7,3

14 reviews over Camping Naturist Camp Bunculuka in het Nederlands

Adembenemende mooie, uitdagende en unieke camping

L&L
15-6-2019

Voor ons eerste keer op FKK. Super bevallen. Grote plaatsen, vriendelijk ontvangst, leuk dorp Baska. Intensieve wandeltocht door canyon En naar Vela Luka met als beloning een geweldig uitzicht op de baai, leuk traditioneel restaurant en met de taxiboot terug naar Baska. Enig minpuntje!!! S,morgens in alle vroegte worden de badhanddoeken en strechers weggelegd om de plaats te bevestigen. Daarna verdwijnen de aso,s om na enkele uren voor eventjes op de aangegeven plaats te gaan liggen. Wij vinden ronduit asociaal gedrag t.o.v.de medekampeerders. Voor het overige niets als lid!!!!

Gereisd Met partner in juni 2019

Geen naturistencamping

Mar
11-5-2019

Deze camping mag de naam naturistencamping niet hebben. Bovenin de camping zijn wat plukjes blote mensen. Onderin, het grootste campinggedeelte, staan alleen aangeklede Kroaten en Slovenen. Zelfs met 28 graden hebben ze nog kleding aan. Dus dat zijn geen naturisten. Noem het maar een textielcamping met een gedeelte voor naturisten.

CeeVee
18-11-2017

Geweldige plek, waar je een adembenemend uitzicht hebt aan het strand. De plekken zijn verschillend qua groote en ook qua begroeing/schaduw. Er is de mogelijkheid om op strandbedjes te liggen, of om een vrij plekje te zoeken redelijk privé ( waar je ff een stukje voor moet lopen ) Winkel heeft klein aanbod. Eten in restaurants is prima! Lopend naar het dorp gaat prima kleine 10 minuten. Qua naturisme kan het alle kanten opgaan. Zowel naakt als gekleed wordt geaccepteerd, zonder een oordeel. De balans hierin is goed. Wij hebben bijvoorbeeld weinig naaktstrand gelopen op onze plek omdat het weer niet super warm was. Kortom heerlijke plek waar wij zeker weer terug gaan!

Gereisd Met partner in september 2017

Dit heeft niets met fkk te maken

Rein Bosman
23-5-2016

Veel, heel veel textielgasten. Wij voelden ons begluurd zoals de dieren in de dierentuin.Management doet bij klachten niets. Veel honden op strand ondanks verbod. Strand op zich(450 meter kiezel) ligt in de diepte en je moet ook weer terug(omhoog klimmen).Deze camping is niets voor de echte naturist en wij komen hier nooit meer terug. Prijs kwaliteit verhouding slecht. Supermarkt op onlogische plek onder aan het strand. Absoluut geen aanrader voor naturisten.Nogmaals teveel textiel ook op het strand

Gereisd Met partner in mei 2016

Mooie plek maar FKK is te veel gezegd

Paul
18-6-2015

Behalve twee erg vervelende bijna agressieve campingmedewerkers, was het personeel verder vriendelijk. Geen kinderanimatie. Zee wordt vrij snel diep. Ik kan dit niet echt een FKK camping noemen omdat nogal wat gasten gekleed blijven. Het is meer een clothing optional camping met een naaktstrand. Niet dat ik me er enig moment ongemakkelijk heb gevoeld hoor. Grootte en kwaliteit van de plaatsen was wisselend. Overigens was er volop plek toen wij kwamen dus reserveren is niet nodig. De prijs is gewoon te hoog.

Gereisd Met partner in Mon Jun 08 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit is geen FKKcamping.

John farmer
4-5-2013

Overwegend Sloveense vakantiegangers dier allen gekleed zijn en erg luidruchtig met elkaar omgaan.

Gereisd Met partner in mei 2013

Super plek!

Fam. Exel
18-9-2012

Wij zijn in augustus 2012 3 weken op deze camping geweest. Waren benieuwd hoe het was na de slechte recensies die we hadden gelezen dat er veel mensen gekleed gingen. Dit was niet het geval. Een super naturisten camping op een prachtige locatie. Nieuw restaurant en vernieuwd sanitair wat goed schoon werd gehouden. Al met al een hele mooie camping die de moeite waard is om te bezoeken. De wandeling naar het dorp Baska is mooi en goed te doen. Binnen 10 minuten ben je in het prachtig gelegen stadje. Wij gaan volgend jaar weer!!

Gereisd Met partner in augustus 2012

Beste van het beste !

pe
21-8-2012

Alles is hier in orde: sanitair, ligging, sfeer, noem maar op. Restaurant helemaal vernieuwd, heel vriendelijk personeel, alles topklasse. Dorpje vlakbij via leuke weg is ook goed en gezellig. Prima eetplekken.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Is geen naturistencamping, veel gaan er gekleed

Wim en Anneke
28-6-2011

Als je een "clothing optional" camping zoekt is dit misschien een aanrader. Heel veel hebben de kleren aan. Je voelt je er ongemakkelijk bij. Wij gaan hier nooit meer heen, is geen naturistencamping. Het afrekenen in het afhaalrestaurant duurt zo lang dat je warme eten al koud is. Wat een chaotische toestand. Meisje achter kassa laat zich door alles en nog wat afleiden en is zeer zeker niet met de klanten bezig! Toiletten bij het strand niet vaak genoeg gereinigd!!! W&A

Gereisd Met partner in juni 2011

Nooit meer

germaine
27-6-2011

Op het terrein loopt bijna iedereen gekleed. Lag niet aan de temperatuur gemiddeld 28 gr. Bij het restaurant welk opnieuw werd opgestart was het vaak een jan boel. Niemand wist wat hij moest doen. Se ligging van de camping is schitterend. De staplaatsen kort bij elkaar. Na 18 uur waren de sanirairevoorzieningen vaak vies. Degene die bij het strand lag vrijwel de hele dag smerig.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Naturist Camp Bunculuka in Baska ( eiland Krk) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Naturist Camp Bunculuka zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.