Appartement Eva

Appartement
Appartement Eva

1 review over Appartement Eva in het Nederlands

Een leuke studio voor een leuke prijs!

a.d.kooistra
12-9-2012

De accomodatie is mooi en schoon, kamer met open keuken en een badkamer met douche en toilet het balkon is ruim met 2 ligstoelen een stoel en tafel Er is genoeg servies,potten pannen,handoeken en theedoeken De accomodatie ligt op ongeveer 3 km van Porec in een woonwijk,waar het rustig vertoeven is,

Gereisd Met partner in augustus 2012

Appartement info

• Afstand tot strand3 km

• Balkon / terrasAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eva in Varvari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.