Hotel Mediteran

Hotel Mediteran

26 reviews over Hotel Mediteran in het Nederlands

Wat mij betreft nooit meer naar dit hotel

Suusje
17-8-2018

Ligging van het hotel was prima, de maaltijden goed.

De kamers daarentegen een regelrechte tegenvaller. Vooral de badkamer was een aanfluiting. Bedden werden niet opgemaakt, schoonmaken gebeurde niet of nauwelijks. Er was maar één stopcontact; afstandsbediening van de airco was er niet.

Dat een hotel oud of gedateerd is vind ik niet erg zolang het maar schoon en netjes is. Helaas was daar hier geen sprake van en was alles ernstig verwaarloosd.

En het aangeprezen binnen zwembad was wel erg lastig te gebruiken zonder water er in.....

We hebben hier goed naar onze zin gehad.

A, van Overveld
4-8-2018

Het hotel ligt op 20 min.lopen , via een wandelpad langs de zee naar het centrum. Aan de zeezijde heb je een mooi uitzicht , aan de achterkant niet ( geen mooi aanzicht ) Het eten was heel goed . De kamer was schoon , maar er was wel veel achterstallig onderhoud , bv de douche en de kamer was niet meer van deze tijd . We hadden een kamer aan de zeezijde , aan de overkant lag het eiland Krk . Crikvenica is een mooi plaatsje , we waren hier met een groep ,en we hebben mooie excursie 's gemaakt b.v. naar Opatija en het eiland Rab en Krk . Je kan hier ook mooie boottochten maken .We hebben het hier goed naar onze zin gehad.

een heel slecht hotel wat ze beter kunnen sluiten

C VAN lANGEVELD
5-7-2018

Nou het hotel is een aan fluiting. De badkamer is een postzegel waar een wc achter de deur zit een douchebak waar je in gaat staan en die iedere keer krak zegt. En dan nog een wastafel met een plankje wat los hangt. Stopcontacten die loshangen boven het bed, de houten leuning van het balkon loshangt.

Het eten is ook niet te vreten daar de ene keer is het warm de andere keer is het totaal koud. Je heb ook een dun wantje tussen de slaapkamer en de douche waar je zo door heen kan vallen. Als je iets door geeft aan de receptie wat kapot is wordt OOK NIET gemaakt, schone handdoeken die nog zeiknat zijn. Voor ouderen mensen die moeilijk te been zijn is het heuvel op en af dit is aan de zee kant. Aan de andere kant van het gebouw waar je trappen moet lopen met een zware koffer is ook moeilijk. Als het rond een uur of vier in de morgen heeft geregent kun je niet zwemmen omdat er geen lig stoelen staan

Fantastische reis gehad.

Greetje Keyner
3-3-2018

Een fijn hotel alleen ontzettend druk in de eetzaal.

Het was verder een geweldige reis en heel mooie excursies.

Echt een aanrader.

Vanuit hotel Mediteran hebben wij elke dag een mooie excursie gemaakt. Het hotel is mooi gelegen, na wel veel trapjes kom je op een wandelpad langs de zee, erg mooi. Hier zijn ook veel terrasjes en zwemmogelijkheden, steentjesstrand of betonplaten. De kamers hebben een goede airco en in onze eetzaal (met de groep) was ook goede airco. Er zijn veel kamers met zeezicht. Over de eenpersoons kamers hoorde ik erg klagen, geen balkon, klein en sober. Wij hadden zeezicht met een balkon, goede bedden, maar sobere badkamer. Het personeel is erg vriendelijk. Je kunt gemakkelijk euro,s in kuna,s wisselen aan de balie. Alleen in de lounge was WiFi, en gratis. Het eten is prima, soms wel druk aan het buffet. In verband met de vele trappen buiten, zou ik dit hotel niet aanraden aan mensen die slecht ter been zijn. In het hotel zijn liften.

Hotel is zeer gedateerd

Ricardo Theunissen
24-9-2016

Hotel Mediteran is geen slecht hotel, maar waar het aan schort is het onderhoud. De kamers zijn zeer netjes en ruim, maar verdienen wel een regelmatig bezoek van een technische man. De inrichting is zeer gedateerd en stamt veelal nog uit de tijd dat het nog een Joegoslavisch staatshotel was.

Het binnenzwembad is een no go area want hier is zo te zien echt niets meer aan gebeurd sinds 1991. Het water is koud, de kleedhokjes te klein en de hygiëne in het binnenbad laat te wensen over. Het buitenbad echter is goed onderhouden.

Een tweede aandachtspunt zijn de trappen naar de parkeerplaatsen. Hier liggen stenen los die voor gevaarlijke situaties kunnen zorgen..

Resumerend: Hotel Mediteran is een gezellig en goed hotel voor wie nog de oude Joegoslavische sfeer wilt proeven en niet te ver van het strand en het centrum wilt overnachten maar men moet wel rekening houden met onvolkomenheden!

Nooit meer

Francien
1-9-2016

Oud en een vies hotel vooral badkamers onder de maat

nem

mikola àdàm
22-8-2015

Recepcio nullás abszolút baràtsàgtalan hozzààllàs

awinkel
9-9-2014

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad, en het Hotel was heeeeeel erg Goed!!

Super

Esther
27-2-2014

Dit hotel hebben wij bezocht. Wat een mooie omgeving en dat alles voor deze prijs. Geweldig!!!!

Het eten is prima in orde en in de kamers hebben wiij heerlijk vertoefd. Zeker een aanrader!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediteran in Crikvenica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediteran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mediteran scoort een 6.04 uit 10 op basis van 26 reviews.