Villa Maja

Villa
Kleine hotelsWeer vandaag6°3°
Villa Maja

Laatste review

We waren drie nachten in Vila Maja in het nabij Baska gelegen dorpje Batomalj. Groot licht appartement, maar niet gezellig ingericht, ronduit kil. Op diverse plaatsen kwamen leidingen uit de grond die geen dienst deden. De bank die er stond was erg eenvoudig en zat niet lekker (slaapbank), de slaapkamers waren erg klein en de kamer met de tweepersoonsbedden was meer een bezemhok. De keuken is heel mooi en het enorme balkon met een fantastisch uitzicht idem. Ook de douche en toilet zijn niet erg groot en het duurt vrij lang eer er warm water is. Wij hadden hoewel het hartje zomer was op Krk drie dagen regen, waardoor we niet met volle teugen hebben kunnen genieten van het mooie Baska, een erg gezellig plaatsje met mooi strand. Vanaf het appartement is het 3 kilometer lopen of met auto naar het strand en ongeveer 4 kilometer naar het dorp waar ook kleine supermarktjes zijn. Appartement heeft een mooi, ijskoud, zwembad en een heerlijk warme hottub. Maja zelf is een zeer lieve gastvrouw.

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Parkeren mogelijk

4 reviews over Villa Maja in het Nederlands

Wat een uitzicht!

Kirsten
22-8-2011

De villa was heel mooi. Wij hadden het grootste appartement met een mega balkon. Wij waren met een groep vrienden, en vonden het toch meer geschikt voor gezinnen met kinderen. De eigenaresse was erg aardig maar bemoeide zich ook (te) veel met ons. Zo vond ze dat we te lang in de jacuzzi zaten en we mochten niet in het zwembad springen omdat er dan te veel water uit zou gaan. Voor een groep jongeren hebben wij ons zeer goed gedragen, geen overlast etc, maar toch voelde het wel zo omdat we bijna overal op werden aangesproken. Aan de andere kant kwam ze weer pannenkoeken brengen en heeft ze ook goed geholpen toen een van ons een probleem had. De omgeving is echt schitterend, echt tussen de bergen. Het strand van Baska viel erg tegen, konden niet eens met 4 naast elkaar liggen zo druk was het strand! Aan de andere kant van de berg ligt Stara Baska, een heel mooi strand, helemaal doorrijden tot de weg dood loopt. Ook te voet te doen over de berg, duurt 2 uur maar oh wat mooi!

Geweldige plek én service

Luc
2-3-2010

Toen we aankwamen was eigenaresse Maja Petrunic nog druk aan het schoonmaken. Geen probleem, want bij het zwembad konden we prima vertoeven. Wij beschikten hier over het grootste appartement. Een grote woonkamer met twee bedbanken, twee slaapkamers (1 met 3 bedden en 1 met 2-persoonsbed), toilet, douche + toilet, wasmachine, vaatwasser, grote keuken. Al met al gigantisch veel ruimte voor 2 volwassenen en een kind. Bovendien had dit appartement een enorm balkon met een ligbed en een tafel met zes stoelen en dan hoefde je nog nergens tegenaan te lopen. Vanaf het balkon heb je een prachtig uitzicht over de baai van Baska. En dan was er nog Maja. Elke dag ijverig poetsend, schoonmakend enzovoort en tussendoor ook nog de tijd genomen om haar gasten te voorzien van hapjes (taart en pannenkoeken gebakken) en drankjes. En nieuwe handdoeken nodig? Gewoon even op een stapeltje bij het washok leggen en ze legt keurig een nieuw pakketje klaar. Wij hebben hier een paar geweldige weken gehad!

We hebben een aantal aanbieders voor Maja voor je op een rij gezet:

Geweldige plek én service!

Luc
2-3-2010

Vanaf het balkon heb je een prachtig uitzicht over de baai van Baska.

We hebben een aantal aanbieders voor Maja voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Maja in Baska ( eiland Krk) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Maja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.