Karlobag

We hebben een aantal aanbieders voor Karlobag voor je op een rij gezet:

Reviews over Karlobag

• 7Jantjes en zusjes04-07-2009

Mooi

Leuke visrestaurantjes en goede ijstentenen en gezeligge terrassen

• 7Cultuur
    • 7Stranden

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 7Ria Ramakers05-09-2009

heel mooie omgeving

Karlobag is een klein plaatsje tussen de bergen en de zee met 500 inwoners.In het dorp zelf is niet zoveel te beleven en alles loopt berg of trappen op.wel een hele mooie zee, waar je tot op de bodem kunt kijken en heel aparte vissen kunt zien.Ligt een beetje afgelegen van andere plaatsen, maar er is wel een busverbindindin en uitstapjes met de boot mogelijk.

• 9Omgeving

• 6Stranden

juli 2011

• 6Mona24-04-2009

Sympatycznie

Swietne miejsce na krotki wypad,ale polecam wycieczke na Plitvicka Jezera,tam jest jak w raju!

• 10Omgeving
    • 3Uitgaanslevenn
    • 4Stranden

Gereisd met vrienden in april 2009

• 9Peter02-09-2013

Skvelé miesto na pokojnú dovolenku

Nočný život v Karlobagu nic moc ale kto hľadá pokoj, tak vrelo odporúčam.

• 8Sfeer in stad
    • 9Stranden

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8len14-09-2009

Gezellig dorpje

Ben hier in september met een excursiereis geweest. Het dorpje is niet geschikt om een hele week te verblijven, maar ideaal om of te wisselen met excursies naar Zadar, Plitvice en Rijeka. Wel zijn er diverse barretjes en restaurantjes. Wij hebben zelf een keer op het balkon van Hotel Velinac gegeten en was prima. Verder is er ook in de weekenden een Disco open. Prima strand dat met trapjes afloopt in de zee. Wel is het van beton dus een luchtbedje is geen luxe. Ik heb meer afgelopen week goed vermaakt, ondanks de rust. Het viel mij 100% mee.

• 7Uitgaanslevenn
    • 7Cultuur
    • 8Stranden

Gereisd met vrienden in september 2009

• 9Edyta31-03-2012

Miłe miejsce

Dość kameralne miasteczko, idealne dla ludzi którzy chcieliby wypocząć, poleniuchować na plaży, imprezować nie ma niestety gdzie, chyba że w hotelu lub we własnym pokoju..w centrum znajduje się przytulna restauracyjka, w której można wypić lampkę wina, a nawet zjeść pizzę. Mimo wszystko polecam gorąco :)

• 9Sfeer in stad
    • 8Uitgaanslevenn
    • 6Stranden

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8magda de preter17-08-2016

een schat van een dorp in kroatie

verwacht geen boutiqueskes, maar het is een dorp dat je niet vergeet, de geur van wijn, de zee, de planten. het dorp heeft een onvergetelijke geur. De rijkdom zit niet in de chique hotels, maar in de eenvoud

• 10Sfeer in stad
    • 10Stranden

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 7Martin Brozovic21-07-2010

Urlaub für Erholung und Ruhe

Also Karlobag und die Umgebung ist nichts für Leute die Trubel suchen. Es geht hier mehr darum die Ruhe zu suchen und sich zu erholen. Urlaub mit der Familie. Hierher sollte man fahren, wenn man die Natur sucht und klares sauberes Meer will. am besten man Mietet ein Haus mit mehreren Leuten. Viele Gastgeber grillen frischen Fisch für Ihre Gäste. Es wird auch sehr will Abwechslung geboten. Von Karlobag aus kommt man in nur wenigen Stunden oder Minuten zu guten Ausflugsorten. Für Junge Leute die Party suchen, ist man in 45 Minuten auf der Insel Pag auf dem Weltberühmten Partystrand "ZRCE" in Novalja. Wenn man ca. 1 Stunde ins Landesinnere richtung Gospic fährt, kann man Raften, Bergsteigen, Painball spielen Jagen usw. Ich fahre jedes Jahr hin und überlege sogar mir in der nähe ein Haus zu kaufen. Seit ich hierher fahre, werden wir fast gar nicht mehr krank im Winter oder dergleichen. Liegt wahrscheinlich an der Luft und am sauberen Meer, was es ja fast nicht mehr wo anders gibt.

• 8Sfeer in stad
    • 6Omgeving
    • 2Uitgaanslevenn
    • 9Cultuur
    • 7Stranden

juli 2009

• 5G.Abbring19-06-2008

Hallo. Wij zijn net vervroeged teruggekomen van een vakantie in Ribarica (Karlobag). Huisje gehuurd via Novasol en bij de beschrijving stond: Grotere plaats (Karlobag) op 4 km. Dan ga je er vanuit dat daar wat te beleven is, maar wat bleek....Helemaal niets. 4 restaurantjes, 2 supermarktjes en een tankstation en dat was het. Stranden ?? Ja er lagen wat rotsplateaus en dat was het. Wil je echt naar iets leuks toe dan moet je eerst een half uur rijden en dan de boot nemen (35 euro retour) en naar Pag of Rab gaan. Dat zijn twee eilanden in de buurt en die zijn echt fantastisch, waarbij onze voorkeur uitgaat naar Rab, maar ja dat is personlijk. Ons advies, als je van rust houdt en verder niets zoekt is Karlobag-Ribarica ideaaal. Hou je van vertier en s avonds over een boulevardje lopen en marktjes bekijken etc. ga dan absoluut niet naar Karlobag want dat zul je daar niet vinden. Volgend jaar gaan wij weer naar Kroatie maar dan naar Rab.

• 4Omgeving
    • 1Uitgaanslevenn