Wellness hotel, Hotel aan zee, FamiliehotelWeer vandaag23°16°
7,9

26 reviews over Hotel Pineta in het Nederlands

Je zit hier gevangen kunt nergens heen .Nooit meer

Miets
19-9-2017

Geen vervoer bussen taxi rn noem maar op niks

Gereisd Met vrienden in september 2017

Geweldige ligging

Lilian
21-11-2016

Leuke ligging van het Hotel. Zeer vriendelijke mensen aan receptie en in restaurant. Zwembad binnen wat verouderd.

Gereisd Met vrienden in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Kristijan Žužić General Manager, Marketing, Sat Dec 03 2016 20:20:22 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Lilian, Thank you very much for your kind feedback. We were so delighted having you as our guest! We are very sorry that we cannot reply in your language, but hopefully, in the near future, we will introduce Dutch in our training programe. And just to update you: In the last three weeks we renoved our swimming pool. So, now, we hope you are going to visit again :) Kind regards,

Prachtige entree, het diner als buffet, net niet.

Gerard
21-9-2016

Zorg dat je een kamer met balkon krijgt, uitzicht op een dak geeft geen vakantiegevoel. Er zijn vele eettentjes in de plaats zelf. Het arrangement met diner is niet aan te bevelen, dan mis je veel vakantievreugd. Buffet is wel uitgebreid, maar de temperatuur van diverse waren zijn te laag.

Gereisd Met partner in juni 2016

voor herhaling vatbaar

kees aker
18-6-2016

Erg mooi hotel met vriendelijk personeel. Eten, zowel ontbijt als diner, erg uitgebreid. Voldoende keus. Kamers zijn netjes en schoon. Wel veel trappen, maar dat was voor ons geen probleem. Vrsar is een leuk vissersdorpje met winkeltjes en restaurants.

geweldig

c.holwerda dijkstra
29-6-2015

prima prachtig debuurt ook prima personeel klantvriendelijk en b ehulpzaam goed restaurant eneen schoon en uitstekende eetgelegenheid

Gereisd Met vrienden in juni 2015

Leuk kleinschalig hotel prachtig gelegen.

De Petter Rita
16-6-2014

Pineta ligt op een heuvel, mooi zicht, geen aanrader om voor zeezicht extra te betalen, de bomen zijn hoog en staan vlak voor de vensters, dus amper zeezicht en ook lawaai van muziek in lager gelegen hotel Belvedere. Eenvoudig hotel, ouderwetse kamer maar alles aanwezig. Ontbijt verzorgd en genoeg keuze. Vriendelijk personeel. Hotel bereikbaar langs trappen en openbare weg, dus ook voor senioren te doen. Vrsar is gezellig, klein, heel leuk. Aanrader voor rustvakantie. Mooi zwembad in hotel Belvedere beschikbaar met genoeg plaats. Op het strand, aan de rotsplateaus ook gezellig, overal douchen. Wel matje meenemen en waterschoenen. Prijs/kwaliteit wel in orde. Het avondeten is in het 4 sterren hotel Belvedere, goed, niet speciaal. Er zijn goede eethuisjes in Vrsar zelf, zoals La Rosa 2, aanrader en ook de ijssalons zijn super. Er waren geen kinderen aanwezig in Pineta. Aanrader voor ons.

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldige ligging!

Philip Lenaerts
10-9-2013

Dit hotel is samen met zusterhotel "Belvedere" een absolute aanrader voor een verblijf in Vrsar! Vooral het uitzicht is fenomenaal. Een kamer met zeezicht is zeker aan te raden, maar dan bij voorkeur op de bovenste verdieping! Op de lager gelegen verdiepingen wordt het mooie uitzicht vaak belemmerd door de dennebomen voor het hotel. Het ontbijt in hotel Pineta en het avondmaal in hotel Belvedere waren zeer goed met voldoende variatie! De kamers zijn, net als de rest van het hotel zeer proper. Het zwembad (in hotel Belvedere) is ruim en voldoende van ligstoelen en parasols voorzien. Enige minpuntje zijn misschien de vele trappen die men moet overbruggen om naar het zwembad, strand of haven te gaan, maar dat is dan de prijs die men betaalt voor het schitterende uitzicht!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2013

Super locatie

Zowella Linthorst
6-8-2013

Hotel ligt op een zeer mooie locatie, dichtbij de haven en verschillende restaurants en ijssalons. De kamer op zeezicht is zeker de moeite waard. Restaurants en ijssalons op loopafstand. IJssalon Laguna mag je zeker niet missen als je in Vrsar verblijft!! Het ontbijt in het hotel is goed. Wel elke dag hetzelfde, niet bijzonder maar prima. Het zwembad is mooi maar druk. Zoals bij zwembaden vaker gebeurd, leggen mensen voor het ontbijt al hun handdoek op een bedje om deze op tijd te bemachtigen waardoor deze op een later tijdstip voor een groot deel al bezet zijn. Om bij het zwembad te komen moet je veel (steile) trappen lopen. Wij hadden hier geen problemen mee. De zee is een tweede optie, waar je wel zeker waterschoentjes nodig hebt. Het is een steen/kiezelstrand. De zee is heel mooi en met een snorkelset zijn er mooie vissen te zien. Vrsar is een klein maar zeer gezellig stadje!

Gereisd Met partner in juli 2013

Totaal ongeschikt voor senioren

c.schellekens
5-7-2013

Elke dag 76 treden voor het diner zowel heen als terug plus een aantal hellingen. Slechte ligging voor het diner. Te krap bemeten kamers. Een bed - te kleine kasten - een schrijftafel en een stoel. Geen kofferbergplaats. Voor koffer op de grond moet je eroverheen stappen. Kapotte lampen - overlopend afvoerputje - kapotte toiletdeksel - stof op lambrizering nam van dag tot dag toe.

Gereisd Met vrienden in Wed Jun 26 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Top Hotel

John
25-6-2013

Een fantastisch hotel, kamer met zeezicht, vriendelijk personeel. Geweldig buffet, zowel avondeten als ontbijt. Geweldig zwembad voor een frisse duik, want het was gemiddeld 30 graden tijdens ons verblijf. Het laatste wat ik wil op vakantie is internet en kranten lezen, dus even het alledaagse achter je laten en gewoon genieten!!

Gereisd Met partner in juni 2013

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand200 m, 3 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Strand toegangGescheiden door boulevard
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën
  • BuitensportenFietsen
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pineta in Vrsar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pineta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.