Appartement Sol Katoro

Laatste review

Heerlijke zonvakantie

H.Stoffer,
5-9-2018

Keurig huisje met stille airco, keurige slaapkamer. Helaas wel wat rumoerig. Dagelijks komen de huishoustroepen langs met verse handdoeken ed.

Het park ook keurig. Wel wordt er mi hard gereden op de wegen door het park waar ook behoorlijk veel kinderen spelen. (Suggestie; eenrichtingsverkeer, drempels, looppaden)

Het zwembad heerlijk en goed onderhouden. Wel zagen de bakken bij de buitendouches er ranzig uit en mogen best wat vaker dan eens in de 5 jaar worden schoongemaakt...

We hebben ons prima kunnen vermaken met het winkelstraatje waar prima restaurantjes zijn te vinden.

Een autoverhuur op het park hebben we niet kunnen ontdekken.

Het treintje naar Umag kost weinig en is best aardig, net als de excursies naar bv Rovinj (aanrader)

Kenmerken

6 reviews over Appartement Sol Katoro in het Nederlands

Heerlijke zonvakantie

H.Stoffer,
5-9-2018

Een autoverhuur op het park hebben we niet kunnen ontdekken.

Eens maar nooit weer!

Cees Buma
26-9-2016

Hoewel feitelijk in algemene zin ons verblijf op Sol Katoro best naar onze zin was,

blijft onze herinnering vervelend. ’s-Avonds 20.30 uur (dagelijks) startte de “mini-disco” op het strand. Dit leidde tot uiterst irritante geluidsoverlast. Zo onaanvaardbaar, dat wij naar een ander appartement zijn vertrokken. Daar was het enigszins acceptabel.

Wij betreuren het dat touroperator dit soort aspecten niet meeneemt bij de beschrijving van dit resort.

Wij achten het geen geschikte locatie voor mensen, die tijdens vakantie rust zoeken.

Fijne vakantie.

Cock
21-9-2015

Sol Katoro is een heel groot complex aan zee gelegen met een mooi zwembad. Het zwembad heeft een nadeel, de zonnebedden worden al heel vroeg gereserveerd er zijn diverse restaurants van matige kwaliteit het is beter om naar Umag te gaan en daar in een restaurant te eten. De service op het park was prima wij hadden bij aankomst bv geen koffiezetter na dat we er om gevraagd hadden werd deze heel snel bezorgd. De schoonmaak was goed maar ongeorganiseerd, ik had het idee dat de dames maar wat deden.

Eerste keer Kroatie

Marianne
7-8-2015

Mooi park ( tenminste de gerenoveerde appartementen) slaapbanken wel bijzonder hard ( hout voelbaar) ruimte voor 3 kids + 2 volwassenen ok, grotere kinderen lijkt me minder comfortabel.

Wifi tegen betaling.. Beetje jammer bij de prijs van de accomodatie.

Zwembad super animatie top!

Schoonmaak van het terrein is minder, appartement wordt dagelijks gedaan al is het af en toe wel met de franse slag.

Service bij receptie matig; spreken erg slecht engels en zeggen soms ja op vragen terwijl ze niet weten waar het over gaat.

Let op; op het hele park blijken geen kinderstoelen aanwezig ondanks toezeggingen van reisorganisatie. Ook blijken campingbedjes lastig te krijgen, werden hier na inschakelen reisbureau pas bezorgd.

Al met al; park op toplocatie, eten in de reastaurants in Umag is super! ( pizzaria Luna een aanrader!) appartement ok, zwembad en animatie top!

Prima tijd gehad

Anne
27-7-2015

Een leuk hotel. De badkamer was een beetje oud en vies. Het hotel had een goede ligging.

Een vakantiepark met twee gezichten

Ton Hermes
14-10-2014

Bij het boeken zagen we al dat het park (oude naam is Sol Polinesia) 2 gezichten heeft. Ne verificatie met ons reisbureau de garantie gekregen dat het Sol Katoro gedeelte alleen maar gerenoveerde appartementen bavet. Op het park heb je een mix van oude appartement gebouwen en nieuwe. Aan de zee is het netjes gerenoveerd (nieuwe terrassen en betonplaten, geen zand) met prima eettentjes. Erg veel zeewier waardoor we niet veel van de zee gebruik hebben gemaakt. Zwembad is prima. Strandbedjes zijn te huren. Mensen waren vriendelijk en in de buurt van het park zijn er voldoende eettentjes en shops. Tegen een tarief van 20 Kuna pp kun je gebruik maken van een treintje wat je naar Umag brengt, erg makkelijk. Appartementen werden prima schoongehouden. Er was ook kinder animatie maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt. Al met al een prima ontspannen vakantie. Voor ons was dit de eerste keer Kroatië als echte Italië gangers maar we gaan volgend jaar waarschijnlijk toch terug naar Italië.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sol Katoro in Umag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sol Katoro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.