Villa Bonaca

VillaWeer vandaag24°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Bonaca voor je op een rij gezet:

3 reviews over Villa Bonaca in het Nederlands

Begin juli 2012 verbleven wij een week in dit appartement (kleinschalig) omdat wij in Umag een ATP toernooi wilden bijwonen. Wij hadden een twee persoons appartement en het enige nadeel hiervan was dat wij op een bedbank moesten slapen wat erg onprettig was. Veel rugpijn.

Verder alles lekker rustig en wij hadden vaak het zwembad (zoet water) voor ons alleen. Alles zag er schoon en goed onderhouden uit.

Zou zeker nog wel een keer terugwillen, maar zou dan voor een groter appartement gaan, zodat je "echte" bedden hebt. Umag en omgeving beviel ons ook zeer goed, weinig hoogbouw en veel groen.

Het tennistoernooi was fantastisch, meeste wedstrijden gratis en een relaxte sfeer!

Proper verzorgde appartementen

Franck
31-7-2010

Pas terug. Van vandaag om precies te zijn. Mooie appartementjes, recent gebouwd. Proper en verzorgd domein, goed onderhouden. Alle comfort, maar wel wat klein. Niet erg als je toch buiten leeft... (er is trouwens een volledig ingerichte buitenkeuken door elke gast te gebruiken indien gewenst)

Ik ga er graag naar terug!

M. Frenken
28-4-2010

Wij vonden het er goed toeven. Ik zou wel de volgende keer mijn eigen beddengoed meebrengen. Dat was niet zoals ik het van thuis gewend ben.

We hebben een aantal aanbieders voor Bonaca voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Bonaca in Zambratija , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Bonaca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Bonaca scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.