Hotel Villa Anda Club Jardin

Kleine hotels
Hotel Villa Anda Club Jardin

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Anda Club Jardin voor je op een rij gezet:

Laatste review

Heerlijke rustige plek

vaktraining,
11-8-2013

Heerlijk voor paar dagen, geboekt als hotel, maar is meer appartement. Soort grote villa met vijf appartementen met zwembad die verhuurd worden. Alles zeer netjes en schoon. Zeer rustige omgeving, met een geweldig restaurantje in de buurt. Men heeft hier alleen ontbijt dmv van een soort picknick mand, heerlijk! Niets verder erbij van eten of drinken. Zee met plateau te bereiken op 5 minuten loopafstand, maar wel met hele steile trap met ca 400 treden. Niet geschikt voor kleine kinderen, mensen slecht ter been.

Kenmerken

1 review over Hotel Villa Anda Club Jardin in het Nederlands

Heerlijke rustige plek

vaktraining
11-8-2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Anda Club Jardin in Jadranovo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Anda Club Jardin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.