Appartement Ville Corinthia

7.7Goed

Kroatië, Kvarner, Baska ( eiland Krk)

7.7Goed

Appartement Info

• Sauna
Meer appartementinfo

3 reviews over Appartement Ville Corinthia

• 8ck.chios.rk21-08-2011

Leuke accomodatie.

De huisjes liggen naast het hotel Corinthia, het is er een stuk rustiger, heerlijk! Er wordt elke dag schoongemaakt, idd zelfs de bbq. De keuken was compleet, alles wordt na afloop gecontroleerd en evt aangevuld. Na een paar dagen was de doucheafvoer verstopt en een lampje stuk, na melding werd dit binnen een kwartier verholpen, goeie service dus! Gratis gebruik van het zwembad van het hotel. Baska zelf is alleen een stuk drukker dan wij verwacht hadden, het oude deel was rustiger en gezelliger.

Met jonge kinderen

• 8Ans23-06-2011

Super schoon. Prima prijs/kwaliteit.

Niet luxe maar dicht bij strand, boulevard en hotelfaciliteiten. Bed te hard maar dit werd snel goedgemaakt door het plaatsen van een matrasdek door de dames van de schoonmaak. Rustig, geen lawaai ondanks drukte. Supermarkt en bakker vlakbij.

• 7Heuvelmans24-08-2010

Goed appartement op goede ligging.

In een tuin gelegen 10 stuks appartementen met etage. Benedenverdieping bestaande uit woon/slaapgedeelte met keuken, ruim terras, bovenverdieping 1 slaapkamer, badkamer en balkon. App. zijn ongeveer 4 jaar oud. De app. maken deel uit van het nabij gelegen Hotel Corinthia waarvan alle faciliteiten door de gasten van de app. gebruik gemaakt kan worden. (denk aan binnen en buitenbad, fintnessruimte e.d.) In de tuin staan stenen bbq's met overdekte bankjes met tafel. De gebruikte roosters worden de volgende dag door de schoonmaakster supergoed schoongemaakt. App. worden iedere dag schoongemaakt, terras geveegd, schone hand-en theedoeken. Afstand tot boulevard is ± 100 meter.

Met jonge kinderen

0 tips over Appartement Ville Corinthia