Appartement Bonefacic

KroatiëKvarnerBaska ( eiland Krk)
10FenomenaalScore uit 1 review

10FenomenaalScore uit 1 review
  • 10Waardering
  • 9Ruimte

Appartement info

0Tonen op kaart

1 Reviews over Bonefacic

• 10Samantha en Kenneth27-01-2011

Fantastische plek!!!

Wij waren daar in 2009 geweest en moet zeggen dat het niet beter kon. De mensen van het appartement waren heel vriendelijk, ze waren nergens te beroerd voor en stonden meteen voor je klaar als er iets was. De dag van aankomst waren we te vroeg voor 't appartement en moest ons appartement nog schoongemaakt worden, aangezien het zeer warm was( boven de 40 graden) en we geen zwemgoed aan konden doen, mochten we ons toch ff snel omkleden in een ander appartement!!Vriendelijk of niet!! Het uitzicht was erg geinig, we keken op bergen en andere appartementen uit en had zo mooie vergezichten. s'Morgens hoorde je dan ook de schapen blaten in de bergen en zag je ze netjes achter een man die ze voerde en water gaf!! Voor de rest heb je 350 meter verderop een werkelijk schitterend strand, wel van kiezels maar wij houden niet zo van zand dus was dit geweldig en daarom had je ook zeer helder water!!!Kortom een topvakantie!!!!!

Appartement Bonefacic info

Veilig betalen met