Hotel Uvala Scott

4,8

Matig

12 reviews over Hotel Uvala Scott in het Nederlands

2007

Wij stopten hier op doorreis, aangezien dit hotel een gigantisch reclamesignaal had op de zijde van een berg namen we aan dat dit een redelijk hotel was. Het kwam meer over als een voormalige sovjet barak, bij lange na het walgelijkste hotel waar ik ooit ben geweest! We zijn de volgende ochtend halsoverkop vertrokken.

2006

de kamers waren net graftombes lekte als een zeef overal schimmel aan het plavon en het was alleen maar trap op en trap af als je ergens moest zijn

heel onvriendelijk personeel

hebben buiten in regen moeten eten want er was geen plaat in de eetzaal want was te klein de grote zaal was een kattenschouw was er vies engoor

slecht hotel, rotte groenten elke avond hetzelfde eten. airco kan je krijgen voor 3 euro per dag per persoon ! terwijl het er bij inbegrepen zou zitten, sommige mensen hadden zelfs geen tv bij 1 vrouw was het balkon ingezakt en die kreeg zelfs geen nieuwe kamer

water is wel mooi maar verder is er totaal niks te doen dorp is ook niks aan, zit wel een disco bij het hotel maar daar zit nooit iemand

personeel altijd chagerijnig op een paar na veel duizendpoten spinnen etc.

nee ik ga nooit never meer naar dit hotel

eerste en laatste keer dat wij daar zijn geweest, slecht eten, meestal koud, elke dag hetzelfde,meer appartementen,veel ongedierte, ratten sprinkhanen enz,onvriendelijk personeel op 3 mensen na,niks te doen,kamers vies losse tegels, kapotte ruiten, geen airco, geen koelkast, alleen tv en die valt uit als het onweerd,treintje rijdt altijd behalve als het kapot is of regent,lekkage in eetzaal,ontzettend veel trappen op en af, speelzaal voor kids veelal dicht(staat open van 14-24 uur), wc's vies,serviesgoed en bestek niet schoon,interieur 20 jaar oud, we hebben er van gemaakt wat er van te maken was, wil oudere mensen en jonge gezinnen met kleine kinderen adviseren hier niet naar toe te gaan, is bijna niet te doen met al die trappen, voor iedereen die nog wel wil gaan, prettige vakantie en krijg geen spijt, houdoe en bedankt dat jullie dit hebben willen lezen,

cees jose en kids

Het was een mooi hotel om te zien

Kenneth
15-8-2006

Het was een mooi hotel om te zien.De mensen waren erg vriendlijk als jij dat ook voor hun bent teminste.Je had er een hele mooie stad in de buurt genaamt Rijeka.De bussen kwamen alleen niet op de afgesproken tijd.Dat was wel minder.Verder had je er een hele gezellige dischotheek langs het hotel.Verder was het water en erg mooi helder.Ik heb echt een top vakantie gehad en zou zo weer terug gaan!!!

Afradertje, niet doen!!!

Vreselijk hotel dit, eten niet te eten, lauw of koud, onvriendelijk personeel. Slechte ligging erg geisoleerd, ogenschijnlijk idylisch, maar op nog geen 2 km afstand een stinkende olieraffinaderij. Kamer erg sober, geen koelkast, dus drankjes koud houden door het ligbad vol met koud water te laten lopen. Sluit me helemaal aan bij Mayke hieronder!!

15 t/m 29 juli:

Geen echt hotel, maar een rij kamers langs de baai. Sommigen moeten 10 min. lopen naar de ontbijtzaal.

We hadden een kamer zonder koelkast en airco.

Personeel is onvriendelijk en niet behulpzaam. Spreekt nauwelijks een vreemde taal.

Het 'privéstrand' is toegangelijk voor buitenstaanders.

Het hotel is erg slecht bereikbaar: 5km van het centrum, waar niks te doen is. Kunt er alleen 's ochtends (10u) en 's avonds (18u)komen met een treintje. De dichtsbijzijnde grote stad is Rijeka (30km), maar busverbinding is slecht en taxi duur. Bij het hotel was 's avonds niks te doen.

Het eten in het hotel is erg slecht: regelmatig koud eten en rotte groenten .

De zee is mooi en de temperatuur zo'n 35 graden.

het hotel lag in een mooie omgeving, en redelijk goed bereikbaar, als je goed kan lopen. Alleen er was helemaal niks te doen en in de omgeving ook niet. (behalve op het strand liggen) De kamers werden niet echt goed schoongemaakt, je kreeg wel elke dag nieuwe lakens. Sommige kamers hadden geen airco, andere wel, moest je net geluk mee hebben. Bij de receptie om informatie vragen had geen zin, daar wisten ze bijna niks. (geen bustijden enzo, moest je op de gok heen gaan) Het eten was goed, alleen er was geen afwisseling en er waren te kort toetjes, waardoor iedereen daarvoor ging vechten, een keer werd er bij mn vriend gewoon een stuk watermeloen uit zijn handen getrokken! echt vreselijk!

op zich een goed hotel maar helaas staat er niet bij vermeld dat je niet slecht te been moet zijn omdat je steeds trappen moet lopen om ergens te kunnen komen. ook de berijkbaarheid is niet erg gastvriendelijk omdat je zonder het gastentreintje nergens kunt komen, het treintje gaat ook maar een paar keer per dag eigenlijk te weinig.

de ligging in het algemeen is zeer mooi.

en is geen airco of ventilatie op de kamers en in de eetzaal waardoor het al snel zeer broeierig wordt. gastvriendelijkheid is ook nog ver te zoeken men moet nog veel leren

Mooi gelegen aan zee, wel helemaal afgelegen. Ruime kamer en badkamer, heel sober ingericht, regelmatig beestjes op bezoek. Eten was lekker van smaak maar er was helemaal geen afwisseling. Als iets op was, duurde het een tijd voor er werd aangevuld. Eetzaal te klein voor zoveel mensen. Aan het buffet werd er voortdurend geduwd en voorgestoken. Nog nooit zo'n egoistische schrokpartij meegemaakt. Bijna alle gasten waren Hongaren en ook wat Polen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Uvala Scott in Kraljevica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Uvala Scott zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Uvala Scott scoort een 4.75 uit 10 op basis van 12 reviews.