Camping Baška Beach Camping Resort

Camping Baška Beach Camping Resort

6.8Voldoende

Kroatië, Kvarner, Baska ( eiland Krk)

6.8Voldoende

• 6.6Eetgelegenheden
  • 7.2Staat v/h sanitair

Camping Info

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna
Meer campinginfo

Kamperen op het eiland Krk op Camping Zablace. Deze camping maakt onderdeel uit van een hotel, waar je gebruik kunt maken van het zwembad. Het sanitair is schoon. Het is een eenvoudige camping waar je goed zit als je houdt van het strand en vertier buiten de camping. Camping Zablace ligt direct aan een breed zandstrand en lange boulevard.

We hebben een aantal aanbieders voor Baška Beach Camping Resort voor je op een rij gezet:

54 reviews over Camping Baška Beach Camping Resort

• 8Fam. Draaijer08-09-2019

Prima camping in prachtige omgeving.

Wij zaten in tent van touroperator. Dat is op bovenste gedeelte vanaf strand, maar weg over en stukje camping over en je bent op strand. Het sanitair op dit gedeelte is vrij nieuw en er wordt hele dag door gepoetst. Was, afwas etc is netjes allemaal gescheiden. Nieuwe zwembad is leuk, maar niet echt groot, maar je mag ook naar Hotel zwembad.. wij vonden de zee leuker. Voordeel is dat je de camping afloopt en zo op de boullevard zit.. echte aanrader voor ijs en cocktails is daar Bruch. Ook de andere kant op is mooi, daar kun je echt prachtig bergop wandelen. De boottochten zijn ook superleuk om een dag te doen. Wij hebben voor 2de jaar weer genoten in het Prachtige Baska.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Lies Nieuwenhuize08-08-2019

Een aanrader voor een heerlijke strandvakantie

Een echte aanrader voor een strandvakantie met prachtig uitzicht. De camping is groot, maar geen last van hebt en gesplitst door een openbare weg waar niet veel verkeer rijdt, was niet hinderlijk, wij zaten op plekje 84 precies aan de weg. Wij zaten in deel B, deel A en B van de camping liggen aan de zee. De plekken zijn ruim, niet allemaal even groot. Het sanitair is schoon, wel weinig douchejes. Je mag gratis van het zwembad in het hotel gebruik maken. Het is super dat je van de camping zo het strand op kan lopen. Op het strand is een strandbar, je kan ligstoelen met parasol huren. Waterschoenen is een echte aanrader, i.v.m. de stenen en zee-egels. Vanaf de camping kan je de boulevard oplopen met eettentjes, souvenirwinkeltjes en je loopt zo Baska in, gezellig en mooi dorp. Aanrader is een boottrip langs de eilanden met kans op het zien van dolfijnen. Wij hebben het super gehad en komen zeker terug!

• 8Staat v/h sanitair

• 1Onbekend02-08-2019

NOOIT HEEN GAAN NOOIT

Waar je voor beraad krijg je totaal niet smerige zooi douche zitten allemaal schimmel en pleister op grond wc ook te vies van woorden, denk je is t al zo duur moet je ook nog voor t zwembad glijbanen en lichbedjes en parasols betalen!!! Heel slecht nooit heen gaan bah

• 1Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 2018
    9Pim15-08-2018

Heel leuk voor herhaling vatbaar

We hebben een super tijd gehad in de zeer nette tenten van touroperator, Het toilet gebouw was helemaal nieuw. en er liepen constant twee dames te poetsen. echt super netjes! Baska is een super mooi stadje waar veel te doen is. het zwembad was wel een eindje lopen, en is niet van de camping maar van een nabij gelegen hotel. Jammer dat je voor veel moet betalen zoals strandbedjes en de glijbanen. maar dat heeft weer als voordeel dat de kinderen daar niet de hele dag zijn.

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

• 9K. Peeters23-07-2018

Heerlijke camping met zwembad en aan boulevard

In 2016 waren we hier voor het laatst en camping heeft inmiddels een flinke upgrade doorgemaakt. Is aangesloten bij Valamar, camping adriatic en dit heeft voor flink wat veranderingen gezorgd. Sanitairgebouw is compleet vernieuwd en daarnaast zijn de vaste plaatsen, waar hoofdzakelijk slovenen stonden, vervangen door genummerde plekken met veel schaduw. Je mag gebruik maken van het zwembad bij het hotel, heerlijk groot buiten- en binnenbad. Aan zee heb je 3 waterglijbanen en in de zee luchtkussens waar je tegen betaling grbruik van kunt maken. Vanaf de camping loop je de lange boulevard op waaraan zich de restaurantjes en souvenirwinkeltjes bevinden. Aanrader is het vistentje net na de bocht op de boulevard waar je gefrituurde calamari en sardientjes kunt eten...heerlijk voor de lunch. Vermijdt het groentestalletje op de camping, 1 euro voor 1 sinaasappel?!? Net buiten de camping liggen 2 supermarktjes en groentestalletje.

• 9Staat v/h sanitair

• 9Rianne24-06-2018

Wij komen zeker weer terug

Prachtig strand, prachtig zwembad en fantastische boulevard.

Echter het mooie toilet / douche gebouw is gesloopt. Nu is er nog maar 1 gebouw op het achterste stuk camping. Dit is te weinig voor het aantal kampeerders. In dit oude gebouw kun je de douche niet ophangen en voegen e.d. zijn kapot en oogt vies. Er wordt wel goed schoongemaakt.

Camping is minder sfeervol geworden want staat vol met mobile homes... Jammer dat er niet meer vrije plekken zijn!! Nu boeken ze alles op nummer en als je op de bonnefooi komt kun je dus soms maar een bepaald aantal dagen op een plek staan. Verstandiger om tegen aankomende gasten te zeggen; kies maar uit deze plekken. En niet op nummer vast zetten...

• 10Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

• 2017
    5Wenoslee05-09-2017

Mooi gelegen camping zeer beperkt sanitair

Camping ligt op mooie plek, wordt echter volgestouwd en met slechts1 sanitairgebouw op deze redelijk grote oppervlakte is dit zeker onvoldoende. 500 meter sjouwen met een volle wc cassette is best onhandig. Sanitair wordt onvoldoende onderhouden. Spinnenwebben van maanden hangen met stof in gebouw. Douches hebben geen of te weinig opvangmogelijkheden voor kleding en de handdouche kan niet. Worden opgehangen

• 3Staat v/h sanitair

• 8de Vos20-08-2017

prima voor strand vakantie

• directe ligging aan het strand.
    • prima voorzieningen.
    • leuk dorp met boulevard

• einde van het eiland ,altijd terug de berg over.
    • op reis dagen lange tijd incalculeren om het schiereiland af te komen
    • 8Staat v/h sanitair

• 6familie Lans15-08-2017

Super ligging, mooie gezellige boulevard.

Super ligging, mooie gezellige boulevard met leuke restaurants en winkeltjes. Camping zelf stelt niet veel voor. Waar ik me persoonlijk kapot aan ergerde, was dat je in het douchegebouw in elke cabine de douchekop zelf moet vasthouden er was geen mogelijkheid deze te bevestiging. Echt een demotiverend beleid! Verder zijn de nieuwe plekken vooraan op de camping ruim en erg mooi(nergens schaduw) De plaatsen richting het strand kun je bereiken door een weg over te steken waar je overigens totaal geen last van had, ook hier nergens schaduw. Op het wat oudere gedeelte van de camping heb je bos, deze plaatsen zijn erg klein, je staat echt op de lip van de buurman, daar hebben wij een week doorgebracht. Het zwembad ligt bij het hotel (gratis) en is niet ver lopen, dit is echter een geweldig zwembad schoon en top, leuke bar, bedjes moet je betalen. Kortom een leuke camping maar er zijn in mijn ogen vele campings leuker voor dit geld.

• 4Staat v/h sanitair

• 9D. Wolff05-08-2017

Geweldige mobile homes!

We hebben tijdens ons 12 daags verblijf enorm genoten. We zijn een gezin met 3 kinderen, 8, 11 en 13 jaar. Splinternieuwe mobile homes voorzien van douches met spa feeling. De omgeving is supermooi, genoeg te doen, gezellige boulevard en heerlijke eettentjes. De zwembaden zijn gelegen bij hotel corinthia, direct ernaast, wellness centre aanwezig. Super leuke animatie, al met al een echte aanrader!

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

4 tips over Camping Baška Beach Camping Resort

• Rianne, 25-08-2013

Restaurant 'Strand' was geweldig!!!

• Familie mariman, 02-09-2012

Bootje, zeeschoenen voor de stenen, snorkels zeker mee, zeker gaan wandelen s avonds in het dorpje boven in Baska! Wij vonden het dorpje Verbnik zeer gezellig en tof om te zwemmen en om van de rotsen te gaan springen.Goed restaurantje met uitzicht op water en is daar zeer rustig en hebben daar goede wijn!

• heleen, 18-08-2014

Alles hier is een topper! In Baska is het aangenaam toeven o.a. door ontbreken van wagens. Tip: fiets mee, zeker voor kinderen heerlijk (zelfs onze kleinste man van 3 heeft wat afgereden met zijn loopfiets). Het hele eiland Krk kan je op 1 dag verkennen. Ideaal bij regen wat sightseeing (o.a. ook grotten en Romeinse opgravingen in het Noorden van het eiland). Stadje Krk een daguitstap waard (ommuurd en heerlijk flaneren) Boottocht eilanden Grur, Goli (Alkatraz van Tito, aangrijpend) en Rab

9 vragen over Camping Baška Beach Camping Resort

• Loes , 19-01-2019

Koelkast

Wij gaan dit jaar naar deze camping weet iemand of je daar een koelkast kan huren of ergens in de buurt 1 kan kopen ??

Corinne, 08-05-2019

Hoi, je kunt op de camping een koelkast huren

Claudia Van kesteren, 03-08-2019

Nee niet mogelijk. Wel kun je op de camping een koelvak voor €3,30 per dag huren

• Edwin, 17-01-2019

tieners

En al iemand ervaring met tieners op de camping is er wat te doen voor hun?

• mariska knigge, 26-12-2017

Vermaak voor tieners op de camping?

De camping lijkt ons leuk maar we twijfelen of onze dochter van 14 zich daar ook kan vermaken. Dit kan ik niet opmaken uit de tekst en reviews. Ik hoop dat iemand mij er meer over kan vertellen.

Alvast heel erg bedankt.

• Afstand tot strand1 minuut lopen, 150 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Aantal cafés2

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinTerras
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenBoccia, Fietsen, Hardlooppaden, Hiken