Hotel Kastel

Hotel Kastel
2,9

Onvoldoende

11 reviews over Hotel Kastel in het Nederlands

Nooit meer, is weggegooid geld.

Fam. Vissers
3-6-2019

Met touroperator, busreizen een excursiereis gemaakt. Bus prima, chauffeur prima. Hotel waardeloos, goed ontbijt, kamers ver over de datum, overdag niets te krijgen, avondeten zag eruit alsof het al een keer gegeten was, in een woord smerig, toch maar iets genomen om niet dood te gaan. Van de 29 personen zijn er 22 een of meer dagen ziek geweest (spuitpoep en braken). Excursies waren de moeite waard.

Fam. Vissers

Gereisd Met vrienden in mei 2019

Nooit meer regelrechte ramp geen 3 sterren waard

Nancy
19-4-2019

Zeer slecht hotel , bedden worden niet op gemaakt , kamers worden niet gepoetst om de 4 dagen geven ze maar verse handdoeken , eten zeer weinig keuze geen koud voorgerecht buffet , dessert fruit wordt in Stukken gesneden. Eetzaal wordt niet gepoetst en tafel linnen wordt niet vegverst

Gereisd Met vrienden in april 2019

Leuk hotel met torenkamers

engeltje81
28-6-2014

We hebben dit hotel op een rondreis aangedaan. We hadden het geluk dat we een torenkamer kregen waardoor we een grote kamer hadden.

Het eten viel tegen. Het was of te koud (als het warm moest zijn) of te warm (als het koud moest zijn). Tevens wisselden ze bij het avondeten te veel van gerechten.

Gereisd Met partner in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Valt wat tegen!

Rosanne
14-6-2011

Het hotel heeft een aantal plus en minpunten: plus: Ligging: direct aan het strand, tegen het centrum Uiterlijk: vooral aan de buitenkant is het hotel een prachtig plaatje Service: de mensen zijn er vriendelijk, de kamers zijn schoon

Min: Kamers: de kamers zijn erg klein, geen balkon, geen kluisje en geen airco dus erg warm. Eten: Het avondeten is vaak koud terwijl de kaas en vlees bij het ontbijt niet koud genoeg gehouden wordt... (Je ziet de zweet van het beleg aflopen, ziet er niet heel smakelijk uit)

Gereisd Met partner in juni 2011

Mooie locatie, maar viel ons iets tegen

A. Lamberts
23-7-2010

Hotel Kastel is een oud klooster zonder airco, geen balkon en safe. Ligt aan kiezel strand wat elke morgen wat schaduwplekken al vroeg vol is. Afstand tot centrum is prima, weekend s'nachts wel lawaai van het uitgaansleven Tevens is het parkeren een probleem, de mensen zijn verder heel vriendelijk en behulpzaam. Prijzen iets lager dan in Nederland

Gereisd Met partner in juli 2010

prima hotel, goede ligging

Cees en Lia Schoutens
12-7-2010

Prima hotel, heerlijke tijd gehad. Goede kamers, beetje klein, en goede bedden. Ligging perfect aan het strand Eten was in buffetvorm, was heel afwisselend en smaakte prima. Werd ook goed bijgevuld. Vriendelijk behulpzaam personeel. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met partner in juli 2010

Eens maar nooit meer...

Gerda en Marijn van den Boogaard
21-9-2009

Komen net terug uit Kroatie. Hebben een rondreisje gemaakt en ook in Hotel Kastel drie nachten geslapen. De kamers waren goed, ligging goed, maar het eten was slacht. 's Morgens bij het ontbijt waren broodjes en beleg op en werden niet meer aangevuld, 's avonds konden we eten tussen 7 en 9 uur. Wij gingen om 8 uur: het eten wat er nog lag (en dat was erg weinig) was koud. Het personeel was niet bezig met aanvullen van de buffetten, maar met het weer indekken van de tafels voor het volgende eten. Nou, wij zijn eigenlijk niet zo'n klagers, maar vinden wel dat wij dit op zoover moesten zetten. Wij zijn in ieder geval in het dorp gaan eten, dit was heerlijk.

Gereisd Met partner in september 2009

leuk hotel

ans
2-7-2009

dit hotel ligt op een perfecte plaats aan zee en aan het einde van een boulevard. de matrassen waren zeer slecht en het buffet redelijk

Gereisd Met partner in juni 2009

geweldig hotel

grefkens
3-6-2009

personeel heel behulpzaam en ontzettend vriendelijk. Eten was erg afwisselend [buffet} geweldige tijd gehad.

mei 2009.

Gereisd Met partner in juni 2009
2008

Goed hotel, vriendelijk personeel, aan het strand, eten

Zvonko Paskvan
14-5-2008

Goed hotel, vriendelijk personeel, aan het strand, eten was prima, een super tijd gehad.

grtz

• Afstand tot strand< 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• ParkerenBetaald
  • Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Waterskiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kastel in Crikvenica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kastel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.