Icici

We hebben een aantal aanbieders voor Icici voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Icici voor je op een rij gezet:

Reviews over Icici

Icici een (sub)tropische verrassing !!

Jos en kinderen,
    15-7-2008

Icici is een badplaats waar je voornamelijk (welgestelde) oost-europeanen aantreft en Kroaten. De plaats lijkt nog niet echt ontdekt door west-europeanen. Naast de jachthaven liggen betonnen en kiezelstranden. Het zeewater is zo helder dat je de bodem van de zee ziet. Geen massabebouwing maar bijzondere huizen en gebouwen die een mediterrane sfeer oproepen. Uitgaan doe je in de aangrenzende plaatsen. Met een paar strandtenten en restaurants houdt het hier op. Ideaal dus voor gezinnen die een zon/zee vakantie zoeken, maar ongeschikt voor jongeren die willen "feesten". Er is 1 hotel en diverse "(hotel)kamers / appartementen in "Villa's". Het plaatsje ligt op een heuvel dus er is bijna niets vlak. Een parkeerplaats vinden (bij het water) is moeilijk zeker voor grotere auto's tenzij je lid bent van de jacht(haven)club..... Al met al is Icici een plaats waar ik mogelijk (als het kan zelfs deze zomer) nog een keer naar toe ga. En dat is voor het eerst dat ik dat zeg !! De moeite waard dus!

Gereisd familie in juli 2008

Het is hier heel mooi, prachtige omgeving en schone + zee,

Ik,
    8-1-2007

Het is hier heel mooi, prachtige omgeving en schone + heldere zee, er zwemmen superveel visjes en Opatija is ook niet ver weg, je loopt er in een half uurtje naar toe via een mooi pad langs de zee. Het uitgaansleven in Opatija is erg leuk en je kunt er ook leuk winkelen. Een aanrader is trouwens om een bustrip naar de Plitvice-meren te boeken, super mooi!!

Gereisd met vrienden in juli 2006

Hallo ik ga er in de zomervakantie heen naar camping icici

Laura,
    5-5-2006

Hallo ik ga er in de zomervakantie heen naar camping icici ik hoop natuurlijk dat het leuk wordt want ik heb er al heel erg zin in en ik hoop dat het als me met de bus gaan niet zo saai is want ik hou er niej zo van om in de bus te zitten!!

Gereisd anders in mei 2006
Icici scoort een 8,4 uit 10, op basis van 11 reviews