze camping als stopplaats aan doet, kosten 10 kuna pp. Klein winkeltje voor brood en basisbenodigheden aanwezig, op 500 mtr grotere supermarkt en op autoafstand grotere supermarkten als Lidl en Konzum. Sanitair is nieuw en netjes. Bij restaurant op camping kun je heerlijk eten. Personeel is supervriendelijk en je voelt de sfeer van een familiecamping. Camperplaatsen zijn goed te bereiken. Mix van vnl Nederlanders, Duitsers en Italianen. Kinderen 6 en 10 hebben zich uitstekend vermaakt met andere Nederlandse kinderen. Animatie is er niet maar werd ook niet gemist. Alleen betalen voor Wifi is niet meer van deze tijd, of wellicht is dat een te Hollandse gedachte 😊.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prima

Onbekend
12-7-2018

Prima camping met goede faciliteiten. Ik vond dat er weinig sfeer op de camping was. Met name op het tent gedeelte is het een komen en gaan van mensen.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bor in Krk (op Krk), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.