Vakantiepark
6,8

• Activiteiten5,6
  • Onderkomen6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Naturist Park Koversada voor je op een rij gezet:

45 reviews over Vakantiepark Naturist Park Koversada in het Nederlands

Simpel maar daar is de prijs ook naar.

Wim
2-6-2019
  • Onderkomen6

Simpel onderkomen, maar dat kennen we van daar. We zijn eerder op dat complex geweest. We troffen het niet met het weer. Er was geen kachel in het appartement, dus die maar gekocht.Gelukkig viel de meeste regen 's nachts. We hadden een huurauto. Dat is zeker aan te bevelen. Daarom veel uitstapjes gemaakt en dat is altijd heel leuk. Eten was ook simpel maar prima van smaak.

Gereisd Met partner in mei 2019
Geboekt bijvakantiediscounter.nl
Sanja Šćulac, Marketing, 4-6-2019

Dear guests,, On my personal behalf and on behalf of the whole team of resort Koversada Villas, I would like to thank you for staying with us and for taking the time to share your comments. The satisfaction of our guests is our priority and we value every comment our guests share. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain, and indeed, where necessary, improve upon the service that we provide to our valued guests. On the other hand, every praise is proof that we are on the right track and serves as an incentive for further improvements. We look forward to welcoming you again soon. Sanja Šćulac Campsite manager

Nooit meer

F Jansen
12-5-2019
  • Onderkomen5

Vergane glorie.....niet netjes, helft van het sanitair was maar open, wasserij gesloten. Onvriendelijk, geen talen machtig. We zijn naar concurrent gegaan wat een veeeel beter idee was en waar we snel weer terugkeren. Koversada never again !!!

Gereisd Met partner in mei 2019
Sanja Šćulac, Marketing, 18-5-2019

Dear guest, Nice greetings from resort Koversada Apartments! I would like to thank you for sharing your comments and feedback with us. We truly regret not having met your expectations regarding sanitary facilities in camping. The experiences you described are not characteristic of the level of service our team strives to provide, and we apologise that your stay was unsatisfactory. Your feedback will serve as an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests. We hope you will return to experience the many enhancements we made. We look forward to the opportunity to welcome you back and exceed your expectations. Yours sincerely, Sanja Šćulac Campsite manager

Nooit meer hier!

Naturisten63
25-8-2018
  • Onderkomen5

Het valt op dat het een naturisten camping is, maar zeker de helft loopt in badkleding of ander textiel. Kinderen niet meegerekend de dan. De restaurants zijn erbarmelijk slecht vergeleken met andere campings in de buurt. Dit was onze eerste en laatste keer hier. Het gratis WiFi mag geen naam hebben. Zelfs op de WiFi punten was er nauwelijks een stabiele verbinding te bespeuren. Na een onweersbui was de wifi dagenlang verdwenen. Volgend jaar toch maar wat meer uitgeven voor een andere camping. Nog wat. Ook mensen met honden zijn de grootste viezerikken hier. Alles laten liggen wat hun hond achter laat.

Lino Žufić, Marketing, Mon Aug 27 2018 13:05:34 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dear Mr/Mrs/Ms …, First of all, we would like to express our sincerest gratitude for your trust and loyalty to our campsite and for choosing it once again as your holiday destination. We strive daily to raise the level of service we provide to meet the needs and expectations of our guests. We hope you will return to experience the many enhancements we made. We look forward to the opportunity to welcome you back and exceed your expectations. Kind regards, Lino Žufić

Herhaling vatbaar

Noel
30-1-2018
  • Onderkomen8
  • Onderkomen8

Prima accomodatie. Goede prijs kwaliteit. Heerlijk verblijf aan de mooie kust

Gereisd Met partner in september 2017

Twee weken heerlijk genoten van zon, zee en rust

Beginners in het naturisme
29-8-2017
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9
  • Activiteiten8

Wij wilden eigenlijk naar Porto Sole, de camping die naast Koversada ligt. Omdat Porto Sole vol was en we wisten dat Koversada erg mooi ligt hebben wij voor het eerst deze naturistencamping bezocht met onze kinderen van 9, 7 en 3. De eerste dagen waren wat onwennig. Twee van onze drie kinderen hadden geen zin om naakt te zijn en wij liepen onhandig te doen met handdoeken en zaten nog in de lachfase. Maar na een aantal dagen wende het steeds meer en maalden we er niet meer om. Dat naakt zijn op het terrein zelf niet verplicht is (alleen voor volwassenen op het strand) is een uitkomst voor beginners, immers vrijheid blijheid... Het eiland, waarop wij een safari tent hadden, is echt fantastisch gelegen. Tenten staan ver uit elkaar zodat je een echt kampeergevoel hebt. Dit in tegenstelling tot bijna alle andere campings die wij eerder hadden gezien. Omdat er geen zwembad aanwezig was zijn we een aantal keren ri. Porto Sole gegaan, maar wij waren blij als we er weg waren. De bizarre drukte, het (NL) geschreeuw van tieners... dan is Koversada echt een verademing. Wij troffen het sanitair schoon en er is genoeg te doen. Ook de veelbesproken onvriendelijkheid van het personeel en de eetgelegenheden vielen ons gewoon heel erg mee. De prijs tenslotte was ook lager dan op Porto Sole (nieuwe safari tent). Wij waren erg tevreden en hebben toch kennis gemaakt met het naturisme. Veel mensen hebben er misschien een mening over of vinden het vreemd. Ga de drempel gewoon over en probeer het, dan praat je tenminste uit ervaring. Het is ons boven verwachtingen en prima bevallen dus wie weet gaan we nog wel een keer!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017
Lino Žufić, Campsite manager, Marketing, 4-9-2017

Dear family of naturism beginners, We are so glad that you discovered the beauty of naturism. We loved so much your story! Thank you for the excellent votes as well. We really hope to host you at least once more, and we take this opportunity to invite you to come to visit us again soon, to experience many more wonderful moments with us. We will do our best to meet all your expectations. Cordially yours,

Paradijs

Meisje
19-5-2017
  • Activiteiten2

Steeds toeristieser steeds meer herrie...maar verder heerlijk

Gereisd Alleenreizend in juli 2016
Ani Herak, Marketing, 5-6-2017

Dear guests, Thank you so much for all your votes! They are a testament to all our hard work and an incentive to continue improving the level of service we provide to our valued guests. In anticipation of your return, with kind regards,

Prima plek om heerlijk tot rust te komen.

Simon
1-3-2017
  • Activiteiten6

Het is een enorm groot terrein wat voor ieder wat wils is. Met zo`n ruim 2500 plaatsen voor o.a. tenten, campers, vouwwagens, en appartementencomplex. Wij komen hier al jaren en komen hier voor de heerlijke rust. Alleen een minpuntje: de appartementen zijn wel wat gedateerd. Voor de rest is het allemaal goed in orde. En sinds 3 jaar in wifi. De baliemedewerkers en schoonmaakpersoneel zijn vriendelijk. Tot slot, men is er veel aan gelegen de gasten een zo fijn mogelijk verblijf te geven.

Gereisd Met partner in augustus 2016
Lino Žufić, Marketing, 6-3-2017

Dear mr. Simon

First of all we would like to express our sincerest gratitude for your trust and loyalty to our campsite, choosing it once again as your holiday destination.

It is indeed a great source of satisfaction to read that once again you enjoyed the peace and quiet of our campsite's nature.

As the guests needs are every day higher, excpectations have become very different, so we do our best to improve our offer and service on daily basis.

We look forward to welcoming you back again very soon.

Campsite manager Lino Žufić

koversada minder

wim
25-6-2016
  • Activiteiten6

Koversada een camping voor oudere mensen, met kinderen geen enkel vertier. Maar ook dat wordt als maar minder, Nu worden zelfs de camping plaatsen maar 1 maal per maand gemaaid. Dus tref je het slecht dan staat het gras 40 cm hoog. Moet je zelf maar zien hoe je dat oplost. Jammer Jammer Jammer

Gereisd Met partner in mei 2016

veel gekleed

Fam jansen
5-8-2015
  • Activiteiten6

camping heeft mooie plaatsen, direct aan her water, was vrij druk op de camping, maar de helft loopt gekleed, ook veel geklede gasten van andere campings, onze zoon van 15 was bijna de enige puber die wel naakt liep, veel Duitsers Italianen en Slovenen., sanitair veroudert en niet echt zuiver, werd wel gepoetst maar niet in de douches zelf. wij gaan weer terug naar camping istra volgend jaar/

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015

te dure kampeerplek

Jos voogt
30-6-2015
  • Activiteiten3
  • Activiteiten3

Camping is niet meer wat het geweest,bij aankomst op 01-06-2015 stond het gras ong. 30 cm hoog. bij receptie klacht ingediend,resultaat 14 dagen laten werd het gras gemaaid. Stroomstoring op kast na 24 uur kwam er een monteur langs. Alles wat stuk gaat in de toiletruimtes wordt niet gerepareerd, Vele mede-kampeerders hebben al aan gegeven volgend jaar niet meer naar Koversada te komen. De prijs die men betaald is het stuk grasland die je hier voor krijgt niet waard.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• SportfaciliteitenAanwezig
  • TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Naturist Park Koversada in Vrsar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Naturist Park Koversada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.