Camping Naturist Camp Bunculuka

KroatiëKvarnerBaska ( eiland Krk)
8FantastischScore uit 28 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8FantastischScore uit 28 reviews
  • 7.2Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping infoTonen op kaart

28 Reviews over Naturist Camp Bunculuka

• 8Petra06-09-2021

Leuke naturisten camping, wel steil!

Mooie camping met nieuw, schoon sanitair. Veel hoogte verschil, de camping, als je bovenaan in de buurt van de receptie staat en naar het sanitairgebouw of beneden naar het strand, supermarktje ( met beperkt assortiment) of restaurant loopt is de wandeling een flinke kuitenbijter. Camping is niet geschikt voor mensen die minder goed ter been zijn. Lekker rustig en heeft mooie plekjes, maar over het algemeen zijn de plekken niet erg groot. Toen wij er stonden was het erg winderig, de luifel hebben we maar niet uitgedraaid. Herken het commentaar niet dat veel mensen gekleed gaan. In de avond op tijd rustig, geen entertainment o.i.d. Strand is prachtig, kiezelstrand, de strandbedjes zijn standaard allemaal bezet. Naar het dorpje Baska is een leuke wandeling vanaf het stand van de camping ongeveer 20 minuten lopen. In Baska is een grote Tommy supermarkt. Wifi op de camping is prima. Personeel heel vriendelijk. Leuke tijd gehad !

• 8Ron Baltus11-09-2019

Mooi gelegen in baai

We zitten nu in mobilehome, is klein maar prima! Veel privacy. Campingplaatsen zijn allemaar mooi gelegen, niet krap. Sanitairruimtes zijn supermooi, nieuw en schoon! Wel redelijk steile camping maar goed te doen. Strand is beetje smal, kiezels. Winkeltje prima, restaurant veel te duur, zat ook amper iemand, ook op t terras weinig mensen... Het nadeel vonden wij dat je moet betalen voor strandbedjes en parasol, omgerekend 32 euro voor een dag!! Verder prima naar ons zin gehad!

• 4Eetgelegenheden
  • 10L&L15-06-2019

Adembenemende mooie, uitdagende en unieke camping

Voor ons eerste keer op FKK. Super bevallen. Grote plaatsen, vriendelijk ontvangst, leuk dorp Baska. Intensieve wandeltocht door canyon En naar Vela Luka met als beloning een geweldig uitzicht op de baai, leuk traditioneel restaurant en met de taxiboot terug naar Baska. Enig minpuntje!!! S,morgens in alle vroegte worden de badhanddoeken en strechers weggelegd om de plaats te bevestigen. Daarna verdwijnen de aso,s om na enkele uren voor eventjes op de aangegeven plaats te gaan liggen. Wij vinden ronduit asociaal gedrag t.o.v.de medekampeerders. Voor het overige niets als lid!!!!

• 10Eetgelegenheden
  • 4Mar11-05-2019

Geen naturistencamping

Deze camping mag de naam naturistencamping niet hebben. Bovenin de camping zijn wat plukjes blote mensen. Onderin, het grootste campinggedeelte, staan alleen aangeklede Kroaten en Slovenen. Zelfs met 28 graden hebben ze nog kleding aan. Dus dat zijn geen naturisten. Noem het maar een textielcamping met een gedeelte voor naturisten.

• 6Staat v/h sanitair
  • 7Jürgen21-02-2019

Leider zu viele Textilurlauber

Leider hat sich dieses FKK-Camp in den letzten Jahren sehr verschlechtert - sehr viele Textilurlauber, Sanitärräume und Hygiene haben sich von Jahr zu Jahr verschlechtert.

Die Campingplatzleitung interessieren Hinweise und Beschwerden betreffend der Textilurlauber nicht. Ich hoffe, dass es 2019 diesbezüglich besser wird

• 9Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9CeeVee18-11-2017

Geweldige plek, waar je een adembenemend uitzicht hebt aan het strand. De plekken zijn verschillend qua groote en ook qua begroeing/schaduw. Er is de mogelijkheid om op strandbedjes te liggen, of om een vrij plekje te zoeken redelijk privé ( waar je ff een stukje voor moet lopen ) Winkel heeft klein aanbod. Eten in restaurants is prima! Lopend naar het dorp gaat prima kleine 10 minuten. Qua naturisme kan het alle kanten opgaan. Zowel naakt als gekleed wordt geaccepteerd, zonder een oordeel. De balans hierin is goed. Wij hebben bijvoorbeeld weinig naaktstrand gelopen op onze plek omdat het weer niet super warm was. Kortom heerlijke plek waar wij zeker weer terug gaan!

• 9Eetgelegenheden
  • 10Sebac03-02-2017

Traumhaft

Wir sind zum ersten Mal auf FKK Camping Urlaub gefahren und es war einfach Traumhaft. Die Anmeldung (nach Vorreservierung von zu Haus) ging schnell, die Plätze sind alle ebenerdig und mit Wasser uns Strom versorgt, die Waschhäuser sind schnell zu erreichen und Top in Schuss - regelmäßige Reinigung incl. Das gesamte Gelände fällt vom Eingang zum Strand ab, sodass die meisten Plätze Meerblick haben ;-) Die Mobilheime sind Zentral auf dem Gelände leicht erhöht. Wir hatten einen Zelt/Caravan-Platz recht weit oben und so einen längeren Weg zum Wasser - kein Problem, geht ja bergab - nur rauf ists was anstrengend. Gleich am Strand gelegen das Restaurant, mit dem kleinem "Markt", Bäckerei und dem kleinen Supermarkt/Kiosk - es gibt alles was man braucht zu fairen fast günstigen Preisen. Der Strand ist größten Teils mit Kies und das Wasser traumhaft!!! Zur Hochsaison ist es recht voll aber man findet immer einen freien Platz. In die Stadt kann man am Ufer in ca. 10-15min laufen.

Wir sagen TOP!

• 8Eetgelegenheden
  • 6Rein Bosman23-05-2016

Dit heeft niets met fkk te maken

Veel, heel veel textielgasten. Wij voelden ons begluurd zoals de dieren in de dierentuin.Management doet bij klachten niets. Veel honden op strand ondanks verbod. Strand op zich(450 meter kiezel) ligt in de diepte en je moet ook weer terug(omhoog klimmen).Deze camping is niets voor de echte naturist en wij komen hier nooit meer terug. Prijs kwaliteit verhouding slecht. Supermarkt op onlogische plek onder aan het strand. Absoluut geen aanrader voor naturisten.Nogmaals teveel textiel ook op het strand

• 9Jamet30-01-2016

Dovolená v FKK Bunculuka

Byli jsme zde 3x se stanem na přelomu srpna/září... vždy pohoda, čisto, klid a senzační moře. Ze zkušeností - lidé se sem vracejí rádi. Přijíždíme na sklonku prázdnin, je klidněji a méně lidí. Cena odpovídá kvalitě.

Za nás spokojenost.

• 8Eetgelegenheden
  • 8Paul18-06-2015

Mooie plek maar FKK is te veel gezegd

Behalve twee erg vervelende bijna agressieve campingmedewerkers, was het personeel verder vriendelijk. Geen kinderanimatie. Zee wordt vrij snel diep. Ik kan dit niet echt een FKK camping noemen omdat nogal wat gasten gekleed blijven. Het is meer een clothing optional camping met een naaktstrand. Niet dat ik me er enig moment ongemakkelijk heb gevoeld hoor. Grootte en kwaliteit van de plaatsen was wisselend. Overigens was er volop plek toen wij kwamen dus reserveren is niet nodig. De prijs is gewoon te hoog.

Camping Naturist Camp Bunculuka info

Camping informatie