Reviews over Valtura

Heerlijk!

J. van der Meer,
    19-8-2011

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Nina. Het zwembad bij het huisje is een genot! Werd regelmatig schoon gemaakt en met de heerlijke ligbedden en het mooie weer het ultieme vakantiegevoel. Toch ook een kanttekening; we vonden het huisje qua inrichting nogal eenvoudig. Het ontbreekt aan een huiskameridee, je komt binnen in de keuken waar een tafel met stoelen staat. De tv staat op de kinderslaapkamer en heeft alleen Duitse zenders, en voor de volledigheid, waterkoker en mokken ontbreken. En helaas was het vanaf een uurtje of negen 's avonds partytime voor de muggen... Dus al vroeg alles gesloten houden waardoor het 's nachts erg warm was. Toch een positief gevoel aan onze vakantie overgehouden!

Heerlijke plek met hele vriendelijke eigenaren

Martijn op het Roodt,
    1-8-2011

Super vakantie gehad. Eddy en Nina zijn super vriendelijk en m'n dochter was verzot op hun 18 jaar oude hond Arno.

Zeer schone bungalow met fijn zwembad

c.scholtens,
    21-9-2009

Zeer rustige omgeving en niet toeristisch, nauwelijks last van vliegveld (ca. 2 km). bungalow zeer schoon, vriendelijke eigenaren en fijn zwembad. Ideaal als uitvals -basis voor het maken van tochtjes b.v. Rovinjo ca. 45 minuten rijden.

Een geweldige vakantie

Fam jansen,
    29-8-2009

Super leuke vakantie gehad

Het zwembad was super werdt ook regelmatig schoongemaakt kon ook sávonds zwemmen.

De eigenaren zijn erg aardig.

Onze zoon 9 jaar mocht mee met de eigenaar op de tracktor en ze hebben samen naar de maan gekeken met een telescoop.We hebben samen zelfgemaakte wijn gedronken met de eigenaar hij sprak geen engels maar we kwamen er wel uit zijn vrouw spreek wel engels.

We kregen ook nog tips voor leuke uitstapjes.

Vanuit het dorp kun je heerlijke uitstapjes maken.

Het is voor herhaling vatbaar we hebben erg genoten.

Valtura scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews