Hotel Esplanade

Hotel Esplanade
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Esplanade voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Esplanade in het Nederlands

heerlijke vakantieplek!

Anja Schreurs
19-10-2009

hebben het hier goed naar onze zin gehad. zouden eigelijk in hotel mediterras geplaatst worden, km verderop, was overboekt en mochten in esplanade. zit lekker dicht bij het centrum en strand. eten is vrij beperkt maar wat ze hebben is heerlijk klaar gemaakt. is iets op? dan vraag je ernaar en ze vullen aan. konden een dag niet bij het avondeten zijn, kregen we gratis lunchpakketje voor in de plaats.

zeker een aanrader!!

2008

was van 03-05-08 tot en met 10-05-08 in hotel esplanade mensen van hotel waren heel vriendelijk en het eten was ook erg lekker de kamer vond ik wat aan de kleine kant maar was ook maar voor een persoon de ligging is ook uitstekend elke dag wordt de kamer schoongemaakt voor mij is het zeker voor herhaling vatbaar en ik kan mensen best aanraden om naar dit hotel te gaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Esplanade in Crikvenica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Esplanade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.