Appartement Bonefacic

1 review over Appartement Bonefacic in het Nederlands

Fantastische plek!!!

Samantha en Kenneth
27-1-2011

Wij waren daar in 2009 geweest en moet zeggen dat het niet beter kon. De mensen van het appartement waren heel vriendelijk, ze waren nergens te beroerd voor en stonden meteen voor je klaar als er iets was. De dag van aankomst waren we te vroeg voor 't appartement en moest ons appartement nog schoongemaakt worden, aangezien het zeer warm was( boven de 40 graden) en we geen zwemgoed aan konden doen, mochten we ons toch ff snel omkleden in een ander appartement!!Vriendelijk of niet!! Het uitzicht was erg geinig, we keken op bergen en andere appartementen uit en had zo mooie vergezichten. s'Morgens hoorde je dan ook de schapen blaten in de bergen en zag je ze netjes achter een man die ze voerde en water gaf!! Voor de rest heb je 350 meter verderop een werkelijk schitterend strand, wel van kiezels maar wij houden niet zo van zand dus was dit geweldig en daarom had je ook zeer helder water!!!Kortom een topvakantie!!!!!

Gereisd Met partner in juli 2009

Appartement info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bonefacic in Baska ( eiland Krk) , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bonefacic zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.