Reviews over Karlobag

Werkelijk de moeite waard

Peter Brouwer
    26-8-2011

Leuk huis, Leuke omgeving, Top verhuurders, enz..enz.. Huis Lucija is vernoemd naar de jongste dochter van het gezin en is een hele goede uitval basis om Kroatie te leren kennen. Het appartement 1 is de kleinste van de 3 appartementen, erg goed onderhouden met airco en vaatwasser, zeer schoon en netjes geen kapotte "dingen" De verhuurders wonen ook in het complex (je).

Zeker de moeite waard, Karlobag op 7 autominuten.

redelijk hotel

hans
    28-9-2009

groot hotel in een plaatsje waar totaal niets te doen is.kamers zijn ouderwets ingericht geen tel ,radio. wel een tv. gedeelte kamers met een groot balkon en een gedeelte met een balkon ter grote van een vorse douche bak .lange gangen in het hotel om je kamer te berijken.maaltijden in buffetvorm.aardig personeel maar on 20.30 stipt, deur van de eetzaal opslot.

zeer rustig

Kina
    28-9-2009

Het hotel is netjes, alhoewel een paar mensen van ons reisgezelschap vieze kamers kregen toegewezen. Eenmaal is het kamermeisje niet geweest. Het eten is elke dag hetzelfde: soep, rijst of (gebakken) aardappels, niet heel bijzondere groente en kip, varken of vis. Het ontbijt is goed. De bar sluit om exact 23:30 uur, en het avondeten sluit om 20:30 uur. Ook al heb je dan nog een bord met eten voor je, de lampen gaan uit en je moet de zaal uit. Het hotel ligt net 200 meter buiten het dorpje Karlobag maar ook hier is weinig te beleven. Wij deden mee aan een excursiereis en hebben ons daarom goed vermaakt, maar om een week in dit hotel te verblijven lijkt me erg saai. Het hotel is direct aan zee, met trappetjes te bereiken. Eenmaal hier aangekomen moet je of met een zeer gladde trap de zee in, of met een stijl trappetje die aan de muur hangt. Voor ouderen bijna niet te doen. Het zwembad is prima.

Prima hotel

len
    14-9-2009

Hotel Karlobag is een prima toeristenklasse hotel, met een prachtig uitzicht. Ik ben hier een week verbleven, en mij viel op dat er veel gerenoveerd was in het hotel. Het buitenbad was helemaal nieuw, minpunt hier was dat er veel te weinig bedjes waren voor de gasten, en er gasten waren die ze de hele dag "reserveerden". Het restaurant zag er prima uit, alleen was het soms vrij druk, zodat mensen die wat later kwamen op een tafel moesten wachten. Eten was verder prima, en was afwisselend. Ontbijt was ook prima alleen werd dat niet gevarieerd. Gratis drinken bij eten prima, koffie bij ontbijt niet te drinken. Voor 9 Kuna kon je een heerlijke cappucino krijgen in de bar. Verder was er elke dag animatie. De kamer werd niet altijd schoongemaakt, maar was verder prima in orde. Groot pluspunt het mooie uitzicht op zee vanaf het balkon. Prima hotel, met wat puntjes voor verbetering.

voor de prijs was het wel een goed hotel.

Ria Ramakers
    5-9-2009

De ontvangst viel een beetje tegen, we kwamen om kwart voor 8 `s avonds aan waarna we de koffers op onze kamer hebben gezet en gelijk naar de eetzaal zijn gegaan, maar om half negen moesten we deze weer verlaten,dit was iedere avond zo.Wel was het drinken gratis en ook het eten was best goed verzorgd en werd gelijk weer aangevuld als iets leeg was.De ligging was heel mooi, met uizicht op zee.De service viel ook heel goed mee.

De kamers werd niet veel aan gedaan, je moest de handdoeken en lakens in de badkamer op de grond leggen anders werden ze niet verschoond, ook hebben we meegemaakt dat ons bed 2 keer niet was opgemaakt.de koffie in het restaurant was niet te drinken,maar in de bar wel.Ook was er wel een leuk annimatieteam aanwezig.Al met al viel het best wel mee.

Karlobag scoort een 7,5 uit 10, op basis van 11 reviews