Reviews over Banjol (Rab)

Zeer fijne appartement en geweldige gastheer

Moon
    14-6-2016

Het is een vrijstaande woning met daarin 6 appartementen welke verhuurd worden. Het voelt erg huiselijk aan, de ontvangst door Dick is buitengewoon gastvrij.

Het appartement is goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers zonder overheersend aanwezig te zijn. Heel fijn dat het appartement beschikt over een goede airconditioning! Ontbijten op het balkon met uitzicht over de omgeving en de zee. Hulpmiddelen als doucherolstoel zijn beschikbaar indien nodig.

Alles is schoon en netjes en met hulp van Dick hebben we 10 hele fijne dagen doorgebracht op Rab.

Voor rolstoelers is het fijn om een handbike oid mee te hebben omdat het mogelijk is via een verhard pad helemaal langs de waterlijn naar het centrum van Rab te lopen/rijden. Dit kost wel ruim 35/45 minuten en de nodige duwkracht.

Het zwembad hebben we zelf niet geprobeerd omdat we de zee hebben opgezocht, maar het is fijn dat er een lift is en ook drijfhulpmiddelen zijn aanwezig. Dick werkt nu zelfs aan een speciale strandrolstoel!

Voor rolstoelers met luchtbanden: vergeet niet om een plaksetje en reservebanden mee te nemen, de stenen op sommige paden en strandplekken kunnen scherp zijn.

Prima accomodatie in prachtige omgeving!

Hedwig
    9-6-2013

Appartement Deltas in Rab is een prima accomodatie.

Zeker als je wilt overnachten bij een Nederlander.

Alles klopt zoals je het kan zien op zijn site. En het is er goed schoon.

De eigenaar Dick is een vriendelijke gastheer. Hij geeft tips en helpt je als er iets is.

Wij hadden een bootexcursie gereserveerd maar konden geen watertaxi op tijd krijgen. Dick was zo aardig om ons naar de haven in Rab te brengen.

Geweldige service. Nog bedankt Dick.

Omgeving is ook heel leuk. Je kan de oude stad Rab heel makkelijk bezoeken met de watertaxi. Kost maar 2 euro, dus goed te doen.

Ook mooie gebieden voor wandelingen. Wij hebben een prachtige wandeling gemaakt door prachtige ruige natuur, met prachtige uitzichten.

Onderweg zijn we wilde schapen tegen gekomen en een gier zien vliegen.

Ook een slang gezien, maar die was banger van mij dan ik van hem. haha

De accommodatie heeft ook aanpassingen voor rolstoelers.

Kortom een fantastische vakantie gehad bij Dick op het eiland Rab.

Dit is echt een topper......

Nancy Heutjens
    29-11-2011

Geweldige eigenaar, met een gouden hart.

Super locatie, mooi appartement.

Posizione molto buona non molto lontana dal mare

Carlo Pissavino
    24-8-2011

Accoglienza ottima. Pulizia e assistenza molto buona. Qualche difficoltà con la lingua (la gentile signora non parla bene l'italiano) ma alla fine ci si capisce. Nelle vicinanze ci sono diverse buone trattorie e ristoranti. Il centro città, molto carino, si raggiunge a piedi in dieci minuto o poco più.

Noi è il quarto anno che torniamo a Pahljina Sobe in Banjol (Rab) e siamo pienamente soddisfatti.

Carlo e Meri

fantastisch appartement met zicht op zee

h. polman
    7-9-2010

Gehele complex is geschikt voor minder validen, alle kamers beschikkken over eigen sanitair met douchestoel en handgrepen, in de kelder eigen fitness ruimte en sauna, via lift bereikbaar. Op het terras een prive zwembad met eigen tillift. Nederlands spekende eigenaar. Appartementen zijn ruim van opzet en van alle gemakken voorzien, grote gemeenschappelijke woonkamer op de begane grond.

Banjol (Rab) scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews