Hotel Zagreb

Met vrienden

redelijk hotel

hans
28-9-2009

groot hotel in een plaatsje waar totaal niets te doen is.kamers zijn ouderwets ingericht geen tel ,radio. wel een tv. gedeelte kamers met een groot balkon en een gedeelte met een balkon ter grote van een vorse douche bak .lange gangen in het hotel om je kamer te berijken.maaltijden in buffetvorm.aardig personeel maar on 20.30 stipt, deur van de eetzaal opslot.

zeer rustig

Kina
28-9-2009

Het hotel is netjes, alhoewel een paar mensen van ons reisgezelschap vieze kamers kregen toegewezen. Eenmaal is het kamermeisje niet geweest. Het eten is elke dag hetzelfde: soep, rijst of (gebakken) aardappels, niet heel bijzondere groente en kip, varken of vis. Het ontbijt is goed. De bar sluit om exact 23:30 uur, en het avondeten sluit om 20:30 uur. Ook al heb je dan nog een bord met eten voor je, de lampen gaan uit en je moet de zaal uit. Het hotel ligt net 200 meter buiten het dorpje Karlobag maar ook hier is weinig te beleven. Wij deden mee aan een excursiereis en hebben ons daarom goed vermaakt, maar om een week in dit hotel te verblijven lijkt me erg saai. Het hotel is direct aan zee, met trappetjes te bereiken. Eenmaal hier aangekomen moet je of met een zeer gladde trap de zee in, of met een stijl trappetje die aan de muur hangt. Voor ouderen bijna niet te doen. Het zwembad is prima.

Prima hotel

len
14-9-2009

Hotel Karlobag is een prima toeristenklasse hotel, met een prachtig uitzicht. Ik ben hier een week verbleven, en mij viel op dat er veel gerenoveerd was in het hotel. Het buitenbad was helemaal nieuw, minpunt hier was dat er veel te weinig bedjes waren voor de gasten, en er gasten waren die ze de hele dag "reserveerden". Het restaurant zag er prima uit, alleen was het soms vrij druk, zodat mensen die wat later kwamen op een tafel moesten wachten. Eten was verder prima, en was afwisselend. Ontbijt was ook prima alleen werd dat niet gevarieerd. Gratis drinken bij eten prima, koffie bij ontbijt niet te drinken. Voor 9 Kuna kon je een heerlijke cappucino krijgen in de bar. Verder was er elke dag animatie. De kamer werd niet altijd schoongemaakt, maar was verder prima in orde. Groot pluspunt het mooie uitzicht op zee vanaf het balkon. Prima hotel, met wat puntjes voor verbetering.

voor de prijs was het wel een goed hotel.

Ria Ramakers
5-9-2009

De ontvangst viel een beetje tegen, we kwamen om kwart voor 8 `s avonds aan waarna we de koffers op onze kamer hebben gezet en gelijk naar de eetzaal zijn gegaan, maar om half negen moesten we deze weer verlaten,dit was iedere avond zo.Wel was het drinken gratis en ook het eten was best goed verzorgd en werd gelijk weer aangevuld als iets leeg was.De ligging was heel mooi, met uizicht op zee.De service viel ook heel goed mee.

De kamers werd niet veel aan gedaan, je moest de handdoeken en lakens in de badkamer op de grond leggen anders werden ze niet verschoond, ook hebben we meegemaakt dat ons bed 2 keer niet was opgemaakt.de koffie in het restaurant was niet te drinken,maar in de bar wel.Ook was er wel een leuk annimatieteam aanwezig.Al met al viel het best wel mee.

viel tegen had meer verwacht

janssen h
22-8-2009

het viel echt tegen .

en karlobag is helemaal niets.

Keurig hotel

Paul de W
12-5-2009

Wij hebben in april 2009 met een busreis een week in hotel Zagreb verbleven. Het is geen luxe hotel, maar kijkend naar wat je voor de totale reis betaalt, was het zeker een prima hotel, met nette en vrij ruime kamers. Als je op de hogere verdiepingen zit (er is een lift) heb je prachtig uitzicht op de Adriatische Zee en het eiland Pag. Het eten was 's ochtends en 's avonds in buffetvorm en goed verzorgd. Wel iedere ochtend vrijwel hetzelfde, maar met diverse keuzes. 's Avonds was gevarieerder met diverse soorten vlees en/of vis. Gratis drankjes bij het avondeten was ook prettig, al is de kwaliteit van wijn, fris en bier natuurlijk niet top. Wij zouden zo weer terug gaan naar dit hotel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zagreb in Karlobag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zagreb zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.