Hotel Corinthia Baska

Hotel Corinthia Baska
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Corinthia Baska voor je op een rij gezet:

D-reizen
D-reizen
Neckermann
Neckermann

2 reviews over Hotel Corinthia Baska in het Nederlands

Vervallen aan de buitenkant, maar binnen prima

mirjam
7-10-2013

Aan de buitenkant ziet het hotel er vervallen uit maar de kamers en ontvangstruimte zijn schoon en mooi. Wij waren er in september, veel "oudjes".Mooi zwembad ( binnen en buiten ). redelijk ontbijt , Goede prijs/kwaliteit verhouding. Dichtbij het strand, grote boulevard, mooi helder water. Wel een auto nodig om wat te zien. Eiland krk stelt niet veel voor.

Gereisd Met vrienden in september 2013
2008

verrassend

j.v.vuuren
11-7-2008

Door overboeking kwamen wij in hotel Corinthia terecht in Baska .Het is een groot hotel en ligt in een prachtige omgeving tussen de bergen met een leuke boulevaard van ongeveer 3km ,de kamers zijn eenvoudig maar wel netjes,verder een goed verzorgd prachtig binnen en buiten zwembad en welness centra.Het eten was niet altijd goed warm maar wel gevarieerd,Elke dag was er een leuk animatie team aanwezig om jong en oud bezig tehouden s,avonds live muziek.Het enige minpunt vonden wij dat het Hotel te ver van de andere steden vandaan lag die alleen met een busverbinding te bereiken zijn. Nederlanders komen er niet vaak, waarschijnlijk doordat het te afgelegen ligt en/of het nog vrij onbekent is bij de nederlandse tour operators, maar het hotel is zeker wel de moeite waard om daar heen tegaan.

Gereisd Familie in juni 2008

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Corinthia Baska in Baska ( eiland Krk) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Corinthia Baska zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.