Camping Sibinjsterster

36 reviews over Camping Sibinj

• 2018
    3Jacob03-08-2018

Nooit meer

Gezien de foto's was dit ooit een mooie camping. Inmiddels is alles flink verwaarloosd. Slecht sanitair, duur restaurant. Alhoewel de strand (volgens Kroatische regels) vrij is voor iedereen, hield de eigenaresse bij de ingang iedereen tegen waarbij dit in een geval zelfs uitliep op een handgemeen. Een man had zijn auto aan de andere kant van de weg geparkeerd (geen onderdeel van de camping) en wilde te voet over de camping gaan. Uiteindelijk zijn er klappen gevallen. De eigenaresse gooide een zware steen tegen het been van de man en liet (toen de man alsnog op het strand zat) de banden van zijn banden leeglopen... Zo ga je niet met gasten om!

• 1Staat v/h sanitair
    • 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 4Fam Berkhout27-06-2018

Nooit meer

We hadden vorig jaar goede ervaring met deze camping, dus dit jaar besloten weer een paar dagen op deze camping te gaan staan. Bij aankomst bleek het grootste gedeelte van de camping officieel gesloten te zijn. We mochten er wel staan, maar dan zonder stroom en zonder gebruik van toiletten. Er waren zo’n tien gewone plaatsen en wij besloten daar te gaan staan. Op de vraag of er warm water in de douches was, werd geantwoord dat dat net gisteren stuk gegaan was door een electrastoring. Vanavond of uiterlijk morgenochtend komt dat in orde, werd ons beloofd. Het bleef bij beloftes... Het sobere toiletgebouw werd ondertussen ook niet schoongemaakt. Gras was niet gemaaid en plek was erg klein. WiFi was er ook niet meer. Voor deze camping betaalden we in 2017 ruim 20 en nu 27,50 per nacht. Meer betalen voor een camping die verschrikkelijk achteruit gegaan is vond de eigenaar heel normaal, want het is volgens hem een exclusieve camping!

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8R. van Dijk10-09-2017

Fantastisch uitzicht. Mooie plaatsen, vooral voor campers. Mooi strand en mooie omgeving.Service perfect, moesten wel contant betalen. Id moesten we eerst inleveren maar kregen de volgende dag terug.Normaal in Kroatië.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 6Herma05-08-2016

Sobere camping langs drukke weg

Zeer eenvoudige en simpele camping. Eigenaar overigens erg vriendelijk. Wanneer je alleen voor de zee komt leuk om te vertoeven. Net als de receptie in een soort container is het sanitair een soort bunker. Met wat gaten voor frisse lucht. Het water was prima van temperatuur in de douches en voor de afwas. Keurige wc's. Douchen achter douchegordijnen waarvan er 1 toch wel erg krap was. Het water mengen naar de juiste temp. ging nogal eens lastig. Wanneer het gebouwtje is wat beter oogde en er douchdeuren geplaatst zouden worden zou het al een hele vooruitgang zijn. Het werd wel zeer zeer goed schoon gehouden! Terrassen camping waardoor je leuk uitzicht hebt maar wordt wel, vooral vooraan, helemaal vol gestampt. Nadeel is de drukke weg en verder niet veel te doen de plaatsjes in de directe omgeving zijn niet bijzonder. Voor tochten verder weg is het te heet. Een aanrader is wel het Velebit gebergte! en fijn dat het daar wat koeler is. Op zich ligt de camping wel heel centraal als je er voor vast wilt staan en uitstapjes gaat maken.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 5Irene14-05-2016

Aardig voor een paar dagen

Het uitzicht was prachtig, elke avond een schitterende zonsondergang. Mooi uitzicht over de zee en de bergen van het eiland Krk. Een mooi verzorgd restaurantje waar je voor redelijke prijzen kunt eten (beperkte kaart) met vriendelijke bediening.

De camping op zichzelf vonden wij niet veel bijzonders, zeer sober sanitair 2 douches voor de dames (douchegordijn i.p.v deur, kapotte douchekop) en koud water, ook het water voor de afwas was koud. De boiler voor het warme water was heel klein (20 liter). De camping werd 's nachts niet bewaakt en er was geen slagboom. Men kon zo van de openbare weg de camping op. Dat gaf me geen fijn gevoel en zeker niet voor de

Deze camping is wel fijn gelegen wanneer je bijvoorbeeld op doorreis bent naar het zuiden of een bezoek wilt brengen aan de Plitvice meren op ongeveer 70 km rijden. Nationaal Park Risjnak 70 km (mooie wandeltochten) of het Eiland Krk ook op 70 km. Alles over mooie goed begaanbare wegen door een prachtig landschap.

• 2Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2015

• 6Mireille18-10-2014

Mooi uitzicht

Pluspunten: bijna alle plaatsen geweldig mooi uitzicht over de zee. Aan zee. Rustig, s'nachts stil. Geen disco of animatie ed. Op korte autoafstand van Senj. Twee restaurantjes

Minpunten: Dat mooie uitzicht komt omdat het een terrassencamping is met grote hoogteverschillen tussen de terrassen en op de meeste plekken hoog boven de zee en dat is behalve prachtig ook doodeng met een dreumes en een peuter. Camping ziet er volgepropt uit, er is ook een aantal plaatsen die beneden op het strandje staan, maar die staan echt hutje mutje, in de breedte naast elkaar. koude douches (vind ik echt vreselijk, maar dat is persoonlijk) Ook wij hebben s'nachts letterlijk aan de voortentstokken gehangen, ondanks stormharingen en stormband, maar daar kan 'de camping' niets aan doen ;) Buiten de camping ligt alles op autoafstand, je kunt niet even ergens naar toe wandelen, want het ligt meteen aan de drukke kustweg. Qua lawaai heb ik daar overigens geen last van gehad.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

• 9Irma31-07-2014

Prachtig uitzicht

Deze camping is een echte charme camping. Niet zo groot, redelijk rustig en een geweldig uitzicht. Een aantal plekken liggen direct aan zee. Zo'n 5 treden naar beneden en je staat in de zee. Wij hadden een bootje mee, die makkelijk in en uit het water kon. Deze camping is niet duur: 26 euro per nacht voor een gezin met 2 kinderen (11 en 8 jaar). Het sanitair was prima te doen. De schoonmaakster was er vaak aan het schoonmaken. Wij hebben niet bij het restaurant gegeten, dus daar geen cijfer voor. Vooraan bij de weg kun je brood en wat kleine boodschappen kopen. Een aanrader voor mensen die een rustige camping met geweldig uitzicht willen. Verwacht geen animatie en speeltoestellen.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 8A v Geemert24-10-2013

Leuk om wat dagen te blijven

De camping is op zich niet verkeert ,maar het oude sanitare gebouwtje kan echt niet meer.Betreft de plekken zijn ook niet ruim. Maar wij hebben ons best vermaakt stadjes in de buurt en een goed restaurantje op de camping met wifi

• 5Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2013

• 7Paul30-09-2012

Prachtig direct aan zee gelegen

Inderdaad een verademing bij de megacampings vergeleken, maar prijs kwaliteit verhouding is daardoor ook wel zoek. 180kuna/€22 half september voor 2 personen is teveel. Eigenaren erg vriendelijk hebben relatief veel verspijkerd aan de camping, nieuw sanitair (wordt goed schoongemaakt) nog wel met gordijntjes en zeer lauw tot koud water en nieuwe elektrakasten met 16A, maar verder geen voorzieningen. Ik vond het verkeer op de bovenliggende kustweg wel storend , mn vrachtverkeer hoorde je doordat de camping in een baai/bocht ligt 2x voorbij denderen. Dit is afhankelijk hoe de wind staat. Dit stuk van de kust staat bekend om de regelmatige zeer harde Bora (voordeel kraakheldere geblazen zee) maar als je dit treft zoals, wij beleef je angstige momenten in je caravan. Het uitzicht op Krk is door verschillend licht telkens weer fantastisch om naar te kijken. Senj met een Konzum is een 10min rijden. In de directe omgeving is geen wifi, ook daarvoor naar Senj. Restaurant op camping is wel ok.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2012

• 9Petra26-07-2012

Leuke kleine camping

Wij waren op de terug reis en besloten hier een nachtje te staan.Na de beoordelingen te hebben gelezen op internet. We mochten idd zelf een plekje uitzoeken en dit werd dus op het strand. Geweldig! Helder blauw water waar de kinderen heerlijk konden snorkelen. Het restaurant op de camping is een aanrader. Erg leuk zitten en vriendelijk. We vertrokken de volgende dag naar vrsar en wat hadden we een spijt dat we niet een paar dagen langer waren gebleven. Het sanitair is inderdaad wat verouderd maar wel schoon. Als je niet te veel eisen hebt moet je hier gewoon een keer naar toe. Wij komen er volgend jaar zeker weer,

• 8Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

0 tips over Camping Sibinj

1 vraag over Camping Sibinj

• Wendy & Tjeerd, 09-07-2013

contact

Hoi Hoe kan ik hey beste in contact komen met deze camping Ik vind geen mailadres

En moet je reservrren?

Gr wendy

Irma, 31-07-2014

Hallo Wendy, Je hoeft op deze camping niet te reserveren. Als je de kustroute neemt dan krijg je de camping vanzelf aan de rechterkant. (vanaf Nederland gezien)

Camping Sibinj info

• Aantal sterrensterster