Géén boekingskosten

Camping Slamni

KroatiëKvarnerKlimno

We hebben de beste aanbieders voor Camping Slamni voor je op een rij gezet:

8.9FantastischScore uit 6 reviews

Contact

6 Reviews over Slamni

• 9Wilbert22-06-2022

Mooie rustige camping.

Mooie rustige camping direct aan de baai. Personeel is vriendelijk. Het is niet echt duidelijk waar de honden op het strand mogen. Het sanitair ziet er netjes uit alleen op sommige plaatsen wat water schimmel. In de toekomst misschien toch nog een keer bezoeken.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Anke en Brordie Reukers05-07-2019

Geweldig komen terug

Kleine goed verzorgde camping ,zeer vriendelijke beheerders .ligt aan een baai .rustig.relex stoelen en witte relexbedden ,modder baden in de buurt .hier ben je god in Kroatië bijzonder aangenaam .in het dorp zeer goed eten Kroatiëse keuken in een woord geweldig

• 10Eetgelegenheden
  • 10marantje12-08-2017

Super camping klein maar heeft allese

Wat een heerlijke vakantie!

Het mooiste plekje twee weken lang. Direct aan zee grote plaats en geen last van anderen Voor de kinderen klein en overzichtelijk zelfs voor de jongste die gehandicapt is. Klein zwembadje met chloor Beetje vieze zee, althans zo lijkt het maar dit komt door de modder bij saline Geen zeeegels wel veel krabben en visjes kunnen vangen Heel leuke beach bar kopje koffie was €0,90 dus de Senseo bleef in de vakken Weinig Nederlandsers maar voldoende. Spongebob kwam twee keer per week 1 minuut.

Als je niet houd can het massatoerisme en een rustige vakantie wilt hebben absoluut een aanrader. Al zou ik niet achterop willen staan.

• 10Eetgelegenheden
  • 8Mieke11-07-2016

Mooie en nette camping.

Een mooie kleine camping, die perfect wordt onderhouden. Sanitair was prima. Er loopt de hele dag iemand schoon te maken. Tevens is deze schoonmaakster liep ook over het terrein om de planten te verzorgen, onkruid tussen de kiezels weg te halen etc. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kampeerplek was groot genoeg, wij hadden een camper met aanhanger en motor bij ons, dit paste allemaal op de parkeerplek. Een minpuntje was dat op maandag de winkel op de camping dicht was voor je broodjes, maar in het plaatsje zit een supermarkt die op 10 minuten lopen bereikbaar is. Zowel op de camping zit een restaurant als in het plaatsje zitten verschillende restaurants.

• 8Eetgelegenheden
  • 8linda13-10-2015

Heerlijk plekje

Heerlijke kleine camping op het mooie groene eiland KRK. Weinig schaduwplekken, wat ons verblijf wat minder aangenaam maakte aangezien het ruim 40 graden was! Tent was overdag geen optie dus, maar bij het strand is schaduw genoeg te vinden en het water was heerlijk. Geen helder zeewater doordat het in een baai ligt, maar wel gewoon schoon en netjes. Zwembad is hartstikke leuk voor de kleintjes tot 6 jaar, daarna zullen ze zich vervelen hier. Animatie was grappig (spongebob komt 2 keer per week langs). Sanitair super schoon, wel weinig douches waardoor je soms even moet wachten. Eten bij camping was niet lekker, maar loop de camping af en loop na het dorpje en je hebt enkele restaurants. Winkeltje volstaat op de camping voor broodjes en beleg te halen. Grotere supermarkt beneden in het dorp of met de auto ongeveer op 15 minuten rijden. Wij hebben het echt heel fijn gehad en komen zeker weer terug.

• 4Eetgelegenheden
  • 6Familie01-09-2015

Mooie kleine camping, maar toch wat tegengevallen

Voor een kleine camping veel luxe met name voor kleine kinderen (Voor grotere kinderen is er niets extra's). Een mooi zwembadje voor kleintjes. Loungegebeuren bij de beachbar; de sfeer vonden wij nogal koeltjes. Als Nederlander ben je een 'uitzondering'. Het restaurantterras ligt pal aan de parkeerplaats (prima eten). Piepklein kampwinkeltje (prima broodjes te halen). Het personeel is nogal stug. Er wordt niets uitgelegd bij aankomst. Wij verbleven in een stacaravan (rechts, gezien vanaf de zee), maar de bedden zijn al even 'over de datum' (slecht geslapen). Wel lekker airco in de keet. Mooie houten veranda... en daar geen last van geluid van de airco van de buren (waar we een beetje bang voor waren). De zee is in deze baai overigens niet zo helder als aan de andere kant van het eiland. Maar daarentegen hebben wij geen zeeëgels gezien, die je aan de andere kant kunt scheppen.

• 5Eetgelegenheden

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar