Hotel Villa Aurora

Hotel Villa Aurora

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Aurora voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Aurora in het Nederlands

Nooit meer !!

H. van der Hoek
27-9-2009

Slecht bereikbaar, geen parkeergelegenheid, extra betalen voor zeezicht is volkomen overbodig, er is geen zeezicht vanuit de kamers. Ontbijt zeer karig en slecht verzorgd. Bewering dat het 10 min. lopen naar het strand is klopt niet. Afstand naar boulevard en strand is ongeveer 7 km.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Aurora in Crikvenica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Aurora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.