Tijdelijk €25 aanbetaling

• Kinderopvang
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

13 Reviews over Sol Aurora for Plava Laguna

• 8Fred30-09-2018

Zeker voor herhaling vatbaar.

Goed hotel! Lekker eten fijne kamers ! Met het treintje naar Umag is ook aan te raden heel leuk stadje. Het enige nadeel is dat de glazen niet gespoeld worden aan de bar dus je moet geen glas meebrengen want dan krijg je een gebruikt glas mee terug,

online marketing specialist, 05-10-2018

Dear Fred,

Thank you for choosing our Sol Aurora Hotel for your vacations and for leaving such a nice comment.

Hearing that you had a nice stay and enjoyed your holiday means a lot to us.

We will keep your comment about the bar in mind for future improvements.

Hoping we will have the pleasure of having you as our guest again, I send

Kindest regards. Irene Kaligarić General Manager

• 8Elmar Oordt08-07-2018

Niet voor herhaling, helaas

Het hotel ligt niet dicht bij het centrum. Er rijdt wel geregeld een toeristen treintje. Het centrum is wel gezellig, maar niet heel groot! Er is een aquarium te bezoeken, dit stelt niet zoveel voor. Er is een mooie kerk, maar houd er rekening mee dat je schouders ook bedekt zijn. In Hotel Sol Aurora hadden wij all inn. Maar dat hield in : ontbijt , lunch en diner. Vanaf 11.00uur koek en fruit op het terras bij het zwembad, tot 17.00 uur. Hier kan je ook de lunch gebruiken vanaf 12.00 uur - 14.00 uur. Lokale drankjes ,limonade bier, wijn en water zijn hier ook te krijgen vanaf 11.00 uur- 17.00 uur. Of anders in de bar van het hotel van 08.00uur- 23.00 uur. Tijdens het entertaiment op het terras van 21.00- tot einde programma. Vaak is dit al om 22.00 uur afgelopen Helaas rijdt er hier geen openbaar vervoer! Gelukkig hadden we prachtig weer en hebben we in de omgeving gewandeld. Deze bestemming kiezen wij niet meer helaas!

online marketing specialist, 14-07-2018

Dear Mr Oordt,

I would like to thank you for choosing our Sol Aurora hotel for your vacations and also, thank you for dedicating us the time to share your thoughts and experience with us. We really appreciate feedback from our guests.

I am glad that you have appreciated some of our services. I am sorry you were not completely satisfied with our location and staff. . I can only assure you that our staff puts great effort into helping and doing whatever is in their power to accomodate our guests.

Thanking you once more for your nice review,

Kindest regards, Irene Kaligarić General Manager

• 10Koos08-06-2018

Fantastisch!

Geweldig hotel. Schoon, ruim, zeer uitgebreid buffet met lekker eten. Vriendelijk personeel. 4 sterren zeker waard

online marketing specialist, 11-06-2018

Dear Koos,

I would like to thank you for choosing our hotel Sol Aurora for your vacations and for taking the time to leave this beautiful comment.

It is a great pleasure to hear that you have had a nice stay at Sol Aurora and that you were satisfied with our services, especially, that you were satisfied with our staff and, that our buffet was of your liking. We try to provide a wide offer so that all of our guests can find something of their taste.

Hoping to welcome you again,

Kindest regards, Irene Kaligarić General Manager

• 8Bart van den Berg05-07-2016

Goed maar fantasie loos

de ligging van het hotel is prima te noemen direct aan zee. strand is er niet.

Het hotel mist verfijning in alle opzichten, zowel bouwkundig als qua keuken.

• 5claudine06-09-2015

nooit meer

verouderd hotel(1969), restaurant was eerder schoolkantine, lange wachtrijen aan het buffet en iedere dag hetzelfde, dessertbuffet en koud buffet idem, geen variatie. Snackbar : open van 11 u tot 17 u daarna drank halen in bar hotel gevolg weer lange wachtrijen. Kamers waren aan kleine kant maar wel heel net, dunne muurtjes en veel lawaai op de gang s'avonds laat. Zwembad, was in een soort rubber geen tegels, om 8 u s'morgens er zijn of geen ligbed (veel te weinig volgens het aantal gasten), betonnen kade aan de zee was ok, ligbedden en parasols daar waren wel te betalen, waarom dan een all-in ? All-in was ook miniem qua aanbod drank (geen cocktails ofzo te verkrijgen) Personeel was ook niet vriendelijk, enkel de schoonmaakdames.Ondanks alles toch een leuke vakantie gehad (door de vele uitstappen dat we gedaan hebben) maar dit hotel Nooit meer.

• 9H. Bras26-06-2012

Fantastische plek, geweldig personeel. eten prima

Hotel Sol Aurora is echt een geweldig fijne plek om je vakantie door te brengen. Het personeeel is niets te veel het "all in concept "is perfect. vanaf 10.00 uur sóchtends tot 17.00 uur s'middags werden alle etenswaren perfect verzorgd, dit geldt voor de warme hap, de salades het fruit en voor de liefhebbers de gebakjes en vleeswaren. Tevens vonden wij dat ook voor voldoende amusement en andere bezigheden overdag werd gezorgd door het amusementteam. Dit is echt een locatie om terug te komen.

• 8Leemans22-06-2012

heel fijn hotel

goed hotel, prijs/kwaliteitverhouding is goed. het uitzicht is op zee, hoewel wij een kamer hadden met parkzicht. Hotel gelegen aan zee met een wandel/fietspad dat loopt naar verschillende andere hotels. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het restaurant is goed, eten kan iets warmer.Kamers schoon en er wordt goed schoongemaakt, Er wordt trouwens over het algemeen heel goed schoongemaakt (er wordt de hele dag gepoetst). Voor de kinderen zijn er wat speeltoestellen, miniclub en eigen zwembad

• 3Klaas en Nel06-12-2011

Nooit meer!

We zijn in augustus 2011 in dit hotel geweest, extra all-inclusive. Zijn van nature snel tevreden maar dit hotel vonden wij ronduit slecht. Als je van strand houdt, moet je hier niet zijn. Betonnen platen met groene, gladde aanslag waar je snel op uitglijdt. Eten was koud, eentonig en weinig keuze. Personeel is onvriendelijk en de informatie ontbreekt. Jammer, voor ons nooit meer.

• 4Fam. A. Roosendaal25-08-2010

Ongastvrij, nors, niet all-inclusive, een afrader

Sol Aurora verdient niet de 4 sterren die het nu krijgt. Wij hadden 12 dagen geboekt maar zijn na 7 dagen vertrokken. Hieronder onze bevindingen waarbij wij zo objectief mogelijk proberen te beschrijven. Sfeer: Personeel en Kroaten in het algemeen zijn zeer onvriendelijk, nors en ongastvrij. Ligging hotel en park: Goed. Recht aan zee. Goed bereikbaar. Omvang hotel en park: Klein. Klein zwembad, geen privé strand. Rommelige indeling. Voorzieningen: Zeer ruime en moderne ontvangshal. Zeer kleine bar voor toch een groot hotel. Zwembad met zij aan zij strandstoelen. Let op: Er wordt ook hier aan handdoekje leggen gedaan. Restaurants: Een groot restaurant op 1e verdieping en een 'snackbar' bij het zwembad. Het grote restaurant is een 'vreetschuur' met industriële verlichting en rijen wachtende mensen, te kleine tafeltjes, te kort op elkaar. De 'snackbar' heeft een zeer beperkte keuze. Drankjes assortiment voor all-inclusive zeer beperkt. Je moet al snel betalen voor iets afwijkends.

• 9Elke27-06-2010

Een echte aanrader

We zyn 6 dagen met de auto geweest. Niets op aan te merken,hotel,eten, service,alles s echt super!Het enige wat me stoorde was dat er by niemand van de bediening een lach af kan.Ze worden daar precies aangeworven op basis van onvriendelykheid.1 tip: blyf proberen en blyf 'goededag','thank you',... zeggen,na enkele dagen merk je resultaat,ze zeggen het terug ;)! - De avondanimatie was ok,niet wauw, maar juni is geen hoogseizoen dus vond ik het zeker oke! - Het eten vond ik super!Elke dag waren er ongeveer wel dezelfde dingen, maar toch telkens nieuwe gerechtjes.Ze doen er echt hun best voor. Hier kan je niets verkeerd over zeggen! - Omgeving is zeer mooi. Je hebt wel geen zandstrand, maar aan het zwembad is het heerlijk vertoeven. GEEN mensen die om 8u hun handdoek gaan leggen om stoelen te reserveren, heaven. Je kan met een treintje naar Umag voor 15Kuna per persoon. Zeer eens doen! - Aanrader voor excursies: Pula bezoeken (amphitheater, ...), Brujini eilanden met bootje rondvaren, Limbaai te Rovinj. Maar iets wat je zeker gedaan moet hebben: Plitvice meren te Jezera. Echt adembenemend mooi! Let wel: je rijdt een 4 uur en 27km daarvan door haarspelt bochten door de bergen (dus als je niet graag op klein baantjes rijdt, wees voorzichtig).

• Als je graag wat foto's ziet, tips wil, info of dergelijke. Stuur me zeker een mailtje!

Hotel Sol Aurora for Plava Laguna info

• BarsBeschikbaar (1)
  • TheaterBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met hoge stoelenBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • WaterskiënBeschikbaar (1)
  • Speedboot varenBeschikbaar (1)
  • ZeilenBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • BoogschietenBeschikbaar (1)
  • PaardrijdenBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • BasketbalBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • Jeu de boulesBeschikbaar (1)
  • BowlingBeschikbaar (1)
  • MinigolfBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Zonnestudio en/of solariumBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)
  • Bananen bootBeschikbaar (1)
  • JetskiënBeschikbaar (1)
  • DuikenBeschikbaar (1)