KroatiëKvarnerIciciCampings IciciCamping Motor Camp Opatija

+14/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

5.8VoldoendeScore uit 19 reviews
  • 6.8Eetgelegenheden
  • 3.7Staat v/h sanitair

Meer camping infoTonen op kaart

19 Reviews over Motor Camp Opatija

• 4Erik30-08-2018

sterk verouderd, slecht sanitair

ziet er uit als een franse camping, niet echt onderhouden en ga maar staan waar je wilt, kijk dus goed naar stroom en waterpunten. vanuit de camping loop je een trap af naar het strand van opatija waar je heerlijk kunt liggen of lopen. sanitair is gewoon echt slecht en al tien jaar geen onderhoud aan geweest (verwacht geen warm water en beestjes genoeg die rondlopen). 1 a 2 nachten wel vol te houden maar ook niet langer. niet als gewone camping te beschouwen maar echt voor doortrekken en dan moet je geen verwachtingen van de camping hebben anders kun je beter iets anders zoeken. wij vonden dit aftandse wel lachen voor een nacht, is weer wat anders dan een strakke camping.

• 6Eetgelegenheden
  • 7Marieke17-04-2018

Geweldig

Lekker dicht bij de boulevard en terrasjes savonds mooi uitzicht over water lichtjes in de verte. De dauchjes waren koud dat was een nadeel. Voor de rest top lokatie.

• 9Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 7Hofland21-06-2013

Goede plek om Opatija te bezoeken

Kosten in voorseizoen: 2 personen, camper en stroom 165KN Er is een nieuw toiletgebouw met goed sanitair en warme douches

• 8Staat v/h sanitair
  • 4Concorde0204-06-2013

sehr mager ausgestatter Platz

Der Platz hat wirklich nur den einen Vorteil: Er liegt in der Nähe von Opatja, dem Nizza Kroatiens und ist der einzige, der das von sich behaupten kann. Der Platz ist verwildert und sehr einfach eingerichtet. WC sind einfach, aber sauber. Der Preis ist inakzeptabel. Hundebesitzer Achtung: Der Hund beazhlt gerade mal 2 Kuna (ca. 25 Cent) weniger als eine erwachsene Person (um die 5 Euro/Pers.)

• 1Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 2Bram25-08-2011

Wat ons betreft geen aanrader!

Ik heb het idee dat men in deze omgeving en dus ook op deze camping het geld net even iets te gemakkelijk verdient. Aan de eerdere reacties van andere gasten te zien is de slechte toestand al jeren van toepassing. Van de vijf campings die we dit jaar bezochten was dit de meest vieze en tevens de duurste. Achter de camping bevindt zich een taxi-standplaats (zondagnacht scheuren ze de hele nacht met een rotgang naar boven/beneden) en een soort gemeentewerken. Om half zes beginnen de medewerkers. Ze komen met eigen auto/scooter en vertrekken met kleine vrachtwagentjes. Vier meter van onze tent. Nee, als je uit wil ruisten en van schoon sanitair houdt, zou ik wat anders kiezen! Maar ja, de omgeving... Heel mooi en je kunt er lekker snorkelen.

• 7Eetgelegenheden
  • 9Sanne20-04-2011

TOP

Ik ben vorig jaar naar icici geweest, egt een toptijd gehad daar mooie omgeving en overal dichtbij. Een van mijn mooiste vakanties die ik in tijden heb gehad. Snap trouwens niet waar die mensen die rare reviews vandaan halen.. slaat namelijk nergens op, egt niet. groetjess

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 4Erik16-08-2010

Mooi plekje, niet onderhouden, duur, niet doen!

Camping op een mooi plekje, vlak bij het fraaie Opatija. Helaas niet of nauwelijks onderhouden: Douches zonder douchekoppen of zelfs deuren en ramen, vies, warm water voorziening volstrekt onvoldoende, afbladderende verf en ontbrekende tegels. En ook nog eens duur: Voor 3 volwassenen betaalden we meer dan €30/nacht, de prijs van een luxe camping.

Let op: Voor strandliefhebbers: Het strand aldaar bestaat uit een betonnen vlakte (overigens normaal in die streek). En op drukke dagen ligt men er hutje mutje.

• 6ikke14-08-2010

Erg mooie plaats

De locatie van de camping was TOP!!!! jammer van het sanitair. de douches waren vaak koud. als er een poos niemand was gaan douchen kon je het het beste proberen. ik heb in een week 1x een warme douche gehad. aanrader Strand van Ika... Daar heb je een mooie pier waar je vanaf kan duiken!! Voordat je op het strand bent moet je wel eerst 141 treden af.. en 's middags ze dus ook weer op..... Maar het is echt super mooi daar!!! ik zou er zeker nog eens naar toe gaan!!!!!

• 7Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair
  • 5Rob07-08-2010

Geen 2e keer

In 2005 zijn we naar deze camping geweest met een jongerenreisorganisatie. Toen vond ik het prima, maar nu zou ik er niet meer heen gaan. De ligging t.o.v. het strand is prima. Onder aan de trappen zit ook nog een goed visrestaurantje. Het sanitair op de camping was verouderd en verschrikkelijk smerig. Je durfde er eigenlijk niks beet te pakken en het water was altijd koud of lauw. Je kunt beter op het strand douchen.

• 1Staat v/h sanitair
  • 7Petra02-02-2010

Wat een natuur daar!

Na 25 jaar waren we terug op deze camping en er was amper wat verandert. Wij vinden het er fantastisch en meestal konden we lauw douchen, lekker toch in die warmte: 38 graden. Ok. het sanitair ziet er niet uit, maar wordt wel goed schoongehouden. We hadden een heerlijk plekje in de schaduw onder de olijfbomen en komen er vast weer eens terug. We hadden veel mooie vogels rond de tent en hebben zelfs een Wielewaal gezien.

• 8Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair